![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Wat denkt u van dit scenario? | |||
realistisch en wenselijk |
![]() ![]() ![]() |
6 | 12,24% |
realistisch, maar niet wenselijk |
![]() ![]() ![]() |
11 | 22,45% |
wenselijk, maar niet realistisch |
![]() ![]() ![]() |
5 | 10,20% |
niet realistisch en niet wenselijk |
![]() ![]() ![]() |
27 | 55,10% |
Aantal stemmers: 49. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Ze" moeten voortmaken met de 6de staatshervorming. Moet dat echt zó lang duren ?
Of zit er obstruktie in het spel ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tijden veranderen.....
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Another Jack : 29 augustus 2014 om 08:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 |
Banneling
|
![]() Ook Travis staat op de ondertussen ellenlange lijst van ontgoochelden....
Laatst gewijzigd door Another Jack : 29 augustus 2014 om 08:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#209 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Elk woord op zich is een literair feest. Laatst gewijzigd door Another Jack : 29 augustus 2014 om 08:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het heeft toch wel enige tijd geduurd, eer de belgicisten op dit forum het verteerd gekregen hebben dat het de PS met haar aanhangsel cdh was, die zo vliegensvlug een regeerakkoord bekend maakte;
en daarmee bevestigde dat confederalisme verworven is; en daarmee dermate stokken in de wielen stak van belgicistische pogingen tot hun belgicistische tripartite ... En dan, om de schone schijn te redden, nu maar appelen uit de tijd van de pré-verkiezingsstrijd, vergelijken met peren die niet naar Rusland meer kunnen .... Wel, daarmee moet ik eens meewarig glimlachen. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#212 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() idd, ik was compleet verblind, maar ik kan toegeven dat ik fout zat hoor.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#216 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#217 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb mijn laptop heel dringend moeten uitlenen aan de top van de vld, toen die op een twee drie, zonder enig onderhandelen, zonder enige blik te werpen op de regeerverklaring, smeekten om mee te mogen spelen in de Vlaamse regering.
Die laptop van mij is blijkbaar nu opgegeten door iemand die naast een ministerportefeuille greep, omdat men de brouwer terug geroepen heeft. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Breng ik ook ineens frietjes en mayonaise mee? Laatst gewijzigd door Another Jack : 29 augustus 2014 om 08:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik schat een nieuwe ronde hervorming in 2019 toch nog hoger in dan dat er iets in huis komt van VHST zijn manifesten. Of zal OVLD na het ondertekenen van de Vlaamse Resoluties in '99, het opnemen van het confederalisme in haar programma, dan weer de Belgische kaart trekken, dan toch weer opteren voor het confederalisme?
N-VA heeft gewoonweg ingezien dat een hervorming er niet in zat.
![]() |
#220 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |