![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Denkt gij nu dat het nuttig is dat we dat in elke post zouden herhalen? Hahahaha. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door demonen : 29 augustus 2014 om 13:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Oppassen voor acute gastritis of het plots-doodvallen-syndroom.
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Vaak is het werk ook een manier om te vluchten van een thuissituatie die niet bijzonder leuk is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die mannen en vrouwen verdienen standbeelden voor hun noeste en zenuwstergende arbeid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Want er bestaan alleen maar zware beroepen. Er bestaan fysiek zware beroepen, er bestaan geestelijk zware beroepen, ... De enigen die geen zwaar beroep hebben zijn degenen die zeggen dat die zogenaamd niet zware beroepen langer moeten werken. En dat zijn dan nog net degene die niet lang moeten werken, zijnde de politici zelf. Waarom kan een bouwvakker nadat hij in de bouw heeft gewerkt daarna geen administratief werk doen, waarom mag die plotseling stoppen en dan doen wat hij wil. Ik zat langer op de schoolbanken, maar ik mocht daar niet doen wat ik wilde. En sorry hoor maar ik heb voor mijn diploma moeten werken, dat werd mij niet in de schoot geworpen. En ik verricht nog steeds zware geestelijke arbeid. En ergo, ja ik heb een zwaar beroep. En ja ik zie veel oudere mensen in mijn beroepscategorie die niet meer mee kunnen aan het snelle tempo. Ergo, er bestaan alleen maar zware beroepen. En dat is normaal want de werkdruk is overal zeer hoog omdat de loonkost navenant is. Als we langer moeten werken, dan moeten de mensen die vroeger uitgestapt zijn ook maar mee betalen. Anders wordt de rekening enkel door de toekomst gedragen. En als we langer moeten werken dan liefst op een andere manier want anders zal het niet vol te houden zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() 60 is de ideale pensioenleeftijd, zodat je nog iets kan beleven. Je hebt er tenslotte waarschijnlijk genoeg voor betaald.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Die ons wijs maakte dat hij dat geld uit eerlijke schaamte verbrandde ......? Die een paar jaar in Engeland ging mediteren en uit het zicht blijven en na 4 jaar terug kwam en dacht dat hij nog geloofwaardig over kwam?
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Dat is wel de bedoeling van de heren politici. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit is toch te walgelijk voor woorden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Ge hebt er geen idee, van, de hele dag me regeltje en wetjes liggen zwaaien ten aanzien van die ambetante burgertjes. Laatst gewijzigd door non-conformist : 29 augustus 2014 om 23:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |