![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Na de gloeilamp en de stofzuiger willen de uitzinnige eurocraten welke het EU-gekkenhuis beheren ook het vermogen van Uw haardroger, waterkoker, broodrooster en 30 andere elektrische toestellen beperken.
De welvaartstaat in volle glorie, de EU dringt het priveleven binnen. Dit alles natuurlijk om de onbestaande opwarming van Al Gore te bestrijden, in naam van de AGW. http://www.express.co.uk/news/uk/505...RS-and-KETTLES |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Allé vooruit dan moeten onze madammen de volgende decennia hun haren vijf keer langer droogblazen. Wat een besparing !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En zeg nu eens waarom je precies tegen energie-efficientie bent? Lobbyist voor de energie-industrie misschien? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Stofzuigers!!!! Prioriteiten!!!!
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als je nu een stofzuiger hebt van 1000 W en die mag maar 500 W verbruiken in de toekomst dan gaat dat onmiddellijk ten koste van de zuigkracht. Bijgevolg zal je langer moeten stofzuigen. Arbeid is steeds in functie van tijd, dus als je langer moet stofzuigen heb je uiteindelijk nog altijd evenveel energie gebruikt. Met een haardroger idem. Het staat natuurlijk wel mooi op je CV als politieker of ambtenaar dat je zo'n maatregelen aan het publiek hebt opgesolfert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Burger
|
![]() Dat ze eens beginnen bij hunzelf ! 2 parlementen in Brussel en Straatsburg, dat moet wat kosten aan elentriek, gas en naft !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het schijnt, maar dat is ook maar schijn dat dat helpt om inflatie te veroorzaken en inflatie zou goed zijn voor ons. Ik weet het niet zeker, maar het schijnt zo te zijn... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Politici staan dan ook nog lager op de sociale ladder dan moslims.
![]() |
#10 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
(Dit afgezien v.d. discussie of de EU zich met dergelijke regelneverij moet bezighouden, ik krijg een flashback van de maximale krommingsgraad van EU-komkommers ) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
|
![]() Citaat:
Hoewel ik 30 toestellen ook de moeite niet vind. Ik zou er direct 300 van maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom zouden enkel madammen een haardroger gebruiken?
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() Waarom heb je überhaupt een haardroger nodig ? Ondingen zijn het, haar droogt sowieso snel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Terug naar de jaren 1950/60 en de deur-aan-deur stofzuigerverkopers, die hun materiaal aan 10x de normale prijs konden verkopen. Vind ik misschien toch nog een gemakkelijk bijbaantje.
I wish nothing but the best for you too. Laatst gewijzigd door Zucht : 1 september 2014 om 23:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Europees Commissaris
|
![]() We zouden beter allemaal weer in een grot gaan leven.
Alhoewel ze dan vast gaan morren over het grote aantal houtvuren en de nadelen voor het milieu door de koolmonoxide.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Auto's ook aan de kant. Met de fiets raak je er ook, en met paard en kar kun je vrachtwagens en treinen uitsparen. Alhoewel al die paarden wel voor een mestoverschot gaan zorgen.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ieder nu ieder eens zijn eigen elektriciteit aanmaakt ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |