Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 3 september 2014, 14:52   #101
non-conformist
Europees Commissaris

non-conformist's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
IK ga niet vluchten denk ik ,ik ga vechten wie doet er dan mee? als het erop aan komt .....ik wil een bende vormen ... geen zever, allee moest het zover komen ,
allé, gij gaat in uw eentje met uw bende de Russen of het IS tegenhouden (voor zover die al geïnteresseerd zouden zijn in een bende landen waar uiteindelijk niks meer te rapen valt.)
non-conformist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2014, 14:53   #102
non-conformist
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke Bekijk bericht
Ja 't Is goed, pak maar uw pilleke voor uwe bloeddruk en de cholesterol.
Ik denk dat er hier een paar zijn die een pilleke voor paranoïa nodig hebben.
Oud 3 september 2014, 14:55   #103
non-conformist
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djoebidoebidoe Bekijk bericht
http://en.wikipedia.org/wiki/Kerguelen_Islands

pfff, daar geraak ik niet binnen.
Ik denk dat gij hier moet blijven, want je hecht teveel aan sociale zekerheid, veiligheid enz. En als je het dan toch nodig acht, kan je met die bende paranoïden mee gaan vechten in Syrië, Irak of nog wat van die landen.
Oud 3 september 2014, 14:59   #104
non-conformist
Europees Commissaris

Standaard

Het komt mij voor dat men vooral met grote schrik zit dat er een hele hoop medeburgers het afbollen en hun geld en inkomsten meenemen en ze hier blijven zitten met ... de overschot en een stel van paranoïa doorspekte individuëen.

Vele mensen in de VS en de EU zijn al vertrokken (in de EU vooral Spanjaarden, Portugezen en Grieken) en voor de overgrote meerderheid mensen die zelfs nog niet van een pensioen kunnen genieten, maar die daar gewoon iets gekocht hebben en nog wat bijklussen om rond te komen en voor de rest geen stress meer hebben van al dat gezeik hier, want dames en heren, het is hier een hoop gezeik.
Oud 3 september 2014, 15:06   #105
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Het is helemaal geen paranoia om er rekening mee te houden dat ook hier een oorlog kan plaats hebben.
In de openingspost word er zelfs gesproken over het laatste vliegtuig dat in die situatie zou vertrekken.

En denken dat het voor vele onmogelijke kan plaats hebben, is ook geen paranoia, de VS achte het ooit ook onmogelijk dat ze op eigen bodem zouden kunnen aangevallen worden.

Denken dat IS of een soortgelijke groepering hier geen voet aan de grond kan krijgen, is een grote denkfout.
De bewijzen dat IS hier machtiger is dan vele denken, zijn reeds lang geleverd.
Het aantal uit Europa komende IS-strijders in Irak is groter dan men dacht en ligt boven de 6000 eenheden, volgens sommige media. Het aantal passieve aanhanger in Europa, noch het aantal steunende aanhangers is onbekend, maar loopt volgens sommige schattingen in de tienduizenden in Europa.

En er werd ook rekening gehouden met de mogelijkheid van een oorlog tussen de NATO en Rusland.
De olietankers vol zwarte goud worden toch lekker niks in de weg gelegd .....Toch leuk dat de massa daar allemaal blijft in geloven....Nog altijd niet begrepen dat het de VS goed uitkomt al die oorlogjes en schermutselingen ginder....? Denk je niet dat de bevolking daar bezig houden met allerhande conflicten en ze vooral heel gelovig en dom houden het westen niet goed uitkomt ? Je mag er niet aan denken dat ze daar slim of de weelde zouden krijgen om na te denken ....Hehe we zijn hier straatarm maar de olie komt wel uit onze grond uit ons land ??? In Iran met de Sjah waren ze ook wat te modern aan het worden....ze werden daar wat te slim....dan maar vlug een Ayatollah gedropt en klaar was Kees....En maar kappen op die vuile Westerlingen en dood aan de USA maar geen enkele Tanker blijft liggen in de havens ....raar toch
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2014, 15:11   #106
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door non-conformist Bekijk bericht
Het komt mij voor dat men vooral met grote schrik zit dat er een hele hoop medeburgers het afbollen en hun geld en inkomsten meenemen en ze hier blijven zitten met ... de overschot en een stel van paranoïa doorspekte individuëen.

Vele mensen in de VS en de EU zijn al vertrokken (in de EU vooral Spanjaarden, Portugezen en Grieken) en voor de overgrote meerderheid mensen die zelfs nog niet van een pensioen kunnen genieten, maar die daar gewoon iets gekocht hebben en nog wat bijklussen om rond te komen en voor de rest geen stress meer hebben van al dat gezeik hier, want dames en heren, het is hier een hoop gezeik.
Ik begrijp je wel ..maar het is overal iets hoor..Wat hier beter is is ergens anders weer slechter en wat hier slechter is daar dan weer beter.Het paradijs da's iets van in de bijbel maar daarbuiten ??
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2014, 15:17   #107
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
allé, gij gaat in uw eentje met uw bende de Russen of het IS tegenhouden (voor zover die al geïnteresseerd zouden zijn in een bende landen waar uiteindelijk niks meer te rapen valt.)
Onderschat mijn bende niet , nog erger dan de Russen en het IS , beetje Rambo style en zonder zever, uitroeien die rotzooi ....ge onderschat de mensen uit uw land hè ?
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2014, 16:05   #108
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Onderschat mijn bende niet , nog erger dan de Russen en het IS , beetje Rambo style en zonder zever, uitroeien die rotzooi ....ge onderschat de mensen uit uw land hè ?
Ben jij deze? De leider van de bende:

giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2014, 19:30   #109
non-conformist
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Ik begrijp je wel ..maar het is overal iets hoor..Wat hier beter is is ergens anders weer slechter en wat hier slechter is daar dan weer beter.Het paradijs da's iets van in de bijbel maar daarbuiten ??
Ja voor een stuk heb je gelijk, ben me daar ook wel van bewust. Maar het maakt een wereld van verschil om welke reden je naar daar gaat. Als je gaat om geld te verdienen of rijk te worden, tja.

Als ik ga (hangt af van mijn echtgenote, die nog niet zo voor het idee gewonnen is) dan is het werkelijk om gewoon te leven, niet rijkelijk, maar met minder stress en liefst wat beter weer dan hier en vooral met minder kosten. Dat lijkt me wel mogelijk.

Wij zijn bijvoorbeeld echte plattelandsbewoners en hebben heel wat dieren, dus een kleiner boerderijtje of ranch lijkt me wel wat. Maar goed dat is allemaal nog wat preliminair aangezien het nog maar een idee is en ik pas een beslissing kan nemen als ik de boel daar wat verkend en onderzocht heb. Niet alle Z-Amerikaanse landen zijn immers gelijk onder de zon.
Oud 3 september 2014, 19:32   #110
non-conformist
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
De olietankers vol zwarte goud worden toch lekker niks in de weg gelegd .....Toch leuk dat de massa daar allemaal blijft in geloven....Nog altijd niet begrepen dat het de VS goed uitkomt al die oorlogjes en schermutselingen ginder....? Denk je niet dat de bevolking daar bezig houden met allerhande conflicten en ze vooral heel gelovig en dom houden het westen niet goed uitkomt ? Je mag er niet aan denken dat ze daar slim of de weelde zouden krijgen om na te denken ....Hehe we zijn hier straatarm maar de olie komt wel uit onze grond uit ons land ??? In Iran met de Sjah waren ze ook wat te modern aan het worden....ze werden daar wat te slim....dan maar vlug een Ayatollah gedropt en klaar was Kees....En maar kappen op die vuile Westerlingen en dood aan de USA maar geen enkele Tanker blijft liggen in de havens ....raar toch
X2!!.

Je hoeft maar naar het verleden te kijken om te weten dat het allemaal wat poppenkast is vooral bedoeld om de zaken (zaken zoals in handel en geld verdienen) te laten draaien. Aan oorlog en dood wordt nu eenmaal geld verdiend. En om oorlog en dood te hebben, moet je angst zaaien.
Oud 3 september 2014, 19:51   #111
zonbron
Secretaris-Generaal VN

zonbron's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Vechten is out, nuken is in. We blijven dus in de zetel zitten met enkele versnaperingen.
HIER
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2014, 19:52   #112
non-conformist
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Vechten is out, nuken is in. We blijven dus in de zetel zitten met enkele versnaperingen.
Als we toch bezig zijn, kunnen we inderdaad heel de wereld beter neuken.
Oud 3 september 2014, 19:56   #113
Odhaviing
Partijlid

Odhaviing's schermafbeelding

Standaard

Geen moeite doen om te vluchten,

Gewoon goed kijken naar de lichtflits: dat ga je maar één keer zien in je leven, net voordat je deel uitmaakt van een mooie paddenstoel wolk
Odhaviing is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2014, 19:56   #114
zonbron
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
X2!!.

Je hoeft maar naar het verleden te kijken om te weten dat het allemaal wat poppenkast is vooral bedoeld om de zaken (zaken zoals in handel en geld verdienen) te laten draaien. Aan oorlog en dood wordt nu eenmaal geld verdiend. En om oorlog en dood te hebben, moet je angst zaaien.
De oorlog is reeds lang bezig, opstanden worden jarenlang geruisloos georganiseerd voordat de hel losbarst. Dit is de beginfase, nu nog wachten op de trigger, een of andere valse vlag die absoluut niet door de beugel kan en... it's on.
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 3 september 2014 om 19:57.
Oud 3 september 2014, 19:59   #115
zonbron
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Odhaviing Bekijk bericht

Gewoon goed kijken naar de lichtflits: dat ga je maar één keer zien in je leven, net voordat je deel uitmaakt van een mooie paddenstoel wolk
Volgens de neocons is het heden mogelijk een nucleaire oorlog te winnen.
HIER
Oud 3 september 2014, 19:59   #116
non-conformist
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Odhaviing Bekijk bericht

Wat neuken allemaal al niet doet met een mens.
Oud 3 september 2014, 20:01   #117
zonbron
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Als we toch bezig zijn, kunnen we inderdaad heel de wereld beter neuken.
Goed idee.

HIER
Oud 3 september 2014, 21:18   #118
Dutch_Strawberry
Banneling

Standaard

Ik vraag mij eigenlijk ook serieus af of ik na mijn studies in dit kutlandje wil blijven wonen en werken... Ik zie het namelijk niet zitten om maandelijks de helft van mijn hard verdiend geld voor mijn ogen weggegrist te zien worden en er niks voor in de plaats te krijgen...
Dutch_Strawberry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2014, 21:30   #119
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dutch_Strawberry Bekijk bericht
Ik vraag mij eigenlijk ook serieus af of ik na mijn studies in dit kutlandje wil blijven wonen en werken... Ik zie het namelijk niet zitten om maandelijks de helft van mijn hard verdiend geld voor mijn ogen weggegrist te zien worden en er niks voor in de plaats te krijgen...
Hoeveel inschrijvingsgeld betaal jij (of mama en papa) voor je studies?
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2014, 22:46   #120
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dutch_Strawberry Bekijk bericht
Hoeveel is de schuld van je studielening tot nu? 100 000? 200 000?
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:17.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be