![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#101 |
|
Europees Commissaris
|
allé, gij gaat in uw eentje met uw bende de Russen of het IS tegenhouden (voor zover die al geïnteresseerd zouden zijn in een bende landen waar uiteindelijk niks meer te rapen valt.)
|
|
|
|
|
|
#102 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
|
#103 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#104 |
|
Europees Commissaris
|
Het komt mij voor dat men vooral met grote schrik zit dat er een hele hoop medeburgers het afbollen en hun geld en inkomsten meenemen en ze hier blijven zitten met ... de overschot en een stel van paranoïa doorspekte individuëen.
Vele mensen in de VS en de EU zijn al vertrokken (in de EU vooral Spanjaarden, Portugezen en Grieken) en voor de overgrote meerderheid mensen die zelfs nog niet van een pensioen kunnen genieten, maar die daar gewoon iets gekocht hebben en nog wat bijklussen om rond te komen en voor de rest geen stress meer hebben van al dat gezeik hier, want dames en heren, het is hier een hoop gezeik. |
|
|
|
|
|
#105 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#106 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#107 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#108 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#109 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Als ik ga (hangt af van mijn echtgenote, die nog niet zo voor het idee gewonnen is) dan is het werkelijk om gewoon te leven, niet rijkelijk, maar met minder stress en liefst wat beter weer dan hier en vooral met minder kosten. Dat lijkt me wel mogelijk. Wij zijn bijvoorbeeld echte plattelandsbewoners en hebben heel wat dieren, dus een kleiner boerderijtje of ranch lijkt me wel wat. Maar goed dat is allemaal nog wat preliminair aangezien het nog maar een idee is en ik pas een beslissing kan nemen als ik de boel daar wat verkend en onderzocht heb. Niet alle Z-Amerikaanse landen zijn immers gelijk onder de zon. |
|
|
|
|
|
|
#110 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Je hoeft maar naar het verleden te kijken om te weten dat het allemaal wat poppenkast is vooral bedoeld om de zaken (zaken zoals in handel en geld verdienen) te laten draaien. Aan oorlog en dood wordt nu eenmaal geld verdiend. En om oorlog en dood te hebben, moet je angst zaaien. |
|
|
|
|
|
|
#112 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
|
#113 |
|
Partijlid
|
Geen moeite doen om te vluchten,
Gewoon goed kijken naar de lichtflits: dat ga je maar één keer zien in je leven, net voordat je deel uitmaakt van een mooie paddenstoel wolk
|
|
|
#114 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door zonbron : 3 september 2014 om 19:57. |
|
|
|
|
|
|
#116 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
|
#118 |
|
Banneling
|
Ik vraag mij eigenlijk ook serieus af of ik na mijn studies in dit kutlandje wil blijven wonen en werken... Ik zie het namelijk niet zitten om maandelijks de helft van mijn hard verdiend geld voor mijn ogen weggegrist te zien worden en er niks voor in de plaats te krijgen...
|
|
|
|
|
|
#119 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|