![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als ze na donker over straat moet mag ze altijd bellen , ik zal haar wel ophalen . En ze studeert in de buurt van het Brusselse N station . Daar moet ze weggaan op kantooruren . Soms is het beter om een taxi te nemen , ook al moet je maar 15 minuten stappen . En dat brengt me weer bij de verkrachtende Brusselse taxichauffeurs . Weinig nieuws omtrent die zaken . Het filmpje komt me heel bekend voor . Zelf meegemaakt . Resultaat ; schedelbarst en 8 hechtingen op mn achterhoofd . Het aantal blauwe plekken heb ik niet geteld . Kheb geen klacht ingediend , tegen onbekende "jongeren", dat is totaal nutteloos . Kwas al blij dat mn 'mag' zaklamp totaal krom stond . Dan heb ik er enkele toch flink geraakt . ![]() Het moment dat zo een groep hyena's zich op jou gefixeerd hebben , heb je weinig kans er ongeschonden uit te komen . Soms is dat omwille je blonde vrouw . En anders vinden ze wel een andere reden . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een heel verschil met de autochtonen . Onmiddellijk herkenbaar voor veiligheidspersoneel , buitenwippers en de politie . Waarom zouden ze in discotheken buitengehouden denk je ? Racisme ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() Racisme is een woord dat ik zelfs niet wil gebruiken. In essentie is elke mens racist. Ik ben zelf zeker niet beter. Maar ik heb het geluk ook een aantal kennissen uit andere culturen te hebben die me elke dag opnieuw doen inzien dat we helemaal niet zo verschillend zijn en dat het feit dat mensen het varken uithangen een reden heeft die dieper ligt dan cultuur of godsdienst.
De enige vraag die we ons moeten stellen: heeft dat krapuul wel genoeg liefde gekregen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() natuurlijk niet. Ik ben een sociaal achtergesteld gediscrimineerd slachtoffer van politiek correcte dhimmitude.
Krijg ik nu extra subsidies?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar mijn geval is off-topic . Ik kijk ook verder dan ras of religie . Niets zegt dat de hyena's in het Noorden niet bestaan. Je vraag over liefde is een heikel punt . Heeft dat crapuul wel een opvoeding gekregen ? Lijkt me beter . In ons multicul , flowerpower , softe Westen is men de rol van de strenge vader (of moeder) gaan terugdringen . Strenge ouders , die opleiding , sport , beleefdheid opleggen , zijn zeikers . Ouders die nauwelijks hun eigen afspraken nakomen , en dus hun kinderen maar laten doen , zijn slachtoffers . Sorry hoor , de ouders van zulk crapuul mogen mee aansprakelijk gesteld worden . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() welke dubbelnick is dit nu weer pfff
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() geen idee; Ik denk wel dat hij net vers van school op het forum is gesukkeld.
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daar kunnen voorwaarden aan gesteld worden . Aanwezigheid van de jongere tijdens de lessen , aanwezigheid van de ouders tijdens de oudervergadering . Beide ouders , en in de taal van de onderwijsinstelling . Manifeste onwil zou de subsidies kunnen minderen . Kindergeld , belastingsaftrek . Wedden dat dat heel goed gaat werken ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door december : 6 september 2014 om 18:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Heel égoistisch kan je problemen ontkennen vanuit de villa. Indien je kinderen of kleinkinderen een leven wil gunnen , ga je toch effe je leuke bril moeten afzetten . Alhoewel de apartheit tussen U en mij er gewoon is. Ik kan daar wel mee leven . Maar als je een batalion veiligheidsagenten nodig hebt om je kindjes naar school te laten gaan . Dan begint het onveiligheidsgevoel toch wel ernstig te worden. P.S. ; Aangezien jongeren arm zijn . Waar gaan de bendes dan gaan jagen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Citaat:
Citaat:
en daar niet zijn , want zij hebben daar niets te zoeken om "hun lusten" bot te vieren of wat eenderwat crimineel ook !!!! Citaat:
Citaat:
en hun lusten bot vieren , en de (eventuele) slachtoffers kunnen maar beter thuisblijven , want zij mogen niet op straat omdat het gevaarlijk is ?? Citaat:
en slachtoffers zijn dus in fout , en horen gestraft te worden ?? Tja ....
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 8 september 2014 om 02:12. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik ben zelf op een nacht in een ver verleden eens bestolen geweest door enkele, ach ik naam ze 'inwijkelingen' en toen ik dat ging aangeven aan de Politie ietsje daarna was de opmerking: Wat loop je daar 's nachts ook te doen? Dus ga ik van de veronderstelling uit dat je 's nachts niet meer veilig op/over onze straten kan rondkuieren??? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 8 september 2014 om 05:02. |
|
![]() |
![]() |