![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien niet echt op zijn plaats in deze rubriek maar ik dacht, ik post hem hier maar, daar het om 'jonge Belgen????' gaat ...
Misschien zijn er van origine best wel enkele idiote Belgische jongeren bij die zich laten verleiden door het geld ![]() ![]() Bron Detail tekst: Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 6 september 2014 om 06:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Vergeet niet ze eerst wat wapens van FN te verlappen voor die 5.000 €. De economie moet blijven draaien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wordt oogluikend toegestaan en zelfs gestimuleerd in de hoop dat ze tegen het regime in Syrië gaan vechten. Spelen met vuur doen onze politici. Denken dat we gebaat zouden zijn met chaos in het midden Oosten. Verdeel en heers. Chaos is echter niet te controleren. Het kan zich wel eens tegen de aanstoker keren.
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 6 september 2014 om 09:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Grondstoffen en winst zijn belangrijker dan mensen. Voetvolk genoeg om tegen elkaar op te zetten, religies, etnisch, taal, er is altijd wel een reden te vinden die bruikbaar is. Intussen stijgen de winstmarges, want het spelletje van zogenoemde dreigende tekorten door de instabiele toestanden, geeft hun de kans de prijzen op te drijven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deze praktijken vinden plaats in de straten van Brussel, Vilvoorde, ...
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Na verloop van 1 jaar zijn we geld aan het uitsparen . |
|
![]() |
![]() |