![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb de goorste hoeren gezien op een "women's only" ding georganizeerd door de gemeente ter gelegenheid van Vrouwendag. Ik ben al niet voor het "vrouwenuurtje" maar wat ik daar gezien heb van platvloerse marokkaanse "maagden" die thuis geleerd hebben hoe gemeen en plat ze geilende mannen kunnen verleiden: be my guest. Ze konden stuk voor stuk in de goorste hoerentent aan de paal gaan staan.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik denk eerder dat je dat soort verhalen uit je duim zuigt... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een mens bestaat meestal nooit enkel uit religieuze cultuur, denk ik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je onderdrukt wordt en tot marionet gepromoveerd dr een onzichtbaar vriendje die je aanwijzingen geeft v boven uit, ben je ofwel gek of een leugenaar. Houd die waanzin maar vr jezelf en val er gn derden mee lastig aub.
Een hoofddoek is gwn een domme gewoonte zoals roken, het verandert aan je innerlijk juist niks... Ik kan ook een boekje opendoen hoe ik gediscrimineerd wordt als roker. Krijg ik dan ook subsidies vr rooktempels, want een safke doen is mn religie, okay...
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als ik in de bus naast een moslima zit voel ik dat niet aan als een gezondheidsrisico. Dat gij een obsessief probleem hebt met hoofddoeken en er daardoor psychisch last van krijgt ligt aan uzelf en niet aan de moslima. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tenzij het labiele personen waren die toch al geen cultuur hadden . Zo een mensen bestaan ook . Blijkbaar vragen ze om stevige leiding . Meeste van de bekeerlingen zijn onzekere trutjes die eindelijk eens aandacht krijgen . Joepie jej , de mo vind me leuk . Dat de mo ongeveer alle dames en schapen leuk vindt , komt in hun brein niet op . Na een paar jaar zijn ze verbaasd dat de mo en zn kindjes verdwenen zijn . Serveer morgen eens een goede hutsepot met gesmoord spek . Dan ga je merken hoeveel er van de Vlaamse cultuur is toegelaten . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit is geen obsessief probleem: dit is de REDEN waarom ze zich moeten herkenbaar maken als moslims (33.59): het is het UNIFORM van de SS; of dacht je dat naast iemand met een zwart SS uniform een gezondheidsrisico inhield?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ernstig blijven. Als een moslima met hoofddoek voor u het symbool is van gevaar dan heb ik in onze huidige samenleving oprecht medelijden met u. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() nu stel ik me de vraag wat ze met "ongelovige kaffer" bedoelen? wilt dit zeggen een ongelovige in de zin van "een vrijzinnige" of <al wie niet in de islam gelooft>?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja. Maar wrm kan ik niet 1 of andere domme religie stichten die zegt dat werken verderfelijk is en des duivels daar bovenop eis ik subsidies v d regering omdat er godsdienstvrijheid heerst.
Ah ja en dan voer ik nog een paar rare gewoontes in. Ik pis al zittend. Ik eet geen koolhydraten. En nog wat rommel. Ik moet altijd nen blaffer op zak hebben. Mja, is dit dan niet onredelijk of zie ik dat verkeerd ?
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zal u een voorbeeld geven. Ik draag nooit een kostuum, zelfs niet als dat van me verwacht wordt. In mijn eigenheid vind ik een kostuum een teken van stijfheid en snobisme en ik weiger het te dragen. Als een moslima het uitdoen van haar hoofddoek het ook ervaart als het opgeven van haar eigenheid, vind ik niet dat men haar zou moeten verplichten. En dat het dan dom is of niet om aan zulk een overtuiging vast te houden, daar kan over gediscussieerd worden. Maar zolang ze dat zelf niet inziet, heeft het geen zin om het te gaan forceren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jaja maar er wordt teveel toegelaten onder t mom v religie dat is hun excuus vr alles. Pedofilie, moord, e.d. daar kan je mss nog met wegkomen omdat t moet v mijn religie ofzo...
De wet staat boven religie en niet omgekeerd. En als niet iedereen gelijk is vr de wet. Ja, dan krijg je woede onder de mensen die wel de wet naleven.
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De beste oplossing is zoals in de VS, daar worden alle sektes toegelaten maar de meeste v die mensen leven buiten de maatschappij in hun eigen ghetto en vallen niet iedereen lastig.
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar heb je een punt. Handig gezien v d politici, kunnen ze lekker verderdoen met hun duistere zaakjes.
De voetbal, de vremdelingen en seks zorgen vr genoeg afleiding.
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar heb je een punt. Handig gezien v d politici, kunnen ze lekker verderdoen met hun duistere zaakjes.
De voetbal, de vremdelingen en seks zorgen vr genoeg afleiding.
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mja t klootjesvolk dat echt problemen heeft met de vremdelingen stichten hun eigen ghetto maar, hebben ze gn last v die vremdelingen. Opgelost.
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De politiek probeert segragatie te vermijden, omdat het de politiek natuurlijk minder macht geeft. Als t volk aan totale segregatie doet heeft t volk gewonnen v d politiek dr verdeel en heers toe te passen. Binnen een commune of segregatie worden ook een soort v leiders nr vr geschoven.
Al t zogezegd negatieve v segregatie is pure propaganda v d politiek.