![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aangezien wij allemaal CO2 uitademen, zou het voor het milieu al veel helpen dat alle groene idioten hun mond definitief zouden houden.
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Waren er maar meer groene idioten die hun mond open deden...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ga jij telkens verhuizen als je werkgever verhuist, of als je werk vindt zo'n honderd km van je woonplaats, zodat je je familie- en vriendenkring moet achterlaten ?
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
|
![]() Citaat:
![]() Think out of the box! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Moet ik de lidkaart opsturen, of komt u ze zelf afhalen? (er is alle 2 uur een handige busverbinding naar mijn woonplaats, breng dus zeker uw boterhammen mee) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() De aantasting van de ozonlaag gebeurde voornamelijk door de CFK's, niet door uitlaatgassen. Die beïnvloeden eerder zure regen, fijn stof en klimaatverandering.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() ok, tijd voor een recapitulatie:
Dit was jouw eerste stelling. Hieruit maakte ik op dat je het veelvuldig gebruik van een wagen geen probleem meer vond, aangezien de ozonlaag herstellende was. Citaat:
Verder wilde ik ook erop wijzen dat uitlaatgassen, ondanks hun beperkte impact op de ozonlaag, wél een impact hadden op zure regen, fijn stof en klimaatwijziging. Hopelijk is het misverstand daarmee de wereld uit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() Sommigen hadden gisteren veel jeuk.
Om eens goed door de straten te vlammen met hun Hummer, waar de groensels en de kaviaarsossen aan en rondlummelen waren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() .. fijn stof komt niet uit uitlaatgassen .. maar uit de uitlaat .. gas bevat per definitie geen stof .. rook wel .. doch .. gaat u vooral verder ..
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alles dat minder is dan 2 x 2 heeft gewoon onvoldoende doorvoer capaciteit. Die ellendige kruispunten, dat was het probleem. En dat zijn ze nog steeds. Ik zag dat vrijheideerst hier kwam schrijven dat ze de wandaden van Pira gingen herstellen. Ik zou graag eens zien wat dat precies gaat inhouden. Een tweetal maanden geleden heb ik de martelgang nog eens mogen beleven om rond 17.30 door Mortsel te 'mogen' rijden op een weekdag en dan bekruipt je de zin om politiek asiel aan te vragen in Noord Korea. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik stel veder vast dat zowat de helft van de werknemers op minder 10 km van het werk woon, 60 % binnen de 15 km; 70 % binnen de 20 km. Alternatieve zat dus, helaas geraken mensen intellectueel niet verder dan het AUTOmatisch denken en zitten ze met hun dikke reet aan hun auto vastgeplakt. De dagelijkse hoeveelheid uitlaatgassen die ze opsnuiven hebben wellicht hun hersenen al danig hebben aangetast dat ze niet meer helder kunnen redeneren.
![]() |
![]() |
#57 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#58 | |||
|
![]() Citaat:
![]() En mijn vraag over wanneer men bvb. in de Haven van Antwerpen moet gaan werken (en andere afgelegen industriegebieden), die heeft u veiligheidshalve genegeerd blijbaar... ![]() Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Banneling
|
![]() Die mieren die je daar aan het neuken bent. Hebben die daar hun toelating voor gegeven of ben je die gewoon aan het verkrachten ?
|
![]() |
![]() |