![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Natuurlijk weet ik wel wat perequatie is, ik heb het toch uitgelegd. Ik ben Nota Bene zelf ambtenaar (en ook nog eens verpleger) en zou er hoegenaamd geen probleem mee hebben om dit af te geven. Ik wil dan wel dat de opbrengst gebruikt wordt om de privé pensioenen mee op te trekken. Perequatie afschaffen = onmiddelijke besparing zonder sociaal bloedbad. DOEN!
![]() |
![]() |
#103 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik kan je geen ongelijk geven. Maar de enige manier om snel je zin te krijgen is zelf ambtenaar worden. Nivellering zal er komen maar volledige gelijkschakeling zal pas voor binnen een jaar of dertig zijn, denk ik.
![]() |
#104 |
Europees Commissaris
|
![]() Gewoon een eenheidsstatuut voor pensioenen met een vast bedrag en de tweede pijler verplicht.
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() mag die ambtenaar dan jouw loon ook krijgen?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Europees Commissaris
|
![]() Een ambtenaar die minder gaat verdienen?
![]()
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Minister-President
|
![]() Dan mogen de ambtenaren die een halve loopbaan minder verdiend hebben dan u betalen voor hun minder welzijn,vermits ze reeds ingeleverd hebben in de eerste helft (en langer) van hun loopbaan,gaat die vlieger niet op!
![]() |
#110 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Herverkozen worden of niet niet op basis van wat je gedaan hebt, is veel en veel beter dan hetzelfde omwille van wat je niet gedaan hebt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ambtenaren verdienen al decennialang meer of hetzelfde dan hun equivalent in de privé. Gij zijt van voor den oorlog bezig precies. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Minister-President
|
![]() ha, u gaat wel terug naar het verleden,uw kapitalisatie door de jaren is heilig,maar die van een ambtenaar niet,zowel inkomen als uitgaven zijn heilig voor u als het u maar kan bekoren!
![]() |
#113 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ha wacht even, dan heb je op de opbrengst van die verkoop maar 10% belastingen betaald. Wel eerst de rest bijleggen voor je mijn pensioen krijgt he makker. Gelijk oversteken.
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ze dan 'slim' zijn en die twee procent inlevering compenseren door een halve procent minder belastingen, dan bespaart men een hele boterham, terwijl dat toch - naar mijn aanvoelen - geen zelfmoordcommando-techniek is. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dus ambtenaren die nu met pensioen zijn,en tussen 1965 en 1975 met hun loopbaan begonnen zijn hebben minsten de helft van hun loopbaan minder verdiend!
![]() |
![]() |
#116 |
Europees Commissaris
|
![]() Vandaar dat de Vlaamse Overheid zelfs bespaart door met externe bedrijven te werken in verband met bepaalde dienstverleningen.
![]() |
#117 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Ik krijg zo stilaan de indruk dat jij denkt dat jij aan de besparingen gaat ontsnappen omdat je een fan van de NVA bent. Het beghint zo stilaan op mijn lachspieren te werken.
![]() |
![]() |
#118 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als jij je eigen woonst verkoopt of uw meubelen , betaal jij toch ook geen belasting op de meerwaarde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |