![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar ik ken vrouwen van boven de 50 die er als jonge, kwieke kippetjes bijlopen en een héél goed leven leiden op relationeel en seksueel vlak. Ze zijn wel blank, verzorgen zichzelf goed en niet obese. Dikke vrouwen zien er al snel ouder/afgeschreven uit naar mijn mening. Het lijkt alsof ze al 8 kinderen op de wereld hebben gezet en ze roepen een soort van moeder of "tante"-gevoel op. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
20-jarige jongens hum nee geen kindergarten pls ... lol en oudere rijpere mannen uhm nee laat maar, ik heb geen papa-complex als je begrijpt wat ik bedoel ![]() wat betreft dikke vrouwen, die hebben vaak een rimpelloze huid want bolle wangen enzo ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Gouverneur
|
![]() Ik heb geen schrik van ouder worden. Het mocht zelfs al voorbij zijn.
It's important not too confuse opposition against central planning with a dogmatic laissez faire attitude. The liberal argument is in favor of making the best possible use of the forces of competition as a means of coordinating human efforts, not an argument for leaving things just as they are. F.A.Hayek "De besten missen elke overtuiging, terwijl de slechtsten overlopen van hartstochtelijke intensiteit" Yeats. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Allemaal 60+....
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door geertvdb : 21 september 2014 om 12:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik weet niet of andere mannen van boven de 40 hetzelfde gevoel hebben, maar er zijn veel vrouwen van rond de 20 die 'daddy issue's ' hebben. Ik weet niet waarom die op zoek zijn naar een man die hun vader kan zijn. Misschien voor het geld maar dat gevoel heb ik niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Toen ik 16 was vond ik iemand van 23 al behoorlijk oud,volgende maand wordt ik 43 en voel me nog jong,ik ben in behoorlijk goede conditie maar begin toch al een beetje de gevolgen te ondervinden van 25 jaar fysieke arbeid(slijtage aan de rug en zo)hopelijk laten ze mij niet werken tot ik doodval want ik heb nog wat reisplannen voor na mijn pensioen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() Als ik ne centimeter poeier op mijn bomma leg lijkt ze ook op Veronique de Kock hoor.
Enkele voorbeelden: |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() ![]() Gezonde en gelukkige mensen zien er voor mij ongeveer zo uit. Het heeft geen zin om op 70 jaar er als een 30-jarige proberen uit te zien. Ik bedoel, wie dat wel doet, verdient er ofwel geld aan, of heeft serieuze complexen (zoals al het beroemd volk). Laatst gewijzigd door Guinevere : 21 september 2014 om 15:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allemaal faceliftje, botox-behandeling, diverse andere chirurgische ingrepen ondergaan.....+ deze dames worden opgemaakt, gekleed en gekapt door professionals he! Denk je echt dat die er ZO uitzien wanneer ze 's ochtends uit bed stappen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ga niet eens zo oud worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |