![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De NVA-regering heeft beslist dat de armen nog armer moeten worden. Het gevolg is dat we allemaal bepaalde zaken niet meer gaan kunnen doen omdat we er het geld niet meer voor gaan hebben.
Hoe gaan jullie besparen ? Jezelf wassen met zelfbereide ossengalzeep in plaats van de nieuwste Panthene-shampoo ? Overal wildplassen, om thuis geen spoelwater te verbruiken ? Aldi-ketchup in plaats van Heinz ? Niet meer �*lle cd's kopen van Christoff ? Overschakelen op een internetabonnement via de 256k modem ?
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Gouverneur
|
![]() Ik ga de Vlaamse zorgverzekeringspremie niet meer betalen.
Mijn vrouw gaat volgende week voor een illegale abortus. Den dokter wilde het niet doen op 7 maand. Witbrood uit den aldi met suiker ipv choco. Water gaan halen aan't kraantje op de rooseveltplaats. Sluikstorten.
It's important not too confuse opposition against central planning with a dogmatic laissez faire attitude. The liberal argument is in favor of making the best possible use of the forces of competition as a means of coordinating human efforts, not an argument for leaving things just as they are. F.A.Hayek "De besten missen elke overtuiging, terwijl de slechtsten overlopen van hartstochtelijke intensiteit" Yeats. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Iedereen moet opofferingen maken
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn grootste besparing zal op belastingen zijn.
Ik plan van er veel minder te betalen ![]()
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat een geluk dat ik geen ketchup lust! Ik snapte al niet hoe het komt dat ik zoveel meer kan sparen dan mijn buren
![]()
![]() |
#12 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
ze helpen toch niet ![]()
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ga bezuinigen op aalmoezen aan allerhande bedelarijen.
Ook op drank (die ik uitgiet aan anderen dan mezelf of mijn gezin) Mijn naftbak telkens maar halfvol doen. Haar en baard langer laten groeien voor ik naar de kapper ga. Een praline minder bij de koffie. Goedkopere kaviaar eten (Russische ipv Iraanse) Goedkopere Champagne drinken ( Krug Clos de Mesnil in plaats van Krug Clos d'Ambonnay)
![]() |
![]() |
#14 |
Europees Commissaris
|
![]() Het zal vooral op de extraatjes zijn, een dineetje, vakantie, nieuwe auto, cadeautjes, nieuwe computer en dat soort dingetjes.
Die kwasten hopen natuurlijk dat je minder gaat sparen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er stond hier onlangs een linkiewinkie rastafari van een goed doel met een halve ijzerwinkel in zijn bakkes.
"Ik ben aan het besparen", zei ik. Je moest die zijn gezicht eens zien. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oh simpel , voortaan bij de buren gaan meeeten & ook baden
![]() Kost je geen reet , enkel moeite ![]() Ook kleren voortaan lenen , meesurfen op een ander z'n lijn ![]() Onderbroeken 2 dagen dragen , dus de 2de die omdraaien ![]() Enz .... Nu serieus: Minder uitgaan , huismerk Carrefourprodukten kopen , doe ik sowieso al , ook bij de Jumbo , hun huismerk kopen ![]() Kleren bij de zeeman en schoenen bij de Scapino kopen !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die verandering van N-VA waar ze mee geadverteerd hebben..... Gene zak zal er veranderen, integendeel: Het zal nog erger worden voor de gewone burger. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Proud to be a koljo, sorry, klojo. Baai de wei : Het enige alternatief voor het beleid in belgië... Steun de P.O.K.. http://forum.politics.be/showthread....=1#post7447175 Laatst gewijzigd door Klojo eerste klas : 23 september 2014 om 19:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Noch min, noch meer. Punt. Laatst gewijzigd door Boduo : 23 september 2014 om 20:13. |
|
![]() |
![]() |