![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik had niet de bedoeling met jou te willen praten, ik dacht dat d�*t duidelijk genoeg was.
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() Voor mij wel, maar voor Orie & Piero blijkbaar niet
Vreemd hoor een Allahtoon die over God spreekt. God is niet hetzelfde als Allah steekt dat maar in uw Orie kop. En ik vraag me hier serieus een en ander af. Als ge Allah omdraait krijgt ge wel het gezicht van Satan te zien. En Piero is dat misschien geen omgekeerde Orie ? Vreemd in elk geval. En alle twee een beetje kierewiet in hun discussies met Paulus. Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 24 september 2014 om 21:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat verstaat u onder "religieus juk"? Menselijke burocratie heeft niets te maken met leven na de dood. Zo slim zou u toch moeten zijn.
![]() |
#46 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Minister-President
|
![]() Iedereen heeft wel eens verwarming of verkoeling nodig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Waarom komen bv het CGKR of ander mensenrechtenorganisaties hier niet voor op ?? ![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#50 | |