![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Arabische lente Brandend actueel zijn de revoluties in de Arabische wereld. In dit forum worden alle discussies over dit thema samengebracht. |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#122 |
Gouverneur
|
![]() Naar het schijnt zijn er al 80 terug gekeerd, althans dat hoorde ik gisteren op de radio. Zo dodelijk lijkt die job bij IS nu ook weer niet.
|
![]() |
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ondanks dat ze zo geroemd zijn om hun goede organisatie, doet dit toch iets anders vermoeden. Zou het niet handiger zijn een lijst in 'de cloud' te zetten waar je kan checken of je artiestennaam al geclaimed is? Het is toch te verwachten dat je niet de enige gaat zijn die afkomt met 'Abu Jihad'? Laatst gewijzigd door Klein Licht : 24 september 2014 om 09:49. |
||
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nouamane zou al de negende gesneuvelde zijn van de 46 beklaagden op het proces. Gaat lekker zo. Precies het verhaal van de tien kleine negertjes. Als ze het proces nog even uitstellen schieten er nog twee beklaagden over. ------------- Edit: ![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 24 september 2014 om 10:05. |
|
![]() |
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sta op broeders!
http://www.youtube.com/watch?v=S6Zi-g7-RUA#t=90
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe lang zou hij nog te leven hebben ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
#128 |
Europees Commissaris
|
![]() Die zullen ondertussen de draad weer opgepakt hebben: drugs dealen, diefstallen plegen, leefloon ontvangen, sociale woning, ongelovigen in elkaar kloppen, haatzaaien, de lijst is lang. Welkom terug in het ECHTE paradijs.
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() aanslagskes beramen....?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
#130 |
Staatssecretaris
|
![]() De laksheid van de politiek en het gerecht in deze kwestie is gewoonweg onbeschrijfelijk.
|
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al een geluk dat de islam de godsdienst van de vrede is . ![]() |
|
![]() |
![]() |
#132 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Het is niet alleen het stijgend gevaar om problemen te krijgen met haatbaarden. Ik wil vooral zulke landen economisch gewoonweg niet steunen door mijn vakantiegeld daar te gaan verbrassen. |
|
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wou altijd nog eens terug naar Egypte, maar gezien de huidige toestanden ga ik dat zeker niet doen. In de rest van Noord-Afrika heb ik sowieso al slechte ervaringen gehad toen ik jong was en lange natuurlijk krullende blonde lokken had. Niet aangewezen om dat naar ginds te trekken. Toen (Zeventiger jaren) wist ik er nog niks van. Enfin, Egypte wou ik vooral voor de kunstschatten nog eens doen, desnoods met bedouinen in de woestijn rondtrekken, maar..... jammer maar helaas. Indonesie : ooit gewild (stond op de planning) maar ik hoef inderdaad ook geen moslimtoestanden meer. Turkije: verschillende malen geweest, tot ik de laatste maal richting Antalya ging en daar de eerder denigrerende manier van de niet-seculiere turken mocht ondervinden - trouwens ook nog eens in Marmaris. Gedaan met de liefde voor turkije dan maar. Ik ga niet op verlof hopen geld uitgeven om me denigrerend te laten behandelen. Prachtig land nochtans. Het zal Griekenland worden.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
#134 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Hoe ironisch is het trouwens dat het net die landen zijn, waar ooit de meest indrukwekkende vroege beschavingen van de mensheid ontstonden, die nu beheerst worden door de anti-beschaving die de islam is. Laatst gewijzigd door JBM : 24 september 2014 om 14:43. |
|
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar vooral: wie daar krijgertje heeft gespeeld moet hier de toegang verder ontzegd worden! Liever wachten op de eerste aanslag, en dan nog zal het niets dan praatjesverkopen zijn zeker en alles zo laten! |
|
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
voor het onfortuinlijk overlijden van deze Hoogstaande persoon !! ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#138 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heeft er iemand een kotszakje?
Daarstraks naar Ter Zake gekeken waar vader Bontinck zonder enige tegenspraak van de moderator van zijn misdadige zoon een slachtoffer en bijna heilige mocht maken. En ja, natuurlijk is het onze schuld en die van de overheid dat dat tuig van de richel naar ginder trekt. Meer zelfs, de overheid is ook schuldig dat er veel niet terug keren omdat ze hier worden aangehouden als ze Belgie binnen komen. Wat zou meneer nog willen? Dat men moordenaars/terroristen ongemoeid laat? |
![]() |
![]() |
#139 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Zet beiden aan een tafel en je krijgt dergelijke onzin. Ik miste de duider van dienst Coolsaet,( prof wil ik hem niet noemen).
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe mooi ze ook mogen zijn die landen dan vraag ik mij steeds af, wat kom je in godsnaam hier zoeken? Buitengezet in eigen land misschien in de zin van, diegenen waar ze zelf niets mee kunnen aanvangen, stuur die snel weg.? ![]() Mogen nog zo mooi zijn als ze willen die landen, aan mij zullen ze daar niets verdienen, nachtwinkels trouwens ook niet. (lees: strategische verzamelpunten) ![]() Even kort door de bocht nu: Het is de schuld van de vrouwen!!! want die willen naar Marokko, Turkije ... ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 27 september 2014 om 04:59. |
|
![]() |