Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Arabische lente
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Arabische lente Brandend actueel zijn de revoluties in de Arabische wereld. In dit forum worden alle discussies over dit thema samengebracht.

Discussietools
Oud 24 september 2014, 08:35   #121
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartelx Bekijk bericht
Antwerpenaar Abdellah Nouamane (19), bijgenaamd 'Abu Jihad', mag geschrapt worden.

http://www.demorgen.be/dm/nl/989/Bin...in-Syrie.dhtml
Al 9 van de 46 gesneuveld. Dat begint al aardig door te tellen. 20 tegen het einde van het jaar moet haalbaar zijn.
Pericles is offline  
Oud 24 september 2014, 09:06   #122
araneus
Gouverneur

Standaard

Naar het schijnt zijn er al 80 terug gekeerd, althans dat hoorde ik gisteren op de radio. Zo dodelijk lijkt die job bij IS nu ook weer niet.
araneus is offline  
Oud 24 september 2014, 09:09   #123
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door araneus Bekijk bericht
Naar het schijnt zijn er al 80 terug gekeerd, althans dat hoorde ik gisteren op de radio. Zo dodelijk lijkt die job bij IS nu ook weer niet.
Ik denk dat de lol er een beetje af is, nu de Amerikanen wat eieren leggen.
Pericles is offline  
Oud 24 september 2014, 09:49   #124
Klein Licht
Minister-President

Standaard

Citaat:
Antwerpenaar Abdellah Nouamane (19), bijgenaamd 'Abu Jihad', mag geschrapt worden.
Citaat:
Maar omdat er ook een Belgische strijder uit Vilvoorde is met datzelfde pseudoniem, stond nog niet vast wie van de twee de gesneuvelde was.

Ondanks dat ze zo geroemd zijn om hun goede organisatie, doet dit toch iets anders vermoeden. Zou het niet handiger zijn een lijst in 'de cloud' te zetten waar je kan checken of je artiestennaam al geclaimed is? Het is toch te verwachten dat je niet de enige gaat zijn die afkomt met 'Abu Jihad'?

Laatst gewijzigd door Klein Licht : 24 september 2014 om 09:49.
Klein Licht is offline  
Oud 24 september 2014, 10:04   #125
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Nouamane zou al de negende gesneuvelde zijn van de 46 beklaagden op het proces.

Gaat lekker zo. Precies het verhaal van de tien kleine negertjes. Als ze het proces nog even uitstellen schieten er nog twee beklaagden over.

-------------

Edit: ik zie dat Pericles me voor was met net dezelfde gedachtenkronkel.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 24 september 2014 om 10:05.
circe is offline  
Oud 24 september 2014, 10:40   #126
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN

Derk de Tweede's schermafbeelding

Standaard

Sta op broeders!
http://www.youtube.com/watch?v=S6Zi-g7-RUA#t=90
Oud 24 september 2014, 11:23   #127
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede Bekijk bericht
Weer eentje die niet in staat was verder te studeren of een stiel te leren.
Hoe lang zou hij nog te leven hebben ?
Pericles is offline  
Oud 24 september 2014, 11:29   #128
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door araneus Bekijk bericht
Die zullen ondertussen de draad weer opgepakt hebben: drugs dealen, diefstallen plegen, leefloon ontvangen, sociale woning, ongelovigen in elkaar kloppen, haatzaaien, de lijst is lang. Welkom terug in het ECHTE paradijs.
Oud 24 september 2014, 12:07   #129
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Die zullen ondertussen de draad weer opgepakt hebben: drugs dealen, diefstallen plegen, leefloon ontvangen, sociale woning, ongelovigen in elkaar kloppen, haatzaaien, de lijst is lang. Welkom terug in het ECHTE paradijs.
aanslagskes beramen....?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline  
Oud 24 september 2014, 12:49   #130
JBM
Staatssecretaris

Standaard

De laksheid van de politiek en het gerecht in deze kwestie is gewoonweg onbeschrijfelijk.
JBM is offline  
Oud 24 september 2014, 13:04   #131
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JBM Bekijk bericht
De laksheid van de politiek en het gerecht in deze kwestie is gewoonweg onbeschrijfelijk.
http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...thoofden.dhtml

Al een geluk dat de islam de godsdienst van de vrede is .
Pericles is offline  
Oud 24 september 2014, 13:43   #132
JBM
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...thoofden.dhtml

Al een geluk dat de islam de godsdienst van de vrede is .
Ik werd een jaar of 5 geleden door mijn omgeving al raar bekeken toen ik zei dat ik nooit meer naar moslimlanden zou reizen. "Maar allé," zei men toen, "je gaat zulke prachtige landen als Egypte of Indonesië toch niet links laten liggen omwille van de plaatselijke bevolking". Jawel dus, en ondertussen heb ik nog wel wat meer landen aan mijn lijstje toegevoegd.

Het is niet alleen het stijgend gevaar om problemen te krijgen met haatbaarden. Ik wil vooral zulke landen economisch gewoonweg niet steunen door mijn vakantiegeld daar te gaan verbrassen.
JBM is offline  
Oud 24 september 2014, 14:07   #133
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik werd een jaar of 5 geleden door mijn omgeving al raar bekeken toen ik zei dat ik nooit meer naar moslimlanden zou reizen. "Maar allé," zei men toen, "je gaat zulke prachtige landen als Egypte of Indonesië toch niet links laten liggen omwille van de plaatselijke bevolking". Jawel dus, en ondertussen heb ik nog wel wat meer landen aan mijn lijstje toegevoegd.

Het is niet alleen het stijgend gevaar om problemen te krijgen met haatbaarden. Ik wil vooral zulke landen economisch gewoonweg niet steunen door mijn vakantiegeld daar te gaan verbrassen.
Ik vind het erg;

Ik wou altijd nog eens terug naar Egypte, maar gezien de huidige toestanden ga ik dat zeker niet doen. In de rest van Noord-Afrika heb ik sowieso al slechte ervaringen gehad toen ik jong was en lange natuurlijk krullende blonde lokken had. Niet aangewezen om dat naar ginds te trekken. Toen (Zeventiger jaren) wist ik er nog niks van.

Enfin, Egypte wou ik vooral voor de kunstschatten nog eens doen, desnoods met bedouinen in de woestijn rondtrekken, maar..... jammer maar helaas.

Indonesie : ooit gewild (stond op de planning) maar ik hoef inderdaad ook geen moslimtoestanden meer.

Turkije: verschillende malen geweest, tot ik de laatste maal richting Antalya ging en daar de eerder denigrerende manier van de niet-seculiere turken mocht ondervinden - trouwens ook nog eens in Marmaris. Gedaan met de liefde voor turkije dan maar. Ik ga niet op verlof hopen geld uitgeven om me denigrerend te laten behandelen.
Prachtig land nochtans.

Het zal Griekenland worden.

circe is offline  
Oud 24 september 2014, 14:43   #134
JBM
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Ik vind het erg;

Ik wou altijd nog eens terug naar Egypte, maar gezien de huidige toestanden ga ik dat zeker niet doen. In de rest van Noord-Afrika heb ik sowieso al slechte ervaringen gehad toen ik jong was en lange natuurlijk krullende blonde lokken had. Niet aangewezen om dat naar ginds te trekken. Toen (Zeventiger jaren) wist ik er nog niks van.

Enfin, Egypte wou ik vooral voor de kunstschatten nog eens doen, desnoods met bedouinen in de woestijn rondtrekken, maar..... jammer maar helaas
Het is inderdaad ook heel erg!

Hoe ironisch is het trouwens dat het net die landen zijn, waar ooit de meest indrukwekkende vroege beschavingen van de mensheid ontstonden, die nu beheerst worden door de anti-beschaving die de islam is.

Laatst gewijzigd door JBM : 24 september 2014 om 14:43.
JBM is offline  
Oud 24 september 2014, 15:13   #135
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Al 9 van de 46 gesneuveld. Dat begint al aardig door te tellen. 20 tegen het einde van het jaar moet haalbaar zijn.
Hoe meer hoe liever van die onnozelaars naar Allah en hun 72 druiven sturen!
Maar vooral: wie daar krijgertje heeft gespeeld moet hier de toegang verder ontzegd worden! Liever wachten op de eerste aanslag, en dan nog zal het niets dan praatjesverkopen zijn zeker en alles zo laten!
andev is offline  
Oud 25 september 2014, 21:16   #136
cookie monster
Secretaris-Generaal VN

cookie monster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

We zullen een weesgegroetje voor hem bidden + 1 minuut stilte ,
voor het onfortuinlijk overlijden van deze Hoogstaande persoon !!

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline  
Oud 25 september 2014, 21:21   #137
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

En gelijk heb je. Er zijn andere culturen te over om te leren kennen buiten de islamitische.
Skobelev is offline  
Oud 26 september 2014, 21:11   #138
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Heeft er iemand een kotszakje?
Daarstraks naar Ter Zake gekeken waar vader Bontinck zonder enige tegenspraak van de moderator van zijn misdadige zoon een slachtoffer en bijna heilige mocht maken.

En ja, natuurlijk is het onze schuld en die van de overheid dat dat tuig van de richel naar ginder trekt. Meer zelfs, de overheid is ook schuldig dat er veel niet terug keren omdat ze hier worden aangehouden als ze Belgie binnen komen.

Wat zou meneer nog willen? Dat men moordenaars/terroristen ongemoeid laat?
daiwa is offline  
Oud 26 september 2014, 21:37   #139
Cyrano
Minister

Cyrano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Heeft er iemand een kotszakje?
Daarstraks naar Ter Zake gekeken waar vader Bontinck zonder enige tegenspraak van de moderator van zijn misdadige zoon een slachtoffer en bijna heilige mocht maken.

En ja, natuurlijk is het onze schuld en die van de overheid dat dat tuig van de richel naar ginder trekt. Meer zelfs, de overheid is ook schuldig dat er veel niet terug keren omdat ze hier worden aangehouden als ze Belgie binnen komen.

Wat zou meneer nog willen? Dat men moordenaars/terroristen ongemoeid laat?
Het verbaast mij niet. Bontinck is een mythomane oplichter en Lieve Verstraeten een idioot.
Zet beiden aan een tafel en je krijgt dergelijke onzin. Ik miste de duider van dienst Coolsaet,( prof wil ik hem niet noemen).
Oud 27 september 2014, 04:56   #140
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Angry

Citaat:

En dat is nu juist het probleem dat er enorm veel mensen graag naar die landen op reis gaan er veel geld gaan uitgeven en braafjes terug naar huis komen nadien. Wat van bepaalde andere 'reizigers' die onze landen komen overspoelen niet kan gezegd worden, die komen stelen, mensen in elkaar kloppen en van alle mogelijke diensten gebruik maken, komen onze mensen hun werk afpakken en infiltreren (wat men hier nog steeds niet begrepen heeft in ons land) op veel diensten.

Hoe mooi ze ook mogen zijn die landen dan vraag ik mij steeds af, wat kom je in godsnaam hier zoeken?

Buitengezet in eigen land misschien in de zin van, diegenen waar ze zelf niets mee kunnen aanvangen, stuur die snel weg.?

Mogen nog zo mooi zijn als ze willen die landen, aan mij zullen ze daar niets verdienen, nachtwinkels trouwens ook niet. (lees: strategische verzamelpunten)

Even kort door de bocht nu: Het is de schuld van de vrouwen!!! want die willen naar Marokko, Turkije ...

Laatst gewijzigd door Universalia : 27 september 2014 om 04:59.
Universalia is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be