![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hoe zit dat ook alweer met de splitsing van BHV ? Of gaat het over punten die enkel het VB wil ?
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het belangrijkste programmapunt sinds 2009 is "geef ons onze kiezers terug".
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Gouverneur
|
![]() Ik ben fier om racist te zijn volgens de definitie van die aarsworm!
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat hij in zijne zandbak van zijn klote gaat maken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een pienter ventje deze Jahjah. En zeer kort bij de waarheid ook nog!
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 10 juni 2014 om 20:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() De ophitser is het prototype van zinloze immigratie, iemand die het bovendien voor de anderen verpest.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niemand verplicht hem van hier te blijven hé. Ik in zijn plaats, moest ik van de overtuiging zijn dat hier, gezien het aantal stemmen op die zo gezegde racistische partij, er minstens een derde van de bevolking hier racisten zijn, had al zeker mijn valiezen gepakt en was al duizenden Km verder, terug naar mijn favoriete zandbak.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Mein Land Laatst gewijzigd door F.B. : 27 september 2014 om 19:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dyab Abou Jahjah, de Libanese versie van "Dimitri & Jejoen"?
![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is dat nu echt het eerste woordje wat ze daar leren in van die landen 'racisme'?
Racisme en Realisme (in de zin van: met zin voor de werkelijkheid) toch groot verschil tussen dacht ik. Het schip van de woestijn op en Rulezzzzzzz! Einde verhaal ... ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Burger
|
![]() Abou Jahjah is een rat. Hoog tijd dat hij zijn onterechte Belgische nationaliteit verliest en in de cel belandt waar hij thuis hoort.
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vreemd toch dat deze meester-racist een gevaarlijk land zoals Vlaanderen verkiest boven Jah-Jah's veilige thuisland.
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Inderdaad, Hezbollah verdient al onze steun in hun strijd tegen de daadwerkelijke 'As van het Kwade'. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oftewel: De vijand van mijn vijand is mijn vriend.
![]() |
#118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een firster is HO eveneens.
![]() |
#120 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() .. ik moet toegeven dat ik vaak geen touw weet vast te knopen aan rechts .. ook dit keer weer .. enerzijds toejuichen dat er tactische spelletjes gespeeld worden opdat het einde van België versneld eraan zou kunnen komen .. anderzijds dreigen met het Belgisch staatsburgerschap te ontnemen .. het is niet iedereen gegeven rechts te denken ..
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 28 september 2014 om 10:03. |
![]() |
![]() |