![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar al die linksen dat hier zitten hebben een slechte invloed op mij. Neen (of toch wel), het feit dat ik het rechts gedachtegoed één van een hoger niveau noem, is het feit dat het voor mij wel héél duidelijk was waarom het zo is, en dat ik dus héél teleurgesteld zijn reactie las! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() nee, inderdaad, zo kan een zwarte dus ook nooit racistisch zijn tov. een blanke!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat, of 'voorbedachte rade'.
In het eerste geval kan ik nog een (héél klein) béétje begrip opbrengen.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu heeft men eens een migrant uit Syrië en/of Libanon die niet fanatiek is, die zeker geen politiek moslimextremist is, die de democratische kaart trekt, die intellectueel bij de pinken is, die in een vrij korte tijd goed tot zeer goed Nederlands heeft geleerd, die zich aangepast heeft aan onze manier van leven, die wars is van elk religieus dogmatisme, die de dingen in het juist perspectief probeert te plaatsen, en nu is het weer niet goed.
Weet u eigenlijk nog wat u wilt? Als d�*t de opstelling is van de NVA... Triestig. Zeer triestig. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 28 september 2014 om 18:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zegt hij niet in die woorden.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 28 september 2014 om 18:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Minister
|
![]() “De autochtonen kunnen zich niet aanpassen aan de multiculturele realiteit. Dat is wat er aan de hand is. Dan moeten ze maar emigreren. Wie het hier niet bevalt moet maar weggaan”. Aan het woord is de Antwerpse AEL-leider Dyab Abou Jahjah in het laatste nummer van het Nederlandse magazine Society Quarterly. “Belgen of Nederlanders die in eigen land niet kunnen leven met de multiculturele maatschappij, moeten maar verhuizen”
U zei? Nog meer van de door u als "die intellectueel bij de pinken" genoemde persoon: http://www.tijd.be/opinie/column/De_...15493-2337.art Laatst gewijzigd door Cheminot : 28 september 2014 om 19:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat is ook zo. Dat geldt vooral voor allochtonen, maar ook voor autochtonen. Hoeveel mensen op dit forum heb ik al horen zeggen: "ik emigreer, want zoals de maatschappij nu evolueert hier, daar kan ik me niet in vinden." Ewel, vooral doen! Want, tja, multiculturalisme is nu eenmaal een feit, een realiteit. Niet alleen in België maar overal, mundiaal. Het is wel zo, dat de vrijheden, de waarden, waarvoor wij zo lang hebben moeten vechten in het Westen: die geven we niet prijs! Goed geweten. En als de allochtonen zich niet kunnen vinden met de manier waarop wij onze vrouwen of homo's behandelen, of dat ze niet te spreken zijn over hoe onze vrouwen door het leven gaan, dat ze dan maar vertrekken. En liefst zo snel mogelijk. Dat geldt ook voor de autochtonen. En dus heeft Abu Jahjah gelijk. Met andere woorden: "aanpassen of opkrassen!" Want dat is eigenlijk wat hij zegt. Zo te zien is deze Abu Jahjah een objectieve bondgenoot van het Vlaams Belang. Want die zeggen precies hetzelfde. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 28 september 2014 om 19:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat hij hier post: Citaat:
Is dat onverdraagzaam? Naar de multiculturele maatschappij toe ongetwijfeld, zoveel is duidelijk.
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Quote: "Iedereen moet stoppen met de eigen identiteit als norm te promoten" of "Het Vlaams-nationalisme heeft zijn slag in het verleden al thuisgehaald, nu is het een dominante macht geworden die een Vlaamse Leidkultur wil opleggen." Voor Jahjah moeten we alles maar in één pot gooien en er een nieuw soepje van koken. Nochtans is dat net waar het in het verleden volledig is fout gelopen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 28 september 2014 om 19:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
het is zijn eigen schuld, zoals ik eerder zei, hij is vaag ter zake. Nu, het gaat niet over hoe de allochtonen omgaan met de manier waarop wij onze vrouwen/homo's en dergelijke meer behandelen, het gaat over hoe wij omgaan met de manier waarop zij vrouwen/homo's behandelen. De moslim zegt, homo's passen niet in het multiculturele straatbeeld, en als de autochtoon dat niet goed vindt, dan rot hij maar op.
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 28 september 2014 om 19:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Onze" manier van leven, die is niet superieur aan de andere culturen die deel uitmaken van onze multiculturele maatschappij, dat is wettelijk bepaald. Dus, wij gaan niet beslissen hoe het hier gaat gebeuren, als homo's in de moslimcultuur regelmatig slaag verdienen omdat ze homo zijn, dan moeten wij dat toch tolereren.
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 28 september 2014 om 19:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verder is het natuurlijk niet zo simpel, vrouwenbesnijdenis is verboden, zoveel is duidelijk. Maar of dit dan wil zeggen dat er geen vrouwen meer besneden worden, ik meen niet dat dit hetzelfde is. Begrijp je? Homo's kletsen geven is bij ons zelfs met stip verboden, er staan strengere straffen op dan op hetero's aframmelen, en wat zien we? Moslims die homo's in elkaar trappen omdat ze niet in het multiculturele straatbeeld passen. Er is wetgeving op papier, en er is de realiteit.
![]() |
![]() |