![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bahbah. Als m'n leven er van afhing wil ik er nog niet gezien worden, zoals je ongetwijfeld weet ben ik notoir 'islamofoob' en wil niet samen gezien worden met aanhangers van de bloeddorstige, vvredelievende ideologie met 'n moordzuchtige roverhoofdman die bovendien, naar onze huidige normen, ook nog eens pedofiel was. Ik laat deze uitgelezen kans aan mij voorbijgaan, grijp jij 'm vooral maar, effe multicul doen staat zo goed op je resumé.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
|
![]() Ik praat helemaal niets goed. Ik ben voor een onmiddellijk totaalverbod op onverdoofd slachten (en andere wanpraktijken uit de bio-industrie). Hoeveel keer moeten ik dat eigenlijk herhalen?
Laatst gewijzigd door Edina : 30 september 2014 om 13:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dieren onverdoofd de keel oversnijden, (ter ere van één of andere "godheid" dan nog
![]() Vertel eens.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 30 september 2014 om 14:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De stad Antwerpen De Europese Gemeenschap Europees Fonds voor Regionale Ontwikkeling (EFRO) vlaams agentschapondernemen.be/ - 2 keer zelfs. Dat lijkt wel op concurrentievervalsing.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Europees Commissaris
|
![]() U promoot de islam en lokt nieuwe godsdienstfanaten, dat speelt nog meer in de kaart van de IS. Proficiat!
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hou je racistische mond. Jij woont niet meer in België.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En als U een roverhoofdman mag verheerlijken op dit forum, mogen anderen dat afkeuren.
![]() |
![]() |
#52 | |
|
![]() Nee, de roverhoofdman (de bom zij met hem) is heilig en boven alles verheven, en dus moet iedereen die kritiek heeft op hem in het beste geval zwijgen.
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zou me sterk verbazen dat de winkeliers daar binnen geraken . Welk is de unieke reden dat een winkeliersproject zo veel steun krijgt ? Zijn de belastingsbetalers dit feestje aan het betalen ? M.A.W. Zijn wij weer aan het betalen aan de feestjes van de multicullers ?????? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() Wanneer gaan die eens beginnen hun eigen feestjes te betalen ?
Wanneer gaan onze rode en groene vriendjes dat als vrijwillige buurtwerking gaan beschouwen en niet als hun job ? De organisatoren van vele buurtfeestjes werken op vrijwillige basis . In Borgerokko lijken het wel betaalde politiekers in spé te zijn . |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor mij is dat gewoon een mens en dan nog geen met onbesproken gedrag. Maar als iemand mij kan zeggen wat hem boven andere krijgsheren verheft wil ik gerust mijn mening herzien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Meer en meer gebied valt in handen van zn volgelingen . Wie doet dat na ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() Oei, de "islamcritici" krijgen wat tegenstand en beginnen persoonlijk te worden: iedereen die hen tegenwerkt is moslim.
![]() Kijk, moslims moeten vreedzaam hun geloof kunnen beleven. Dat zij niet-moslims hun geloofsleer niet opleggen of omgekeerd. En dit laatste is waar het schoentje hier knelt. Wat is er in feite zo verkeerd aan het slachten van een schaap om het dan op te eten? Zelfs al is er religieuze symboliek mee verbonden? Want er worden zoveel etenswaren "onverdoofd" geproduceerd. Ik denk aan visvangst, levende kreeft in een potje kokend water steken, foie gras dat nog weldegelijk wordt gegeten, enz. De lijst is nog langer eigenlijk. Waar is de massale verontwaardiging dan? NERGENS. Dus stop de hypocrisie, ook Gaia die op kap van de moslims meer mediabelangstelling wil. Religieus onverdoofd slachten moet helemaal niet verboden worden. En voor alle duidelijkheid: ik verdedig niet sharia4belgium, IS of andere vormen van terrorisme. Maar dat heeft hier ook niets mee te maken. Laatst gewijzigd door Guinevere : 30 september 2014 om 19:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() ola guine gaia verfoeit wel foie gras en heeft een alternatief op de markt gebracht. Het levend grillen van een kreeft door Piet Huysentruit is hen ook opgemerkt.
Laten we wel blijven opkomen tegen dierenleed, hetzij consequent. Omkeerbaar verdoofd slachten is halal als het dier er niet aan overlijdt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik kom consequent op tegen dierenleed. Degenen die moeite hebben met dierenleed, moeten al stoppen met dieren naar slachthuizen te vervoeren. Ok? Dierenleed is een subjectief begrip. Je kan dit zo ver rekken dat sommigen er vegetariër van worden. Mij geen probleem, dat is hun keuze. Maar dat wil niet zeggen dat ze anderen ook alle vleesconsumptie moeten verbieden. Laat moslims hun eeuwenoud geloof beleven, want dit is nog redelijk en kijk eerst in eigen boezem voor je naar een ander wijst. Laatst gewijzigd door Guinevere : 30 september 2014 om 19:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mag ik er dan aan twijfelen of zijn volgelingen naar hier kwamen om voor mijn pensioen te werken?
|
![]() |
![]() |