![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar om die figuur in 2014 nog inspirerend te noemen moet je toch tamelijk vooringenomen zijn. Beetje absurd eigenlijk. Moderne Sarah wil al tien jaar scheiden van haar Abraham, maar hij staat het niet toe. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Minister-President
|
![]() Nee, hij komt recht in de huiskamer zijn parlé doen. Atheïsten als Dirk Verhofstadt verkopen hun boeken toch ook niet met de bedoeling dat de mensen hun patatten er op schillen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb zo de indruk dat gij een heel goede getuige van jehova zoudt zijn.
![]() |
![]() |
#26 |
|
![]() Dat wist ik dat u dat ging zeggen
![]() En dit is mijn antwoord: Op een politiek forum kan men over religies praten indien het in een politieke context is. Zoals hoofddoeken of ISIS. Maar wat heeft de zondvloed te maken met politiek? Niets. Nu, van mij mag het, geen probleem. Maar ik besluit daaruit dat Eli niet de bedoeling heeft om een politiek debat op te zetten op dit forum. Wat dan wel? Hij wil hier anderen komen bekeren. En zichzelf overtuigen van zijn gelijk, maar dat beseft hij niet eens. En als hij dan iedereen uitnodigt op een religieuze bijeenkomst. Say no more! Als een winkel u uitnodigt op een open-deurdag, dan mag u wel de intentie hebben om daar gewoon rond te lopen en 'informatie' op te doen. De bedoeling van de organisator is wel om u te doen kopen. Daar gaat u toch niet naïef over doen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
|
![]() So what? Wat is uw punt? Een intentie proces maken van Dirk Verhofstadt? Ik ken die mens niet. Is dat een broer van?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Dan ben ik heeeeeeel erg sportief!
![]()
![]() |
#29 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het is in elk geval beter dan de jehova getuigen die de zondag morgen aan de deur bellen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Minister-President
|
![]() Mijn punt is dat je, met een beetje goede/slechte wil, zo goed als alle informatieverstrekking die van een bepaalde vereniging uitgaat kunt afdoen als 'bekeringsdrang'.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Europees Commissaris
|
![]() Dit heeft er in principe niets mee te maken. Bij gebrek aan democratie is er sowieso geen vrijheid. Er zijn ook totalitaire staten waar het geloof de rechten beperkt.
Het atheïsme is dus een nodige maar geen voldoende voorwaarde. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
|
![]() Citaat:
Maar als Eli dit politiek forum gebruikt enkel voor pure religieuze doeleinden, dan kunt ge u vragen stellen. En zeker als hij opzettelijk verkeerde informatie geeft. Hij heeft hier al veel opmerkingen gekregen over het feit dat hij mensen mis-quote, en hij blijft dat doen. Ik weet ook in een thread over de 'zondvloed', dat hij opzettelijk een verkeerde vertaling van een chinees woord gebruikt. Hij begint echt veel mensen op de zenuwen te werken. Maar dat raakt zijn kouwe kleren niet. Misschien gelooft u dat hij nobele bedoelingen heeft, maar ik niet. |
|
![]() |
![]() |