![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Zijn motards suicidaal | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
3 | 27,27% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
8 | 72,73% |
Aantal stemmers: 11. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb er hier een foto van:
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ..
Laatst gewijzigd door Rudy : 10 oktober 2014 om 16:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij motards gaat het vooral om ijdelheid. Die ijdelheid wordt voorlopig vooral gedogen. Macho. Snelheid is voor hen een vier-wiel-probleem. De politie weet dat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je heb er natuurlijk wel idioten tussen zitten, die bezorgen motorrijders een slechte naam, maar het zijn uitzonderingen. De reden waarom vele hun motor lawaai doen maken, is om te zorgen dat ze opgemerkt worden door auto's en voetgangers. Mijn motor maakte bijna geen lawaai, maar ik moest regelmatig zwaar in de remmen gaan voor voetgangers die mij niet opmerkte. Ik heb dus voor de veiligheid van mij en de zwakke wegengebruikers een andere uitlaat gestoken, zodat ze mij horen aankomen. Een showke geven met mijn machine kan je wel vergeten, ik rij met een chopper en die krijg je zelfs niet niet op zijn achterwiel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Vreemdeling
|
![]() Motorijders doen en laten wat ze willen. Zolang ze mij niet storen.
Wat ik wel raar vind is dat als je in een file staat ze er altijd moeten tussen komen wringen. En veel wagens zie je dan naar links gaan, rakelings langs de vangrails, om die moto's door te laten. Dan vraag ik mij af waarom moet ik naar links tegen de vangrails gaan rijden? Om misschien de vangrail te raken? Omdat een macho in midlife crisis met zijn harley of ducati door wil. Dacht het niet. Wel hilarisch als je dan bijvoorbeeld einde E19 Vilvoorde je op het linkse baanvak zit, een vrachtwagen op het rechtse en er dan een moto tussen wil. En dan schuift die vrachtwagen iets naar links ![]() En waarom die altijd links achter tegen je bumper kleven heb ik ook nooit gesnapt. Even licht remmen zodat de stoplichten aan gaan en ze blijven dan wel een heel stuk achter. Een probleem dat snel is opgelost. En voor de die hards, iets harder remmen dan ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Motards zijn in hetzelfde bedje ziek. Met dat verschil dat die motards al eens een wijf op hun echappement meebrengen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Fietsers stellen zich ook niet in de file maar rijden er naast. Dat is gans het idee daarvan.
![]() |
![]() |
#118 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Als ik al die reacties hier lees , motards rijden wel veilig , ze kopen een moto om vlugger uit de file te geraken .
De openingsvraag blijft , ze hebben per afgelegde kilometer 12 keer meer kans om te sterven . Zeker in de file . En ze zijn niet suïcidaal ...
De evolutietheorie is zo simpel dat elke gedegenereerde mongool hem kan begrijpen Laatst gewijzigd door The Syndrome : 11 oktober 2014 om 12:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |