![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#34621 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De les over het zich niet afzetten tegen moet u eerder aan andere personen richten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34622 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nederlanders zijn vaak ook betweterig, bedilzuchtig, altijd met het vingertje naar omhoog. Bovendien hebben ze de regelneverij verheven tot een grote deugd en zichzelf meer dan eens uitgeroepen tot 'gidsland' . Ik heb me altijd afgevraagd: waar kan Nederland nu in godsnaam gids in zijn?? Nooit een antwoord gevonden.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 11 oktober 2014 om 12:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34623 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet ![]() Laatst gewijzigd door cato : 11 oktober 2014 om 12:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34624 |
|
![]() oh, maar die was ook niet aan u gericht. maar dat snapt u wel.
![]() |
#34625 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34626 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nederland neemt steeds vaker een voorbeeld aan België. Voor inspirerende buitenlandse mobiliteitsmanagementprojecten hoef je niet ver te reizen. Ons buurland België is volop in ontwikkeling. Ondanks de complexe overheidsstructuur en de status van de (lease)auto in België, hebben onze zuiderburen de afgelopen jaren hard getrokken aan mobiliteitsmanagement. Het resultaat mag er zijn: vooral Vlaanderen is creatief met relatief goedkope mobiliteitscampagnes. Regelmatig neemt Nederland Vlaamse vindingen over. Denk aan de ‘BOB’, ‘Met belgerinkel naar de winkel’ en het ‘Octopusplan’. Maar ook campagnes rond het bewust maken van duurzame mobiliteit, zoals ‘Samen anders Mobiel’ en ‘Red de stoep’. Proclameren wij ons daarom als een gidsland? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34627 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34628 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34629 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34630 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34631 |
|
![]() Een beetje vreemd is dat wel he, u proclameert dat wij onszelf gidsland vinden, maar zonder bron. Dan citeert u vervolgens een kennelijk Nederlandse bron waarin men lovend is over enkele Belgische initiatieven en dan besluit u met 'eigen lof stinkt'.
wat is het nou?
![]() |
#34632 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Wat het is? Van de hak op de tak springen om een thread ten eeuwigen dage aan de gang te houden. En het werkt...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34633 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(Bron: Boerderij) Citaat:
Ook de Nederlandse journalisten blijft dit 'gidsland'-verhaal herhalen. (ThePost oneline- 2014) Citaat:
Citaat:
(Medisch contact, 2014) Citaat:
Zo kan ik nog een tijdje verder gaan. En dan heb ik het nog niet over wat Balkenende allemaal niet uitkraamde nog niet zo lang geleden op dit punt. Zichzelf zo de hele tijd bestoefen. Ik krijg er iets van! Laatst gewijzigd door Het Oosten : 11 oktober 2014 om 17:07. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#34634 | |
|
![]() Citaat:
En het is waar dat Nederland op een aantal vlakken heel aardig kan meekomen in de wereld. Op andere vlakken minder, maar dan noemen we onszelf geen gidsland, maar bijvoorbeeld België http://www.volkskrant.nl/buitenland/...ennen~a553027/ Of ook Belgen zelf: http://lib.ugent.be/catalog/pug01:42...erence-details U zou wat minder van woorden iets moeten krijgen en wat positiever in het leven moeten staan. We kunnen allemaal iets van elkaar leren en wij zijn niet te beroerd jullie daar af en toe op te wijzen.
![]() |
![]() |
#34635 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34636 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Welwelwel. De bescheidenheid van het, intussen wat door de feiten ingehaalde, "wat we zelf doen, doen we beter" ontgaat me toch ook een beetje. Maar goed, de thread kabbelt intussen rustig verder.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34637 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Daarom heb ik ook een enorme bewondering voor onze zuiderburen met hun geniale wetenschappelijke oordeelsvorming. Ik krijg al bijna last van een minderwaardigcomplex ![]()
![]() |
![]() |
#34638 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja we weten nu wel dat u liefst deze thread zou willen doen sluiten. Want blijkbaar is hij een doorn in uw oog. Het zij zo.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34639 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Och, allez. Kijk, ik doe er zelf aan mee. Maar dat wil niet zeggen dat ik nog hoop op enige interessante informatie. Zeker niet als ik die laatste kinderachtige reactie moet lezen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34640 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat nu iemand interessant vindt of niet, kinderachtig vindt of niet, is zeer subjectief.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 11 oktober 2014 om 19:41. |
![]() |
![]() |