![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Arabische lente Brandend actueel zijn de revoluties in de Arabische wereld. In dit forum worden alle discussies over dit thema samengebracht. |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eigenlijk moeten de Soennieten en Sjiieten uiteindelijk vrede sluiten. Feit blijft dat de Sjiieten de Soennieten in Irak zwaar hebben onderdrukt.
Maar dat kan tientallen jaren duren.
#102 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 9 oktober 2014 om 09:13. |
|
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat als we de nazi's hun gangetje hadden laten gaan? |
|
![]() |
![]() |
#104 |
Banneling
|
![]() Inderdaad, we mogen niet alles toelaten.
Maar we moeten de situatie ook nemen voor wat ze is. Als de wereld toen direct had ingegrepen en Duitsland had omsingeld, was Nazi Duitsland in Duitsland gebleven. Maar de fout is dat leiders verdoofd, verkrampt toekijken tot het probleem aan hun deur staat. Ik vind dat men nu de Koerden moet bijspringen, en ISIS telkens moet TERUGdringen. Millitaire dienen zij gestopt te worden en de organisatie dient men van boven af te ontmantelen. De kopstukken eruit, de millitaire macht eruit. Dan ga je over tot onderhandelen. Maar vergeet niet dat IS diegene zijn dat Saddam onderdrukte he! IS zijn diegene die Amerika bevrijdt heeft en de EU helpen bewapenen heeft. Meer moet men er eigenlijk niet over zeggen. |
![]() |
![]() |
#105 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Persoonlijk vind ik dat men je minstens een Nobelprijs moet geven.
![]() |
#106 |
Banneling
|
![]() Weet je Hoomer, ik ben het beu mijn gelijk te krijgen in het leven.
Zeker met zaken als dit. Ik wou anders te observeren. Deplugged |
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() De "omgekeerde" situatie waarnaar U alludeert was iets van de laatste 5 jaar.Het was een uiting van "Midden-Oosten-stijl (en ook:Oekrainse-stijl)democratie",waarbij de partij die democratisch een meerderheid haalt zich het recht toe-eigent de politieke minderheid ook fysiek te vernederen...De exacte rol van de kamers van Volksvertegenwoordiging en de pers (de enige arena van de politieke strijd om fysieke strijd te vermijden)is hen daar nog ontgaan. Laatst gewijzigd door kelt : 11 oktober 2014 om 07:29. |
|
![]() |
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deze cartoon toont glashelder aan waarom IS niet verslagen is,en het niet zal worden....
tip: Het GAAT zelfs niet om IS.... ![]() http://www.economist.com/news/world-...1-kals-cartoon |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De cartoon is inderdaad veelzeggend. |
|
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een bondige samenvatting van Tony Cartalucci:
http://landdestroyer.blogspot.de/201...a-of.html#more Turkish President Erdogan waxes poetic about how he “warned the West” about the threat IS would pose and the dangers of inaction. It seems that everyone, including security experts and pundits, agree that the situation is critical and that US bombardment alone is powerless to protect the town or halt IS. Laatst gewijzigd door zonbron : 11 oktober 2014 om 11:01. |
![]() |
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De strijd om Baghdad begint, jihadisten staan aan de deur:
http://rt.com/news/195072-baghdad-airport-isis-manpads/ |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toch geen Scud hoop ik.
![]() |
#113 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#114 | |
|
![]() Citaat:
Als Soenieten en Sjiieten geen vrede sluiten gaat die oorlog nog jaren duren en gaan de jihadisten in grote getalen groeien.. Daarom zullen Amerika en Europa veel meer moeten doen om dit doel te bereiken en veel minder moeten vertrouwen op hun bommen en straaljagers. |
|
![]() |
![]() |
#116 |
|
![]() Uiterst draagbaar zie ik zo, enfin met een kleine honderd man toch.
![]()
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer. Laatst gewijzigd door Hoomer : 11 oktober 2014 om 16:17. |
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En zo blijkt, ISIS sterker dan ooit. Van Kobani tot Baghdad... Irak wil nu Amerikaanse boots on the ground. ISIS staat aan de deur. http://www.telegraph.co.uk/news/worl...n-Baghdad.html |
|
![]() |
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jongste strijder (10) van het kalifaat omgekomen
http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...mgekomen.dhtml Citaat:
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |