![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() schoof, ik zeg daarmee dat ik de visie van DeProl_eet evenwaardig acht aan een ondergescheten wc pot.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hmm iets zegt me dat als het een dikke man was geweest, men er minder over gestruikeld zou hebben ....
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'T is van het goed leven.
Teveel geld doet eten.
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De rotzooi die jij hier al op het forum hebt gegooid staat ook niet geboekt onder de hoofding fijngevoeligheid.
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik snap niet waarom die zo populair is, ik vind ze maar matig. Ze is communicatief niet zo sterk en lijkt me ook niet bijster intelligent. Ze zal wel hard werken vermoed ik.
Volgens mij zou ze nooit zo populair geweest zijn als ze mager was. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(en ook wel omdat het toch een heel vuile pot was ![]() .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#31 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#32 |
Gouverneur
|
![]() ![]()
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar goed. Ik schat dat men gaat schrappen in gezondheidszorg. Misschien is de figuur van Maggie dan wel symbolisch voor die post. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 12 oktober 2014 om 02:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Gouverneur
|
![]() Dat klopt. Men kan de nieuwe Wet van Milquette gebruiken om die journalist te veroordelen wegens seksisme.
It's important not too confuse opposition against central planning with a dogmatic laissez faire attitude. The liberal argument is in favor of making the best possible use of the forces of competition as a means of coordinating human efforts, not an argument for leaving things just as they are. F.A.Hayek "De besten missen elke overtuiging, terwijl de slechtsten overlopen van hartstochtelijke intensiteit" Yeats. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Block zal misschien wel goed werk leveren op haar departement maar dat neemt niet weg dat de kritiek op haar uiterlijk als minister van volksgezondheid niet minder dan terecht is. In een tijd waarin overgewicht een zeer grote financiële en visuele last voor de maatschappij is dient iemand in die functie toch ten minste geen overgewicht te hebben laat staan morbide obesitas.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ze is tevens populair dat ze in bepaalde dossiers 'onverzettelijk' is geweest waarvan achteraf bleek dat het terecht was. Wie had zich niet laten vangen? Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#40 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
In elk van die drie gevallen zou ze geen minister mogen zijn. Dat ze dan nog volksgezondheid krijgt is inderdaad hilarisch belachelijk.
![]() Laatst gewijzigd door Travis66 : 12 oktober 2014 om 07:06. |
|
![]() |
![]() |