![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Je zou het gezeur nogal horen. "Ze nemen onze vrijheid af!". "Men heeft het recht om dik te zijn!". Wel, geldt dat laatste ook niet voor Maggie? Maar goed, nu weten we dat de SM-rechter destijds blijkbaar ook terecht ontslagen werd.
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill Laatst gewijzigd door hamac : 12 oktober 2014 om 07:32. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() herhaling:
ik vind het even laakbaar om een politica, of eenderwie, te beoordelen op haar lichaamsgewicht even dom en kortzichtig als haar te beoordelen op basis van seksuele geaardheid, sekse tout court, huidskleur, ras .... Ik denk dan onmiddellijk aan stelling 1 van de psychologie: Wat An zegt over Jan, zegt meer over An dan over Jan. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() ik behoor niet tot "haar" politieke familie maar vind ze wel communicatief sterk, ze slaagt erin om de zaken uit te leggen op een voor "iedereen" begrijpbare manier, ik vermoed dat ze iets intelligenter is dan u vermoed.
![]() |
#50 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Iemand die niet aan de toekomst denkt is geen goed minister. Er zijn er zo nog, maar geen enkele die er openlijk voor uit komt.
![]() |
![]() |
#51 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#54 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() en uiteraard wil je dit even uitleggen aan mij of zelf last van een communicatieve beperking?
Man invented language to satisfy his deep need to complain Laatst gewijzigd door (neo)geopolitiek : 12 oktober 2014 om 08:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() dik zijn zoals Maggie is een ziekte, er zijn mensen die dik zijn van vreten en dat kun je zeer goed onderscheiden van het eerste, mensen die haar daar op pakken verdienen een pak ouderwetse rammel met de roe.
het enige dat telt is dat ze zichzelf goed voelt in haar vel en haar werk behoorlijk doet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
|
![]() Jouw quote stond erbij als context. Het is dus niet aan u persoonlijk gericht.
![]() |
#57 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#60 | |
|
![]() Citaat:
Men zegt wel eens dat er weinig goeds kan komen van kinderen die opgroeien in een café. Ik vraag me af of er een verband bestaat met zij die gratuit 'dat is een hoer' in de mond nemen.
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill Laatst gewijzigd door hamac : 12 oktober 2014 om 08:36. |
|
![]() |
![]() |