![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Is "racisme" gebaseerd op superioriteit van mengrassen gevaarlijk? | |||
Ja, zelfs al heeft de wetenschap gelijk, men moet niet pleiten voor de superioriteit van een mensengroep |
![]() ![]() ![]() |
1 | 12,50% |
Ja, maar de bevindingen moeten wel au sérieux genomen worden |
![]() ![]() ![]() |
1 | 12,50% |
Nee, voor mijn part mag dat gezegd worden, zolang de beweringen maar wetenschappelijk gestaafd zijn |
![]() ![]() ![]() |
2 | 25,00% |
Nee, tout court, een "tegen-racisme" is politiek gezien welkom |
![]() ![]() ![]() |
4 | 50,00% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 8. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |||||
Banneling
|
![]() Scroll een keer zelf naar boven, lui geval...
Citaat:
Trouwens, als u niet snapt dat mengrassen genetisch gezien beter bestand zijn tegen genetische afwijkingen die voorkomen bij bepaalde 'zuivere' rassen, kent u niks van logica en van genetica. Hoeveel afwijkingen zijn er niet gekend waarbij beide ouder drager moeten zijn van een bepaald gen om als kind daarvan dan 25% kans te krijgen dat je dat gen van beide ouders erft en die afwijking zich dan effectief bij dat kind manifesteert? Als één van die ouders dan een kind verwekt met iemand van een ander ras waar die afwijking niet voorkomt, dan kan bij dat kind (mengras) NOOIT die genetische afwijking tot uiting komen. Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wat mooi is en wat niet mooi is, is wel een kwestie van smaak. Een objectieve waarheid is dat niet. Ik heb altijd de zwarte spintsters (Marlene Otey ed) op de olympische Spelen prachtig gevonden. maar ik kan mij indenken dat sommige mannen liever iets meer 'pak' hebben. (En een vrouw die rapper loopt dan u, da's ambetant .hé.) Maar dit allemaal terzijde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie zit Rudy? en vooral waar zit die?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
|
![]() negeerlijsten zijn een zegen
het bespaart een hoop frustratie ![]() ![]()
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Liefde, passie en seks houden geen rekening met genen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Ach, als ik maar tot één zou kunnen tellen, dan nog zou ik goed genoeg kunnen tellen om het aantal debielen in deze draad te tellen hoor. Citaat:
Wat ben jij eigenlijk? Een mens met werkende hersenen of gewoon een hoop cellen die per toeval de vorm van een mens hebben aangenomen en die hier maar zever loopt te spuien? Citaat:
![]() Nee hoor, ram. Al heel mijn leven. Laatst gewijzigd door SMI94 : 20 oktober 2014 om 14:31. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik weet het! maar ik ben soms nieuwsgierig en lees hun nonsens dan toch.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wat een ultieme wijsheid horen we hier?
Maar in feite is het geeneens correct. Vrouwen zullen steeds proberen de partner te vinden die qua genetica alvast sterk genoeg oogt om haar en hun nakomelingen te kunnen beschermen. Passie en sex is zuivere genetica dus.
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
|
![]() Ja, dat klopt. (ik was het eigenlijk eens met u, maar ik wou interessant zijn)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() Mengrassen zijn genetisch niet superieur, noch is het ene ras dat aan een ander ras.
Mensen blinken soms boven anderen uit door hun herseninhoud, wat ze ermee doen of hun fysieke kwaliteiten. En een flinke portie geluk (of is het het lot?). Laatst gewijzigd door Guinevere : 20 oktober 2014 om 21:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor sommigen hier is een mengras per definitie beter dan het zogenaamde zuivere ras. Dit geldt enkel en vooral voor het zogenaamde blanke ras. oikofobie ten top gedreven natuurlijk. Als men het dan heeft over superieure mengrassen van zwarten met arabieren, blijkt het ineens racistisch te zijn vermits arabieren natuurlijk ook een mengras met blanken blijken te zijn... en al wat wit is foei is nietwaar?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() euhm ik snap niet echt waar de discussie over gaat, we stammen toch allemaal uit Afrika? (in principe is geen enkel ras dus puur)
|
![]() |
![]() |