![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mocht de trein hier nu proper, stipt en betrouwbaar zijn zou ik nog ergens begrip kunnen tonen. En waarom toch dat gekanker tegen die minimale dienstverlening, wat in andere landen al sinds mensenheugenis bestaat? En waarom toch 200 miljoen euro voor werkloosheidsuitkeringen ontvangen, terwijl je fulmineert tegen "patroons"?
Laatst gewijzigd door Vrijheideerst : 22 oktober 2014 om 09:53. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En die cijfers zullen wel bestaan en dat bevestigen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We kunnen dus over wettige zelfverdediging spreken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() den Boerenbond godverdomme ?! (en ge weet dat ik nooit (ijdel) vloek) ... sjartellen of lingeriesetjes of niet, nu heeft ze er voor mij toch gelegen. hoe goed is haar Frans ? :vomit: en echt Peri, gaat gij daarin mee ??? ... ge zakt ook een beetje ze ... allez jong, gij hebt landbouwgrond, ik concludeer daaruit dat ge de sector toch een beetje kent ??? ... den boerenbond, da's veel groter crapuul dan de Waalse metallo's ze ... :'-( ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
dan is het in orde natuurlijk, dan hebben we daarover zeker geen officiële cijfers nodig. idioot die ik ben dacht dat dit net typisch Belgische strategie is van bonden en andere staatsdragende krachten om zulke cijfers geheim te houden ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
|
![]() U droomt: dingen vernielen,bekladden,saboteren is niet legitiem!
Laatst gewijzigd door Wapper : 22 oktober 2014 om 10:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik trek goed mijn plan, maar als ik mijn bakkes open trekt hoort ge direct dat ik een Vlaming ben. Ze zit tegenwoordig veel in de Westhoek, daar zijn nog boeren met een paar vierkante kilometer land. Volgende week is ze weer een paar dagen weg en moet ik zien dat alles in orde is met de kleinste. Laatst gewijzigd door Pericles : 22 oktober 2014 om 10:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Was dat ook crimineel ? Daar ging het wel over zelfstandigen hee, geen vakbondsmensen. Of gelden daar andere standaarden ? Wat als de landbouwers in 2012 het europees parlement onder de melk zijn gaan spuiten ? En daarna niet beter vonden om een hooiwagen in brand te steken ? Ook hier weer : geen vakbondsvolk hoor, allemaal zelfstandigen. Citaat:
Citaat:
In elk geval : voor mij is het insmijten van die ruiten een flinke stap te ver. Net zoals dat boerenprotest in 2012 ook veel te ver is gegaan. Betogen : oké, beschadigen : niet oké. .[/quote] |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ok ik was al wat depri, dat geef ik toe, maar ... ik kan hier eigenlijk ni van over ... :/ Laatst gewijzigd door Anna List : 22 oktober 2014 om 10:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door DewareJakob : 22 oktober 2014 om 10:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die lineaire algebra is het niet. Ik krijg daar stenen kloten van. Hoe is het met uwe goniometrie ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
echt, dat zou voor mij genoeg zijn om achter een pakske sigaretten te gaan en in Afrika ergens onder nen boom in de zon te gaan liggen, Ebola of ni. allez soit, pakt zuid Amerika, voor dat ge denkt dat ik helemaal doorgedraaid ben en ongerust wordt. zwijgt jong, de sinussen en radialen vliegen rond mijn oren, en die kleine zijn cursussen zijn bijna een even grote ramp en incompleet (lees complete chaos) als de mijne altijd waren ... hij heeft gelukkig nog ne meevaller, zijn geschrift kan ik wel nog lezen ... we zullen ooit es Sashimi gaan eten ze, kan ik u dat bboekske es opendoen ... hoe lang werkt ze daar al trouwens ? ze moet dat toch zelf ook zien ?? |
|
![]() |
![]() |