![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#121 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Welke "propaganda" ?
Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
|
|
|
|
|
#122 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Ik hoop dat ik niet te veel ontgoochel als ik u vertel dat een koopman Mohammed nooit bestaan heeft. oorspronkelijk was 'Mohammed' een titel voor Jezus (de uitverkorene). |
|
|
|
|
|
|
#123 |
|
|
Het meest ethische leger van de wereld ... wat zou dat betekenen? Ethischer dan dat van Luxemburg? Ethischer dan dat van IJsland? Hoe wordt dat berekend? Is er een competitie waar dat wordt bepaald? Een rangschikking opgemaakt door de VN?
|
|
|
|
|
|
#124 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wat de Vlamingen nog niet met de Joden gemeen hebben is ondermeer een internationaal erkende Holocaust en een eigen Staat. In de eerste eeuw van het Heilig Land der Vaad'ren hebben de Vlamingen toch wel een en ander meegemaakt dat op internationale erkenning zou moeten kunnen rekenen, vind ik, en dat zou dan tegelijkertijd het tweede met zich méé kunnen brengen. Of dat een verbetering zal zijn, zal dan later wel blijken. Ik reken er niet echt op. 2) Ja, 'propaganda'. Daar zouden we het nog eens uitgebreid over moeten kunnen hebben. Misschien echter beter in een andere topic. 3) Doe maar. Mij stoort het niet. Hoe méér, hoe beter, soms, zelfs. Dan valt er hier tenminste nog eens iets écht boeiend te lezen. 4) In dezen is de begripsverwarring verschrikkelijk, hé. Voor sommigen is Joden = Israëlis = Zionisten 'één pot nat', voor anderen is élke anti-zionist onmiddellijk ook een anti-semiet, ... Ik vind de héle discussie steeds vermoeiender worden, alleen al daarom. 5) Ondertussen is dat ook min of meer mijn standpunt geworden. Hoezeer ik de stichting van de staat Israël ook een domme fout blijf vinden, ondertussen besef ik maar al te goed dat de vele in Israël GEBOREN EN GETOGEN mensen in elk geval daar niet voor verantwoordelijk kunnen worden geacht. Zij hoeven daar dan ook niet voor te boeten. Daarnaast hebben ook zij het recht van hun geboorteland te houden, en het te willen verdedigen. Net als de Palestijnen. Maar eigenlijk is dit allemaal geen 'binnenlandse politiek', hé. Graag tot nog eens, "djimi"
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! Laatst gewijzigd door djimi : 23 oktober 2014 om 13:13. |
|
|
|
|
|
|
#125 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#126 |
|
Minister-President
|
Maar blijkbaar ken jij de Bijbel niet. Het Nieuw Testament ontkracht heel duidelijk de claim van het 'uitverkoren volk' op hun beloofde land. Er is geen Bijbelse rechtvaardiging voor de landclaim van Israël, tenzij je een jood bent natuurlijk (die Jezus en het NT verwerpen).
|
|
|
|
|
|
#127 | ||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
|
|
|
|
|
#129 | |||
|
Minister-President
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
|
|
|
|
|
#130 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik denk niet dat "Vlamingen" Israël ooit erkend hebben als "Heilig Land der Vaad'ren".
Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
|
|
|
|
|
#131 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#132 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik heb geen apartheid. Apartheid is nooit op basis van religie. Als je gaat discrimineren op basis van religie dan praat je of religieus fundamentalisme.
Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 23 oktober 2014 om 16:21. |
|
|
|
|
|
#133 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
|
#134 |
|
Europees Commissaris
|
onder andere al de landen binnen de verenigde naties. Het zijn die die het mandaatgebied Palestina in een Palestijnse en een Joodse staat hebben verdeeld. Het gevolg is bekend.
Laatst gewijzigd door Drukazz : 23 oktober 2014 om 16:34. |
|
|
|
|
|
#135 | |||||||||
|
Minister-President
|
Citaat:
Handelingen 1:6 Citaat:
Romeinen 9 Citaat:
Hieronder nog eens de passages die duidelijk ingaan op de belofte aan Abraham, en de christelijke visie. Galatians 3:29 Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dat is weer het OT of de Torah. Aanvullend: Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door mvd : 23 oktober 2014 om 17:00. |
|||||||||
|
|
|
|
|
#136 |
|
Minister-President
|
Ik denk dat er wat schort aan je zinsbouw
Eerst zeg je "dat joden meer rechten hebben in Israël, is een leugen" En dan zeg je, vlak daarachter dan nog, "het is maar logisch dat joden meer rechten hebben in een land als Israël" dat is toch interessant |
|
|
|
|
|
#137 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Wat ook logisch is, is het feit dat een Antwerpse Jood wél het Israëlisch burgerschap kan krijgen maar een Antwerpse niet-Jood niet. Teneinde het Joodse karakter van de staat Israël te behouden. Compris? Laatst gewijzigd door Drukazz : 23 oktober 2014 om 17:21. |
|
|
|
|
|
|
#138 | |
|
|
Citaat:
Dus nu heeft men een absurde situatie dat op een kleine lap grond (veel te klein voor al die 'Joden' uit de hele wereld), de echte nazaten van de Joden verdreven worden, door bekeerlingen die denken dat ze de nazaten zijn. |
|
|
|
|
|
|
#139 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De Verenigde Naties erkennen Israël niet als Joodse staat.
|
|
|
|
|
#140 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|