Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 25 oktober 2014, 12:58   #361
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors Bekijk bericht
bembem, ik vind het niet netjes, niet OK dat je hier publiekelijk een medeforummer afkraakt, zelfs beledigt en waarschijnlijk diep kwetst op basis van uiterlijk. Sorry hoor maar dat vind ik NIET kunnen!
Over wie heeft ze het?
reservespeler is offline  
Oud 25 oktober 2014, 13:14   #362
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Met nen hoek af.
Als het allemaal niet "gespeeld" is , zijn er meerdere hoeken af, maar dat weet je hier nooit natuurlijk.
Pericles is offline  
Oud 25 oktober 2014, 13:16   #363
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Als het allemaal niet "gespeeld" is , zijn er meerdere hoeken af, maar dat weet je hier nooit natuurlijk.
Als ze knap en slank en ..... is, waarom kan ze dan geen verkoopster worden? Misschien moet ik "kon" schrijven, na het op lange termijn lenen van botjes, zijn die kansen gedecimeerd.
reservespeler is offline  
Oud 25 oktober 2014, 13:59   #364
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hoomer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Als ze knap en slank en ..... is, waarom kan ze dan geen verkoopster worden? Misschien moet ik "kon" schrijven, na het op lange termijn lenen van botjes, zijn die kansen gedecimeerd.
In een nachtwinkel dan, ze zit hier tot de vroege uurtjes op dit forum, zoals ze zelf reeds aangegeven heeft is ze er verslaafd aan.
PS. Ik ben er zeker van dat ze zonder mijn commentaren zich maar leeg zou voelen.
Oud 25 oktober 2014, 14:10   #365
Lance
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
plots? dat wist je al nadat we elkaar ontmoet hadden toen ik via pm liet weten "van het hierbij maar te laten" ik heb toen zelfs de finesse gehad van er niet aan toegevoegd te hebben "omdat ik niet op kleine mannen val, en je dat handig had verzwegen voor mij" .. maar je bleef maar aandringen en dus heb ik het maar hier gezegd waarom ik je op niet platonisch vlak niet zag/zie zitten ... en nu zit je te jammeren dat je lelijk en een monster bent, nee je bent enkel wat aan de kleine kant en je zult heus wel een dekseltje vinden waarmee het klikt ... maar mij afschilderen als de boze heks (wat je bij NieuwNoors bekomen hebt) is zeker geen oplossing ..

echter ben je in je missie geslaagd: namelijk mij hier publiekelijk op je laten reageren (omdat je geen 'nee' begrijpt door oa. stilzwijgen via pm), je moet nog veel leren zou ik zeggen, ben je echt wel 30?

slaap zacht
----------------------------------
Ik heb dat nooit verzwegen! Ofwel ben je het vergeten ofwel lieg je, maar ik heb heb een heel archief van al onze correspondentie:
bericht van 17 augustus 2014, dus maanden vóór onze 1ste afspraak:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lance
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem

Hoe groot ben je? ik wil het weten! :d
'k Vind het een vrij onbelangrijke vraag, maar als je daar veel belang aan hecht: 165 cm. Dus afgerond een goeie 2 m, zeg maar.

Misschien ook direct mijn penislengte in rust en actie want dat vind ik eerlijk gezegd veel relevanter.
---------------------------------------------------------
Dus nogmaals: zeg gewoon dat je me lelijk vindt en je daarom niets meer met me te maken wilt hebben. Vrouwen voelen zich ongemakkelijk als ze tegenover me zitten. Jij bent zeker niet de eerste, dus je hoeft je daarvoor niet te schamen. Dat is een menselijke reactie, je bent daarom geen slecht persoon ofzo. Mijn absurde lelijkheid wordt automatisch gekoppeld aan een soort ziekte en de natuurlijke reactie daarop is afkeer. Ik begrijp dat, ook al is het voor mij soms pijnlijk om enkel daarop beoordeeld te worden.

De enige hoop die ik in het leven heb om een vrouwelijke partner te vinden is dat ze ofwel blind is, ofwel zelf zo lelijk dat ze gewend is aan lelijkheid en die van mij niet meer ziet. Op datingsites vind je (spijtig genoeg) alleen maar aantrekkelijke mensen, dus toch normaal dat ik ze op een forum als dit kom zoeken, waarbij de inhoud primeert?

Laatst gewijzigd door Lance : 25 oktober 2014 om 14:19.
Lance is offline  
Oud 25 oktober 2014, 14:19   #366
Hoomer

Standaard

Ze is wakker, jongens toch.
Oud 25 oktober 2014, 15:50   #367
Guinevere
Banneling

Standaard

Citaat:
lol here you go, je probeert me daar gewoon woorden in de mond te leggen, en ik heb jouw nooit beschuldigd van een dubbelnick te zijn btw, enkel dat ik daar vermoedens van had omdat je over Guinevere zat te roddelen en mij haar berichten doorstuurde die ik uit respect voor haar privacy niet zal posten, my god, trek het maar in het belachelijke met je zogezegde 'monster'uiterlijk enzo
Even serieus. Ik zie je hier nog over mij beginnen dus voel ik me genoodzaakt om enkele misverstanden uit de weg te ruimen.
Ik zet dit hier openbaar omdat je niet zou denken dat je iets voorlieg dat anderen niet mogen zien.

Ik dacht dat jij en vooral Lance hier gewoon wat amusant aan het doen waren, had geen idee dat jullie het (ergens) serieus met elkaar meenden, anders had ik deze nick zelfs nooit aangemaakt.
Ik heb hem inderdaad een bericht gestuurd over jullie geflirt en dit politiek forum en dat ik dacht dat ik hem kende en zo zijn we aan de praat geraakt, bleek na wat berichtenverkeer uiteindelijk niet zo te zijn.
Lance heeft nooit interesse in mij getoond, hoor, niet voor te daten, voor niets. Laat dat duidelijk zijn. Tegen mij zei die vaag enkel iets over vriendschap ofzoiets. En daarbij stopte ons berichtenverkeer, want "vriendjes" kunnen we ook op dit forum zijn (enfin, je weet wel wat ik bedoel)

Dit forum kan verslavend zijn, dus ben ik hier blijven plakken maar kalmeer gewoon bembem. Voor of door mij moet je "Lance" dus niet afwijzen.

Laatst gewijzigd door Guinevere : 25 oktober 2014 om 15:51.
Guinevere is offline  
Oud 25 oktober 2014, 15:51   #368
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lance Bekijk bericht
Ik heb dat nooit verzwegen! Ofwel ben je het vergeten ofwel lieg je, maar ik heb heb een heel archief van al onze correspondentie:

Dus nogmaals: zeg gewoon dat je me lelijk vindt en je daarom niets meer met me te maken wilt hebben. Vrouwen voelen zich ongemakkelijk als ze tegenover me zitten. Jij bent zeker niet de eerste, dus je hoeft je daarvoor niet te schamen. Dat is een menselijke reactie, je bent daarom geen slecht persoon ofzo. Mijn absurde lelijkheid wordt automatisch gekoppeld aan een soort ziekte en de natuurlijke reactie daarop is afkeer. Ik begrijp dat, ook al is het voor mij soms pijnlijk om enkel daarop beoordeeld te worden.

De enige hoop die ik in het leven heb om een vrouwelijke partner te vinden is dat ze ofwel blind is, ofwel zelf zo lelijk dat ze gewend is aan lelijkheid en die van mij niet meer ziet. Op datingsites vind je (spijtig genoeg) alleen maar aantrekkelijke mensen, dus toch normaal dat ik ze op een forum als dit kom zoeken, waarbij de inhoud primeert?

Laatst gewijzigd door Demper : 25 oktober 2014 om 15:51.
Demper is offline  
Oud 25 oktober 2014, 15:52   #369
Guinevere
Banneling

Standaard

Dit lijkt me het ideale moment om Lance een bericht te sturen om Leonardo Dicaprio als avatar te nemen.
Guinevere is offline  
Oud 25 oktober 2014, 15:55   #370
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lance Bekijk bericht

1 meter 65 is toch niet klein.
reservespeler is offline  
Oud 25 oktober 2014, 15:55   #371
Hoomer

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Even serieus. Ik zie je hier nog over mij beginnen dus voel ik me genoodzaakt om enkele misverstanden uit de weg te ruimen.
Ik zet dit hier openbaar omdat je niet zou denken dat je iets voorlieg dat anderen niet mogen zien.

Ik dacht dat jij en vooral Lance hier gewoon wat amusant aan het doen waren, had geen idee dat jullie het (ergens) serieus met elkaar meenden, anders had ik deze nick zelfs nooit aangemaakt.
Ik heb hem inderdaad een bericht gestuurd over jullie geflirt en dit politiek forum en dat ik dacht dat ik hem kende en zo zijn we aan de praat geraakt, bleek na wat berichtenverkeer uiteindelijk niet zo te zijn.
Lance heeft nooit interesse in mij getoond, hoor, niet voor te daten, voor niets. Laat dat duidelijk zijn. Tegen mij zei die vaag enkel iets over vriendschap ofzoiets. En daarbij stopte ons berichtenverkeer, want "vriendjes" kunnen we ook op dit forum zijn (enfin, je weet wel wat ik bedoel)

Dit forum kan verslavend zijn, dus ben ik hier blijven plakken maar kalmeer gewoon bembem. Voor of door mij moet je "Lance" dus niet afwijzen.
Dus als ik het goed begrijp kenden jullie elkaar ergens uit een chatroom en zijn jullie hier gewoon op dit politiek forum een verlengstuk komen maken van de door jullie gebruikte chatroom. Straf.
Een vraagje, zijn jullie geband in die chatroom ofzo?
Oud 25 oktober 2014, 15:57   #372
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dus als ik het goed begrijp kenden jullie elkaar ergens uit een chatroom en zijn jullie hier gewoon op dit politiek forum een verlengstuk komen maken van de door jullie gebruikte chatroom. Straf.
Ik kan niet meer volgen.
reservespeler is offline  
Oud 25 oktober 2014, 16:01   #373
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeRidder Bekijk bericht
More cookies
Als dat helpt.
reservespeler is offline  
Oud 25 oktober 2014, 16:04   #374
Guinevere
Banneling

Standaard

Citaat:
maar mij afschilderen als de boze heks (wat je bij NieuwNoors bekomen hebt) is zeker geen oplossing ..
Ik moet mij niet moeien zeker maar je gooit zelf heel je privé-leven op dit forum, dus moet je de goede én negatieve reacties kunnen verdragen.
Met alle respect maar velen hebben hier al kritiek op je gedrag gegeven. Ik herhaal even: lui, dom, aandachtszoeker, dief, niet-correct mbt privacy, iemand afkraken op fysiek ipv karakter iets waar je zelf altijd over klaagt!, enz...
Wat niet wil zeggen dat je een slecht persoon bent maar die reacties heb je vooral aan jezelf te danken.
Guinevere is offline  
Oud 25 oktober 2014, 16:05   #375
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

De vrouwen zijn weer bezig met hun intriges.
Demper is offline  
Oud 25 oktober 2014, 16:06   #376
Hoomer

Standaard

Citaat:
Ik kan niet meer volgen.
Gewoon, een hoop chatters die gewoon zijn in chatrooms te chatten met alle zaken die er bij horen, ruzie onderling, privaat sexchatten, insinuaties, online verliefdheid, afspraakjes in RL enz.
En die pipo's komen dat hier verder zetten, die stijl die ze hanteren komt regelrecht uit zulke chatrooms.
Ik dacht het zijn allemaal dubbelnicks wegens dezelfde zeurderige stijl, maar nee dat zijn gewoon chatters die denken dat het hier er ook zo aan toe gaat.
Oud 25 oktober 2014, 16:08   #377
Guinevere
Banneling

Standaard

Citaat:
Wat een aanstellers, hé? Straks pis ik nog in mijn broek van het lachen.
Guinevere is offline  
Oud 25 oktober 2014, 16:10   #378
Guinevere
Banneling

Standaard

Citaat:
Wat mij betreft "ken" ik de rest, die m'n dubbelnicks zouden zijn, enkel van dit forum.
Guinevere is offline  
Oud 25 oktober 2014, 16:11   #379
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Ik moet mij niet moeien zeker maar je gooit zelf heel je privé-leven op dit forum, dus moet je de goede én negatieve reacties kunnen verdragen.
Met alle respect maar velen hebben hier al kritiek op je gedrag gegeven. Ik herhaal even: lui, dom, aandachtszoeker, dief, niet-correct mbt privacy, iemand afkraken op fysiek ipv karakter iets waar je zelf altijd over klaagt!, enz...
Wat niet wil zeggen dat je een slecht persoon bent maar die reacties heb je vooral aan jezelf te danken.
Dik, profiteur, aandachtshoer, .....
reservespeler is offline  
Oud 25 oktober 2014, 16:21   #380
koe de poing
Eur. Commissievoorzitter

koe de poing's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
alle metalzangers zijn kleiner

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be