![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#361 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#362 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#363 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Als ze knap en slank en ..... is, waarom kan ze dan geen verkoopster worden? Misschien moet ik "kon" schrijven, na het op lange termijn lenen van botjes, zijn die kansen gedecimeerd.
|
|
|
|
|
#364 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
PS. Ik ben er zeker van dat ze zonder mijn commentaren zich maar leeg zou voelen.
|
|
|
#365 | |||
|
Banneling
|
Citaat:
Ik heb dat nooit verzwegen! Ofwel ben je het vergeten ofwel lieg je, maar ik heb heb een heel archief van al onze correspondentie: bericht van 17 augustus 2014, dus maanden vóór onze 1ste afspraak: Citaat:
Dus nogmaals: zeg gewoon dat je me lelijk vindt en je daarom niets meer met me te maken wilt hebben. Vrouwen voelen zich ongemakkelijk als ze tegenover me zitten. Jij bent zeker niet de eerste, dus je hoeft je daarvoor niet te schamen. Dat is een menselijke reactie, je bent daarom geen slecht persoon ofzo. Mijn absurde lelijkheid wordt automatisch gekoppeld aan een soort ziekte en de natuurlijke reactie daarop is afkeer. Ik begrijp dat, ook al is het voor mij soms pijnlijk om enkel daarop beoordeeld te worden. De enige hoop die ik in het leven heb om een vrouwelijke partner te vinden is dat ze ofwel blind is, ofwel zelf zo lelijk dat ze gewend is aan lelijkheid en die van mij niet meer ziet. Op datingsites vind je (spijtig genoeg) alleen maar aantrekkelijke mensen, dus toch normaal dat ik ze op een forum als dit kom zoeken, waarbij de inhoud primeert? Laatst gewijzigd door Lance : 25 oktober 2014 om 14:19. |
|||
|
|
|
|
#366 |
|
|
Ze is wakker, jongens toch.
|
|
#367 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik zet dit hier openbaar omdat je niet zou denken dat je iets voorlieg dat anderen niet mogen zien. Ik dacht dat jij en vooral Lance hier gewoon wat amusant aan het doen waren, had geen idee dat jullie het (ergens) serieus met elkaar meenden, anders had ik deze nick zelfs nooit aangemaakt. Ik heb hem inderdaad een bericht gestuurd over jullie geflirt en dit politiek forum en dat ik dacht dat ik hem kende en zo zijn we aan de praat geraakt, bleek na wat berichtenverkeer uiteindelijk niet zo te zijn. Lance heeft nooit interesse in mij getoond, hoor, niet voor te daten, voor niets. Laat dat duidelijk zijn. Tegen mij zei die vaag enkel iets over vriendschap ofzoiets. En daarbij stopte ons berichtenverkeer, want "vriendjes" kunnen we ook op dit forum zijn (enfin, je weet wel wat ik bedoel) Dit forum kan verslavend zijn, dus ben ik hier blijven plakken maar kalmeer gewoon bembem. Voor of door mij moet je "Lance" dus niet afwijzen. Laatst gewijzigd door Guinevere : 25 oktober 2014 om 15:51. |
|
|
|
|
|
#368 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd door Demper : 25 oktober 2014 om 15:51. |
|
|
|
|
|
#369 |
|
Banneling
|
Dit lijkt me het ideale moment om Lance een bericht te sturen om Leonardo Dicaprio als avatar te nemen.
|
|
|
|
|
#370 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#371 | |
|
|
Citaat:
Een vraagje, zijn jullie geband in die chatroom ofzo?
|
|
|
#372 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik kan niet meer volgen.
|
|
|
|
|
#373 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#374 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Met alle respect maar velen hebben hier al kritiek op je gedrag gegeven. Ik herhaal even: lui, dom, aandachtszoeker, dief, niet-correct mbt privacy, iemand afkraken op fysiek ipv karakter iets waar je zelf altijd over klaagt!, enz... Wat niet wil zeggen dat je een slecht persoon bent maar die reacties heb je vooral aan jezelf te danken. |
|
|
|
|
|
#375 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De vrouwen zijn weer bezig met hun intriges.
|
|
|
|
|
#376 |
|
|
Gewoon, een hoop chatters die gewoon zijn in chatrooms te chatten met alle zaken die er bij horen, ruzie onderling, privaat sexchatten, insinuaties, online verliefdheid, afspraakjes in RL enz.
En die pipo's komen dat hier verder zetten, die stijl die ze hanteren komt regelrecht uit zulke chatrooms. Ik dacht het zijn allemaal dubbelnicks wegens dezelfde zeurderige stijl, maar nee dat zijn gewoon chatters die denken dat het hier er ook zo aan toe gaat.
|
|
#377 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
#378 |
|
Banneling
|
Wat mij betreft "ken" ik de rest, die m'n dubbelnicks zouden zijn, enkel van dit forum.
|
|
|
|
|
#379 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|