![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aha ....
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Maar wat is DE werkelijkheid dan? De aarde? Een fysieke aanraking ermee? Een bevestiging van een 2e dat hij deze ook fysiek kan aftasten? Is de werkelijkheid "constant"? Wat versta jij onder "werkelijkheid" ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Minister-President
|
![]() En laat dat nu net zijn wat je al de hele tijd doet door de 'waarheid' niet objectief te benaderen.
![]() |
#104 |
Banneling
|
![]() Aan de ene kant de objectiviteit aan de andere kant de subjectiviteit en daartussen een enorme grote grijze zone. Het gedeelte van de waarheid dat louter objectief kan benaderd worden is miniem en men kan zich natuurlijk altijd beperken tot dat minieme deel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#106 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |