![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1421 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#1422 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een geriatrische maatschappij is hetgene wat jij wenst ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1423 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1424 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=r3RLmErp43k Dan zal er "schoon schip" gemaakt moeten worden, beter voorkomen dan genezen.....
![]() |
![]() |
#1425 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik dacht toch dat zowat ieder normaal mens beseft dat de overbevolking op deze planeet de grootste uitdaging is voor de komende decennia. En met deze planeet bedoel ik dan niet Vlaanderen België of zelfs Europa... Laatst gewijzigd door fred vanhove : 28 oktober 2014 om 13:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1426 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() De bevolkingsaantallen in Europa zijn in vrije val indien we geen migratie hebben. In mijn gemeente zijn er dubbel zoveel sterfgevallen als geboortes. Enkel door migratie wordt het wat op peil gehouden. En willen we migratie nu eigenlijk wel ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1427 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een wandeling in Bokrijk geeft slechts een glimp van de mogelijke rust indien we in plaats van 11.000.000 slechts 5.000.000 Belgen zouden hebben. Wie eist er toch steeds maar dat die bevolkingspiramide een piramide blijft? Het groot-kapitaal?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1428 | |||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Ik reageer met een specifiek voorbeeld naar jouw algemene statements; stoort dat? Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#1429 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1430 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1431 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zou kunnen. Ik had het wel over een eenzaat.
Laatst gewijzigd door Rudy : 28 oktober 2014 om 15:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1432 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1433 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat zijn we trouwens met migranten indien ze niet geschoold zijn. Hoeveel plaats is er nog voor ongeschoolde arbeid in onze maatschappij? Steeds minder lijkt me. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1434 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maarbon: dat is persoonlijk. Ik ben relatief laat getrouwd (achteraan de 20) en heb daardoor veel vrijheid gehad voor een mooie periode. Voor alles is een tijd. En nu heb ik zelfs meer vrijheid. Centenzorgen zijn niet meer zo zwaar aanwezig aangezien we nu twee inkomens hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1435 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1436 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(Uiteraard zonder witte racisten die menen dat ze overal ter hulp moeten schieten. Wat een opluchting!)
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 28 oktober 2014 om 15:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1437 |
Europees Commissaris
|
![]() Uiteindelijk zijn het de genen die zichzelf willen voortplanten. En de genen die dit tegenwerken worden er zonder pardon uitgeselecteerd.
Dit is gewoon een zekerheid en zal er ook voor zorgen dat een zeker niveau van demografie in stand zal gehouden worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1438 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Verstandige mensen, en zeker verstandige atheïsten gaan hun voortplantingsdrift matigen. Gelovigen en minder verstandige mensen gaan met de bevolkinsgroei helemaal geen rekening houden en hun voortplantingsdrift hoogtij laten vieren. Resultaat, verstandige mensen worden kleiner in de mix. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1439 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus geen voorbehoedmiddelen . Citaat:
Citaat:
En hier in't straat zijn er geen met minder dan 4 kinderen. Uitgezonderd het jonge koppel dat aan nummer 3 is begonnen.
![]() |
![]() |
#1440 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als er geen sex aan te pas mag komen (zij die zo denken):
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kunstmatige_inseminatie
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 28 oktober 2014 om 16:53. |
![]() |
![]() |