![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat is inderdaad de realiteit hier in Vlaanderen / België / Nederland / ....
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Staatssecretaris
|
typisch extreem linkse reactie / draad : ik heb totaal geen grond voor mijn punt dus ik roep racisme en/of discriminatie en alles wat ik zeg en denk is ontegensprekelijk juist en waarheid
|
|
|
|
#25 |
|
Minister-President
|
eerder mede door de "inbreng" van dit soort mensen.
|
|
|
#26 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Provinciaal Statenlid
|
Citaat:
Ik er vanuit dat Houzee een grap maakt maar in wezen is dit de richting die we ingezet hebben. |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Provinciaal Statenlid
|
@ TS: Racisme als pars pro toto voor alles wat niet neutraal is?
Ik denk dat je bedoelde dat je liever een bord wilt dat seculier is. Jouw oproep boet hierdoor, mi. terecht, aan kracht in. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Voor de geradicaliseerde atheïstische fundamentalisten is alles wat van ver op een toren lijkt een provocatie. Tussen hun houding en die van de radicale islam bestaat weinig verschil.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik vind huizen met rode dakpannen beledigend voor mijn gele politieke overtuiging. Ze doen teveel aan communistische dictaturen denken. Vanaf nu alleen nog gele dakpannen toegelaten?
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Minister-President
|
even tussendoor
oude "bebouwde kom" borden zoals hieronder verliezen hun "kracht" in 2015 concreet, als u na juni 2015 dergelijk bord ziet. dan mag u gewoon uw snelheid aanhouden die geldig was van voor dit bord. want vanaf juni 2015 heeft dit bord geen waarde meer.
|
|
|
#33 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Minister-President
|
Het gaat er niet over dat er in de meeste Vlaamse dorpskernen een kerk staat (dikwijls nog fraaie gebouwen ook), maar wel over het feit dat het religieuze kenmerken zijn. Hoe zouden wij reageren als er een moskee op zo'n bord zou worden afgebeeld? Ook kwaad en terecht overigens, de overheid moet neutraal zijn.
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Gouverneur
|
|
|
|
|
|
|
#36 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Men geeft vreemdelingen systematisch de indruk dat ze niet welkom zijn in Vlaanderen, want Vlaanderen wilt onder de kerktoren leven en zich niet openstellen naar andere culturen. Multicultuur wordt in Vlaanderen vooral beleden met de mond, maar in de praktijk ... ho maar, geen plaats voor vreemdelingen in onze traditionele dorpskern seg, sluit ze maar allemaal op in Brussel. Kerkgebouwen zijn ook al lang niet meer kenmerkend voor de skyline van de meeste steden, het is tekenend in dat verband dat u moet verwijzen naar uw polderdorpjes tegen de nederlandse grens! |
|
|
|
|
|
|
#37 | |
|
Vreemdeling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Gouverneur
|
Wat bedoel je nu, multikul is toch leuk ?
|
|
|
#39 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|