Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 31 oktober 2014, 00:01   #21
bembem
Secretaris-Generaal VN

bembem's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet Bekijk bericht
Nu doet ge nog meer politiek korrekt dan we van u gewoon zijn. Waar ziet gij hier dat ik een gay bash ? Ik laat enkel verstaan dat hij de ketter niet moet uithangen. Hebt ge u al voor een ogenblik verbeeld wat het zou zijn als hij als homo zou zeggen dat het homo zijn de grootste gift is die Allah hem gegeven had. Kans dat deze hypocriet een fatwa aangesmeerd krijgt.
huh? doe eens normaal man lol
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2014, 00:08   #22
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
huh? doe eens normaal man lol
Normaal doen ? Dat moet gij nu juist zeggen !! Kom, ga maar slapen, ge zijt waarschijnlijk doodmoe van heel de dag naar werk te zoeken.
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2014, 00:22   #23
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Normaal doen ? Dat moet gij nu juist zeggen !! Kom, ga maar slapen, ge zijt waarschijnlijk doodmoe van heel de dag naar werk te zoeken.
Nog altijd op dat dieet van citroen met pickels en azijn?
het begint op te vallen.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2014, 00:26   #24
cookie monster
Secretaris-Generaal VN

cookie monster's schermafbeelding

Standaard

Tim Cook CEO Apple is homo en komt hiermee uit de kast
Interesseert me geen malle moer !!
En de kwatsch die erbij volgt , oh boy oh boy !!

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2014, 08:06   #25
Drosamadaris
Minister

Standaard

Citaat:
Ik bedoel moslims, was dat niet duidelijk ? Moslims zijn ettelijke malen erger gekeerd tegen homo's dan christenen. Als hij spreekt over God met een hoofdletter bedoelt hij de god van de christenen. Dus stel je voor dat hij zegt dat zijn homo zijn het grootste geschenk was dat Allah hem gegeven had. geen enkele achterlijke allahtoon koopt dan nog een Apple en hij word vogelvrij verklaard voor de moslims.

Hij had er geen enkele god bij moeten betrekken, period.

En dan nog hoe kunt ge nu uw anders zijn een geschenk vinden ?
Zoals gezegd: fictieve wezens kunnen zich niet beledigd voelen om wat deze of gene zegt, dus voor mijn part had ie er de verzamelde Romeinse, Griekse, Noorse, Egyptische, Indische en welke polytheïstische godendommen erbij gehaald. Who cares.

En tuurlijk vindt hij zijn geaardheid een geschenk voor hem. Lig je daar wakker van 's nachts?
Drosamadaris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2014, 08:28   #26
C2C
Perm. Vertegenwoordiger VN

C2C's schermafbeelding

Standaard

Nog een homo erbij? Goed voor ons, hetero's. Weer wat minder concurrentie...

Maar serieus, wat een man of een vrouw of een transsexueel in hun slaapkamer doen laat mij volkomen koud. Hoe gaat het intussen in Burkina Faso, en is wat daar gebeurt een waarschuwing voor Joseph Kabila, die ook de grondwet wil wijzigen om een derde ambtstermijn te bekomen?
C2C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2014, 09:14   #27
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN

Jay-P.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
het diepe zuiden van Amerika, zegt dat je iets?
"Oeschwaja"? Koud en winderig.
Oud 31 oktober 2014, 09:23   #28
Steben
Perm. Vertegenwoordiger VN

Steben's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat ie homo is tot daar toe, dat hij er mee uit de kast komt ook goed, want dat hebben er al meer gedaan.

Maar dat hij durft zeggen dat hij denkt dat dit het grootste geschenk is dat God hem gegeven heeft is er heel ver over en getuigt dat hij niets van de christelijke leer kent. Het is zuiver volgens de katholieke godsdienst totaal onmogelijk dat God hem zo'n geschenk zou gegeven hebben. Eerder de duivel die hem met die aandoening opgescheept heeft. En verdient nog ook, want Apple producten zijn voor debielen en achterlijken en mensen die in het zak gezet willen worden.

http://www.standaard.be/cnt/dmf20141...dccf7f64608899
Het is niet die man zijn schuld dat jij enkel aan de christelijke leer - en dan nog wel strikt de katholieke - denkt als je het woord "God" leest.
Steben is nen goeie kerel
leve de manmanman club
Steben is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2014, 09:38   #29
1207
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Zeer goed mogelijk, maar dat doet er hier niet toe. .
Neje
Pilarenbijters die blijkbaar ongelofelijk veel schrik hebben omdat Cook liever pijpt als beft
waarvoor die pilarenbijters schrik hebben zal ik nooit begrijpen en waarom ze mannen die liever pijpen dood willen, willen discrimineren zal ik nooit snappen.
ik tracht al jaren te ontdekken welke persoonlijk ingrijpende nadelen ik heb omdat sommige venten liever pijpen als beffen

Laatst gewijzigd door 1207 : 31 oktober 2014 om 09:39.
1207 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2014, 12:59   #30
SMI94
Banneling

Standaard

Citaat:
Ge moet zelfs nog geen gelovige zijn om met een minimum aan "brains" - minimum dat er dus duidelijk bij u niet aanwezig schijnt te zijn - te weten dat de christelijke leer het helemaal niet eens is met "het homo zijn".
Iemand met een minimum aan "brains" zal de christelijke leer vierkant aan zijn reet laten roesten. Idioot.
SMI94 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2014, 13:03   #31
SMI94
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Drosamadaris Bekijk bericht
Zoals gezegd: fictieve wezens kunnen zich niet beledigd voelen om wat deze of gene zegt, dus voor mijn part had ie er de verzamelde Romeinse, Griekse, Noorse, Egyptische, Indische en welke polytheïstische godendommen erbij gehaald. Who cares.

En tuurlijk vindt hij zijn geaardheid een geschenk voor hem. Lig je daar wakker van 's nachts?
Mja, latente homo zijn is overduidelijk een zwaar en lastig bestaan voor sommigen anno 2014...

Laatst gewijzigd door SMI94 : 31 oktober 2014 om 13:09.
Oud 31 oktober 2014, 13:08   #32
SMI94
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1207 Bekijk bericht
Neje
Pilarenbijters die blijkbaar ongelofelijk veel schrik hebben omdat Cook liever pijpt als beft
waarvoor die pilarenbijters schrik hebben zal ik nooit begrijpen en waarom ze mannen die liever pijpen dood willen, willen discrimineren zal ik nooit snappen.
ik tracht al jaren te ontdekken welke persoonlijk ingrijpende nadelen ik heb omdat sommige venten liever pijpen als beffen
Nou, erg moeilijk is dat toch niet? Die zijn niet bang, ze zijn gewoon ziekelijk jaloers dat sommige anderen de moed en het lef hebben om uit te de kast te komen, terwijl zij als latente homo in een strikt kader opgelegd door de 'christelijke leer' de ballen niet hebben om uit de kast te komen.

Zou nog een interessante studie zijn eigenlijk: de correlatie aangaan tussen zelf latent homo zijn en tegelijkertijd de graad van homofobie nagaan. Zouden interessante zaken uit kunnen komen als je het mij vraagt.
Oud 31 oktober 2014, 14:58   #33
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:

Wilt ge het nu niet snappen of kunt ge het niet snappen? Ge moet die knop eens omdraaien. Sinds wanneer zijn moslims fictieve wezens ? Het zijn de moslims zelf of de christenen die zich beledigd konden voelen. Niet die fictieve wezens waar gij het over hebt.

Door zijn zeggen laat hij ook zien dat hij er niets van kent.

Hebt gij nog nooit gehoord wat die moslims zoal doen als ge hun fictief wezen beledigt ? Dat is voor mij ook een fictief wezen trouwens.
Oud 31 oktober 2014, 15:04   #34
Drosamadaris
Minister

Standaard

Citaat:
Wilt ge het nu niet snappen of kunt ge het niet snappen? Ge moet die knop eens omdraaien. Sinds wanneer zijn moslims fictieve wezens ? Het zijn de moslims zelf of de christenen die zich beledigd konden voelen. Niet die fictieve wezens waar gij het over hebt.
Ja en dan? Is dat erg?

Citaat:
Door zijn zeggen laat hij ook zien dat hij er niets van kent.
Ja en dan? Moet dat? Als ik christenen, moslims, joden, hindoes of wie dan ook vertel dat hun god een illusie is, dan beledig ik hen ook. En dan?

Citaat:
Hebt gij nog nooit gehoord wat die moslims zoal doen als ge hun fictief wezen beledigt ? Dat is voor mij ook een fictief wezen trouwens.
Heb jij gezien wat Europa in het verleden heeft gedaan met godsdiensten die ze (ook al was die visie van de pot gerukt) als een bedreiging zag? Dat houdt hen vandaag toch ook niet tegen?

Als jij angstig in een hoekje wil gaan zitten omdat een moslim, christen of jood wel eens zin zou kunnen krijgen je een kopje kleiner te maken, dan doe je maar.
Oud 31 oktober 2014, 15:08   #35
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steben Bekijk bericht
Het is niet die man zijn schuld dat jij enkel aan de christelijke leer - en dan nog wel strikt de katholieke - denkt als je het woord "God" leest.
Als hij spreekt over God en dat met een hoofdletter schrijft samen met het feit dat hij zegt dat dat het grootste geschenk is dat hij van Hem gekregen, bedoelt hij normaal de God van het christendom en geen enkele andere. En daar zit hem nu zijn idiote opmerking. Hij snapt niet of is te achterlijk om te weten dat de katholieke leer juist homo's verafschuwt, en dan ten tweede heb je de belediging aan de christenen door die opmerking.

Als hij zou zeggen dat zijn homo zijn het grootste geschenk was dat Allah hem gegeven had, was dat voor elke mens toch ook duidelijk dat hij de god van de moslims bedoelde.

Iedereen die God met een hoofdletter schrijft bedoelt de god van de christenen niet meer of minder. Dat is overduidelijk.
Oud 31 oktober 2014, 15:13   #36
SMI94
Banneling

Standaard

Citaat:
Als hij spreekt over God en dat met een hoofdletter schrijft samen met het feit dat hij zegt dat dat het grootste geschenk is dat hij van Hem gekregen, bedoelt hij normaal de God van het christendom en geen enkele andere. En daar zit hem nu zijn idiote opmerking. Hij snapt niet of is te achterlijk om te weten dat de katholieke leer juist homo's verafschuwt, en dan ten tweede heb je de belediging aan de christenen door die opmerking.

Als hij zou zeggen dat zijn homo zijn het grootste geschenk was dat Allah hem gegeven had, was dat voor elke mens toch ook duidelijk dat hij de god van de moslims bedoelde.

Iedereen die God met een hoofdletter schrijft bedoelt de god van de christenen niet meer of minder. Dat is overduidelijk.
Het enige wat hier overduidelijk is, is dat u een idioot bent. En hoogstwaarschijnlijk een latente homo.
Oud 31 oktober 2014, 15:16   #37
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Ja en dan? Is dat erg?

Ja en dan? Moet dat? Als ik christenen, moslims, joden, hindoes of wie dan ook vertel dat hun god een illusie is, dan beledig ik hen ook. En dan?

Heb jij gezien wat Europa in het verleden heeft gedaan met godsdiensten die ze (ook al was die visie van de pot gerukt) als een bedreiging zag? Dat houdt hen vandaag toch ook niet tegen?

Als jij angstig in een hoekje wil gaan zitten omdat een moslim, christen of jood wel eens zin zou kunnen krijgen je een kopje kleiner te maken, dan doe je maar.
Ge snapt er al iets meer van maar het heeft lang geduurd. Zijn opmerking is dom en getuigt dat hij door het leven loopt als een kip zonder kop. Of dat zoiets nu erg of niet erg is moet ge maar eens aan de mensen vragen die die resp. godsdiensten beoefenen. Feit blijft dat hij naast het beledigen er ook niets van snapt en het misschien dus niet eens weet dat de katholieke leer het homó zijn verwerpt.

Ik wil u wel eens zien lopen door een moslimwijk in Brussel en met geheven hoofd roepen dat Mohammed een pedofeet is. Is dat slim ? En gaat ge dan ook met commentaar afkomen wat er in Europa vroeger gebeurd is, als ge bestormt word ?
Oud 31 oktober 2014, 15:19   #38
Drosamadaris
Minister

Standaard

Citaat:
Ge snapt er al iets meer van maar het heeft lang geduurd. Zijn opmerking is dom en getuigt dat hij door het leven loopt als een kip zonder kop. Of dat zoiets nu erg of niet erg is moet ge maar eens aan de mensen vragen die die resp. godsdiensten beoefenen. Feit blijft dat hij naast het beledigen er ook niets van snapt en het misschien dus niet eens weet dat de katholieke leer het homó zijn verwerpt.

Ik wil u wel eens zien lopen door een moslimwijk in Brussel en met geheven hoofd roepen dat Mohammed een pedofeet is. Is dat slim ? En gaat ge dan ook met commentaar afkomen wat er in Europa vroeger gebeurd is, als ge bestormt word ?
En denk je nu dat je aan het argumenteren bent tegen het "beledigen" van een godsdienst?
Oud 31 oktober 2014, 15:19   #39
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SMI94 Bekijk bericht
Iemand met een minimum aan "brains" zal de christelijke leer vierkant aan zijn reet laten roesten. Idioot.
Dus enkel mensen die atheist zijn hebben een minimum aan brains ? Pummel.
Oud 31 oktober 2014, 16:03   #40
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C2C Bekijk bericht
Nog een homo erbij? Goed voor ons, hetero's. Weer wat minder concurrentie...

Maar serieus, wat een man of een vrouw of een transsexueel in hun slaapkamer doen laat mij volkomen koud. Hoe gaat het intussen in Burkina Faso, en is wat daar gebeurt een waarschuwing voor Joseph Kabila, die ook de grondwet wil wijzigen om een derde ambtstermijn te bekomen?
Lijkt mij inderdaad veel relevanter dan het privé-leven van een of andere kapitalist.

Laat ons hopen dat de Sankaristen terugkomen!
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:39.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be