![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Parlementslid
|
![]() Tja het is gewoon de technische dienst van dat merk die langs komst. (Dure jongens)
Het feit dat je op voorhand moet betalen komt door al die marginalen. Eens ze geholpen zijn betalen ze niet. Tja als je dat meerdere keren meemaakt is je les vlug geleerd. Daarom eerst kijken wat er is. Zeggen hoeveel het gaat kosten, betalen en pas dan repareren. De goeie betalen altijd het gelag van de slechte.
Vlaanderen onze thuis. ... ![]() Laatst gewijzigd door Tjolder : 5 november 2014 om 13:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
hun tarief is 58€ verplaatsingskosten en 58,5€ per aangerekend uur ivm. de verplaatsing is het niet zo dat ze van Brussel komen, ze werken volgens postcode ... dus ze zijn inderdaad aan de dure kant en zelfs voor een eenvoudig consult rekenen ze de volle pot aan ... Laatst gewijzigd door bembem : 5 november 2014 om 14:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
er is maar één iemand het kieken geweest hier hoor ! en ja, wat zou je anders dan betalen ?! die technieker heeft wel zijn job gedaan en is wel langsgeweest toch, niet??? had je enig initiatief getoond, en was je simpelweg in de kelder even gaan kijken ... was je 100 € rijker, en had die mens zijn tijd niet moeten verprutsen aan een rotklus. hij is m.i. nog de debiliteitstoeslag vergeten rekenen. Laatst gewijzigd door Anna List : 5 november 2014 om 14:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kan het de reparateur niet kwalijk nemen.
Werken zonder er geld voor te krijgen is om zot van te worden. Doppers krijgen geld om niets te doen. Die reparateur zou moeten werken voor doppers en er niets voor krijgen. Laat ons serieus blijven aub, die mens heeft gelijk. Je hele verhaal is best grappig, bembem. Bij ons is er ook iemand van de familie "geld komen lenen". Hij/zij is blijkbaar niet van plan om dat snel terug te betalen. Ik ben er woest van. Dat meen ik. Het zal een plezant bezoekje worden voor nieuwjaar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
leen dan geen geld hé als het is om achteraf te klagen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Banneling
|
![]() Boiler kapot, miserie, geld lenen, loodgieter kijkt naar boiler, factuur wordt verstuurd... en de kapotte boiler is niet eens gemaakt.
Inderdaad, we worden hier allemaal voor de gek gehouden door megatrol bembem ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
je mag mij vrij komen opzoeken om het 'bewijs' met eigen ogen te aanschouwen ... lol de situatie kan inderdaad absurd lijken voor iemand die niet in de shit zit, maar het is wel degelijk zo, jammer genoeg ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Wat gaat er nu gebeuren met de boiler? Laatst gewijzigd door Guinevere : 5 november 2014 om 17:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Banneling
|
![]() Hoe ? Die boiler was toch gerepareerd ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik kan geen hemden strijken zonder ze zwaar te verbranden, dus ik denk: een vrouw hoeft ook niet alles te kunnen.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
eigenlijk ben ik wel pissed hierom, ik ben echt wel een kieken ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() nu weet ik echter wel dat 'het aan de chauffage' zou kunnen liggen, vermits ik die knop aldoor had aanstaan op m'n boiler (zelfs tijdens de zomer), wat ik dus niet wist dat dit enkel dient aangedraaid te staan als je de verwarming ook aan hebt staan ... dus is ie waarschijnlijk in panne gevallen nadat ik dus de verwarming had opgezet tijdens de nacht ....
en wat ik heel bizar vind: nu werkt het warm water maar niet de verwarming .. pfff! |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |