Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 4 november 2014, 12:23   #101
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kodo Kodo Bekijk bericht
Op mijn kantoor heb ik gemerkt dat je veel beter kunt werken als je eenmaal uit de kast gekomen bent. Zelf ben ik nooit in een kast gaan zitten, maar volgens ervaringsdeskundigen is het er heel eng en donker, en ervaar je het als een waar godsgeschenk als je eruit mag.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2014, 12:46   #102
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet Bekijk bericht
Nee, dat is zijn schuld niet dat hij zo dom is om dat niet te snappen. Katholieken die het woord God met een hoofdletter zien denken en weten wel dat het over de god van de christelijke leer gaat. Hij weet dat mogelijk niet. Feit is dat hij een kemel van belang slaat.
En hoe weet u eigenlijk dat de God van de Christelijke leer het homo zijn verwerpt? Van waar halen de leiders van die christelijke leer de pretentie om te zeggen wat God al dan niet denkt. Vanwaar haal jij eigenlijk de pretentie om te stellen wat God al dan niet denkt. Als jij de arrogantie mag hebben om te stellen dat God niks van homo's moet hebben, dan mag Cook even arrogant zijn om te stellen dat God hem een geschenk heeft gegeven.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2014, 17:46   #103
Scorpio
Minister-President

Standaard

Citaat:
In feite interesseert mij dat niet.
Dus jij start draadjes op over iets waar je niks vanaf weet, én wat je geel hol interesseert?

Citaat:
Die CEO heeft iets dom gezegd dat door de meerderheid van de katholieken niet aanvaard word. En dat weet ik. De meerderheid van de katholieken zijn zij die naar het woord van de Paus luisteren. Al de rest dat er hier over bij gefantaseerd en geluld word is bijzaak.
Yup. Nog altijd niet door dat katholiek en christelijk NIET hetzelfde is. En dat wat die CEO zegt en wat de paus zegt geen zak met mekaar te maken heeft. De man is naar alle waarschijnlijkheid, zoals 75% van de Amerikanen, helemaal geen katholiek, en dus is wat de paus zegt, of wat de 'meerderheid van de katholieken' denkt compleet irrelevant.

Zoek nu alstublieft eens iets op over het onderwerp voordat je nog meer verschrikkelijk domme dingen zegt.
Scorpio is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2014, 17:47   #104
PORSCHE
Staatssecretaris

Standaard

Blijkbaar is er nu al een soort geheim teken :

iPhone/iPad in de linkerhand vasthouden = homo
iPhone/iPad in de rechterhand vasthouden = hetero
PORSCHE is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2014, 18:33   #105
IanVD
Parlementsvoorzitter

IanVD's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PORSCHE Bekijk bericht
Blijkbaar is er nu al een soort geheim teken :

iPhone/iPad in de linkerhand vasthouden = homo
iPhone/iPad in de rechterhand vasthouden = hetero
verdomme, ik ben linkshandig
Oud 4 november 2014, 22:45   #106
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scorpio Bekijk bericht
Dus jij start draadjes op over iets waar je niks vanaf weet, én wat je geel hol interesseert?

Yup. Nog altijd niet door dat katholiek en christelijk NIET hetzelfde is. En dat wat die CEO zegt en wat de paus zegt geen zak met mekaar te maken heeft. De man is naar alle waarschijnlijkheid, zoals 75% van de Amerikanen, helemaal geen katholiek, en dus is wat de paus zegt, of wat de 'meerderheid van de katholieken' denkt compleet irrelevant.

Zoek nu alstublieft eens iets op over het onderwerp voordat je nog meer verschrikkelijk domme dingen zegt.
Is het mijn fout nu soms nog dat ge zelf niet snapt dat al wat dat gij en sommige anderen hier zit rond te breien, in feite niets met mijn originele post te maken heeft. Als ge de onnozele wil spelen start dan zelf een andere draad over dit onderwerp, en dan kunt ge er zoveel bij denken en rond breien als ge wilt. En ga nu maar naar de draad 9/11, want daar kunt ge ook de meest achterlijke praat die een mens maar voor mogelijk acht, vertellen.
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2014, 22:49   #107
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Willem De Vlaemingh Bekijk bericht
Mooi verwoord. Er zijn 1001 goden. Hoe arrogant om te stellen dat als iemand toevallig god met een hoofdletter schrijft, het in regel die ene god moet zijn; en niet een andere. Homohaat is iets voor achterlijke en/of bange mensen. Daar heeft god (of eender welk ander verzonnen vriendje) niets mee te maken.
Bange mensen ? Oh ja de niet-homo is volgens u bang van de homo zeker ? Nog niet vastgesteld dat het meestal anders om is ? Ik begin trouwens te denken dat ik hier bijna, op een paar uitzonderingen na, alle homofielen van heel het forum heb aangetrokken. Het is in elk niet normaal hoe dat sommigen hier tot op het absurde toe, overal en in elke zin van mij, een belediging tegenover homo's ervaren.

Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 4 november 2014 om 22:54.
Oud 4 november 2014, 23:25   #108
Scorpio
Minister-President

Standaard

Citaat:
Is het mijn fout nu soms nog dat ge zelf niet snapt dat al wat dat gij en sommige anderen hier zit rond te breien, in feite niets met mijn originele post te maken heeft. Als ge de onnozele wil spelen start dan zelf een andere draad over dit onderwerp, en dan kunt ge er zoveel bij denken en rond breien als ge wilt. En ga nu maar naar de draad 9/11, want daar kunt ge ook de meest achterlijke praat die een mens maar voor mogelijk acht, vertellen.
Als je ooit doorhebt hoe onsterfelijk belachelijk je jezelf hier aan het maken bent, zak je gewoon door de grond van schaamte.

Ik ga het nog één keer proberen. Lees het anders traag, dat helpt misschien. Ik citeer je originele post hier:

Citaat:
Dat ie homo is tot daar toe, dat hij er mee uit de kast komt ook goed, want dat hebben er al meer gedaan.

Maar dat hij durft zeggen dat hij denkt dat dit het grootste geschenk is dat God hem gegeven heeft is er heel ver over en getuigt dat hij niets van de christelijke leer kent. Het is zuiver volgens de katholieke godsdienst totaal onmogelijk dat God hem zo'n geschenk zou gegeven hebben. Eerder de duivel die hem met die aandoening opgescheept heeft. En verdient nog ook, want Apple producten zijn voor debielen en achterlijken en mensen die in het zak gezet willen worden.
Dit is klinkklare nonsens, om exact de redenen die ik je al een hele tijd, compleet tevergeefs probeer uit te leggen. Jij beweert dat de man de christelijke leer niet kent omdat hij iets zegt wat volgens de katholieke kerk niet klopt. Dit is onzin, want de man is naar alle waarschijnlijkheid geen katholiek, en dus is de katholieke leer voor hem irrelevant en niet van toepassing. Dat hij geen katholiek is wil NIET zeggen dat hij geen Christen is. Dat is hij waarschijnlijk wel. Maar Christen en katholiek is NIET hetzelfde, katholicisme is slechts één van de vele stromingen binnen het christendom. Ook de LEER van de katholieken is NIET de leer van de andere Christenen, het is de KATHOLIEKE leer, NIET de Christelijke. Er bestaat geen algemene Christelijke leer, net zoals er geen leider bestaat van 'de Christelijke kerk'. Wel van de katholieke kerk, da's de paus.

Wat de man zegt is voor hem dus perfect verdedigbaar, want hij spreek vanuit ZIJN geloof, NIET vanuit het katholieke geloof, waar hij indrukwekkend hard geen fluit mee te maken heeft.

Besef jij eigenlijk dat je werkelijk de ENIGE bent in heel deze discussie die dat maar niet wil snappen?

Om je hoofd nog wat harder te laten tollen: de man is afkomstig uit Alabama. In die staat is 84% van de bevolking Christelijk. Maar, slechts 13% is katholiek. 71% van de mensen in Alabama is dus christelijk, maar heeft geen bal te maken met de paus en de katholieke kerk. En dus OOK niet met de LEER van de katholieke kerk.

Dit zijn geen zaken waarvan ik je probeer te overtuigen, he, het zijn dingen die ik je meedeel. Onweerlegbare, eenvoudige feiten.

Ik wacht geduldig op je volgende bericht, waaruit weeral zal blijken dat je er weer geen snars van begrepen hebt.
Oud 5 november 2014, 01:41   #109
cookie monster
Secretaris-Generaal VN

cookie monster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Homofilie is en blijft een handicap.
Citaat:
Klopt Demper. Dus in feite zegt die CEO dat hij fier is op zijn handicap. Misschien wenst hij dat de hele wereld die handicap heeft. Ik herhaal het, hij is dom om zoiets te zeggen. Niet meer of minder wou ik zeggen. Al die commotie van die homo aanhangers hier kan ik missen als kiespijn.
Wat met lesbiennes & bisexuelen ??

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 november 2014, 01:48   #110
bembem
Secretaris-Generaal VN

bembem's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cookie monster Bekijk bericht
Wat met lesbiennes & bisexuelen ??
die verkopen geen appels
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 november 2014, 01:50   #111
cookie monster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Oei

breedbandwurger 1967

Oud 5 november 2014, 01:55   #112
bembem
Secretaris-Generaal VN

bembem's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cookie monster Bekijk bericht
Oei
geen appels met peren vergelijken hé
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 november 2014, 01:57   #113
cookie monster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Vijg , patat , wafel , peer , appel , mmmm , lekker & gezonde maaltijd

breedbandwurger 1967

Oud 5 november 2014, 11:11   #114
PORSCHE
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IanVD Bekijk bericht
verdomme, ik ben linkshandig
In de discotheek waar ze de pullen over hun schouders dragen en de golfkarrekes voor de deur zetten is het duidelijk al "HET TEKEN" om u te outen. Een kennis heeft het al mogen ondervinden, ondanks hij 100% hetero is maar zijn iPhone gadgetphone in zijn linkerhand had (de snob, in plaats van dat in uw broekzak te steken of nog beter gewoon in de wagen te laten liggen)
PORSCHE is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 november 2014, 12:39   #115
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Bange mensen ? Oh ja de niet-homo is volgens u bang van de homo zeker ? Nog niet vastgesteld dat het meestal anders om is ? Ik begin trouwens te denken dat ik hier bijna, op een paar uitzonderingen na, alle homofielen van heel het forum heb aangetrokken. Het is in elk niet normaal hoe dat sommigen hier tot op het absurde toe, overal en in elke zin van mij, een belediging tegenover homo's ervaren.
Ah, dus wie uw mening niet deelt is homo? Ik vrees dat de meeste forummers je mening gewoon dom vinden, en je niet voldoende een redenering kunt onderbouwen om maar iets te weerleggen, laat staan eigen uitspraken grondig kunt motiveren.
Kan kun je beter stoppen met reageren denk ik zo...
Oud 6 november 2014, 01:24   #116
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scorpio Bekijk bericht
Als je ooit doorhebt hoe onsterfelijk belachelijk je jezelf hier aan het maken bent, zak je gewoon door de grond van schaamte.

Ik ga het nog één keer proberen. Lees het anders traag, dat helpt misschien. Ik citeer je originele post hier:

Dit is klinkklare nonsens, om exact de redenen die ik je al een hele tijd, compleet tevergeefs probeer uit te leggen. Jij beweert dat de man de christelijke leer niet kent omdat hij iets zegt wat volgens de katholieke kerk niet klopt. Dit is onzin, want de man is naar alle waarschijnlijkheid geen katholiek, en dus is de katholieke leer voor hem irrelevant en niet van toepassing. Dat hij geen katholiek is wil NIET zeggen dat hij geen Christen is. Dat is hij waarschijnlijk wel. Maar Christen en katholiek is NIET hetzelfde, katholicisme is slechts één van de vele stromingen binnen het christendom. Ook de LEER van de katholieken is NIET de leer van de andere Christenen, het is de KATHOLIEKE leer, NIET de Christelijke. Er bestaat geen algemene Christelijke leer, net zoals er geen leider bestaat van 'de Christelijke kerk'. Wel van de katholieke kerk, da's de paus.

Wat de man zegt is voor hem dus perfect verdedigbaar, want hij spreek vanuit ZIJN geloof, NIET vanuit het katholieke geloof, waar hij indrukwekkend hard geen fluit mee te maken heeft.

Besef jij eigenlijk dat je werkelijk de ENIGE bent in heel deze discussie die dat maar niet wil snappen?

Om je hoofd nog wat harder te laten tollen: de man is afkomstig uit Alabama. In die staat is 84% van de bevolking Christelijk. Maar, slechts 13% is katholiek. 71% van de mensen in Alabama is dus christelijk, maar heeft geen bal te maken met de paus en de katholieke kerk. En dus OOK niet met de LEER van de katholieke kerk.

Dit zijn geen zaken waarvan ik je probeer te overtuigen, he, het zijn dingen die ik je meedeel. Onweerlegbare, eenvoudige feiten.

Ik wacht geduldig op je volgende bericht, waaruit weeral zal blijken dat je er weer geen snars van begrepen hebt.
Ik stel vast dat heel het homo gedoe ook heel gevoelig ligt bij jou. Mag ik de vraag misschien eens stellen: ben jij homo ?
Oud 6 november 2014, 08:14   #117
Scorpio
Minister-President

Standaard

Citaat:
Ik stel vast dat heel het homo gedoe ook heel gevoelig ligt bij jou. Mag ik de vraag misschien eens stellen: ben jij homo ?
Is dat écht het intelligentste wat je daar op te zeggen hebt?

Je stelt vast dat het hele homogedoe gevoelig ligt? Dan heb je er weer niks van begrepen, zoals ik verwachtte. Waar ik me het meest aan stoor is je indrukwekkende gebrek aan eenvoudige basiskennis, de extreem arrogante manier waarop je dat gebrek aan kennis hier tentoon komt spreiden, en je complete onwil (of onkunde, daar ben ik nog niet uit) om iets bij te leren.

En je mag die vraag gerust eens stellen: neen, ik ben geen homo.

Mag ik nu ook eens een vraag stellen? Heb je mijn vorige post eigenlijk begrepen? Heb je met andere woorden bijna door hoe onsterfelijk belachelijk je je gemaakt hebt in deze discussie?
Oud 6 november 2014, 09:00   #118
Ratatosk
Europees Commissaris

Ratatosk's schermafbeelding

Standaard

Binnenkort dus terug dit;

Oud 6 november 2014, 15:42   #119
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dus wie een andere mening heeft, is een homo volgens jou? Ik denk de vraag terecht nog maar eens te herhalen en ook; in welke zin is iemands seksuele geaardheid relevant in een discussie? Niet dus hoor!
Oh ja, indien u weer persoonlijk en beledigend wordt in uw reactie, daar antwoord ik dus niet op, probeer het eens op een andere manier?
Oud 6 november 2014, 21:55   #120
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Willem De Vlaemingh Bekijk bericht
Wie een homo verdedigd, is een homo.
Hoe simpel het leven kan zijn ...
Blijkbaar voor simpele zielen wel ja
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be