![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Minister-President
|
![]() Dus jij start draadjes op over iets waar je niks vanaf weet, én wat je geel hol interesseert?
Citaat:
Zoek nu alstublieft eens iets op over het onderwerp voordat je nog meer verschrikkelijk domme dingen zegt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Staatssecretaris
|
![]() Blijkbaar is er nu al een soort geheim teken :
iPhone/iPad in de linkerhand vasthouden = homo iPhone/iPad in de rechterhand vasthouden = hetero |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#106 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 4 november 2014 om 22:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik ga het nog één keer proberen. Lees het anders traag, dat helpt misschien. Ik citeer je originele post hier: Citaat:
Wat de man zegt is voor hem dus perfect verdedigbaar, want hij spreek vanuit ZIJN geloof, NIET vanuit het katholieke geloof, waar hij indrukwekkend hard geen fluit mee te maken heeft. Besef jij eigenlijk dat je werkelijk de ENIGE bent in heel deze discussie die dat maar niet wil snappen? Om je hoofd nog wat harder te laten tollen: de man is afkomstig uit Alabama. In die staat is 84% van de bevolking Christelijk. Maar, slechts 13% is katholiek. 71% van de mensen in Alabama is dus christelijk, maar heeft geen bal te maken met de paus en de katholieke kerk. En dus OOK niet met de LEER van de katholieke kerk. Dit zijn geen zaken waarvan ik je probeer te overtuigen, he, het zijn dingen die ik je meedeel. Onweerlegbare, eenvoudige feiten. Ik wacht geduldig op je volgende bericht, waaruit weeral zal blijken dat je er weer geen snars van begrepen hebt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vijg , patat , wafel , peer , appel , mmmm , lekker & gezonde maaltijd
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Staatssecretaris
|
![]() In de discotheek waar ze de pullen over hun schouders dragen en de golfkarrekes voor de deur zetten is het duidelijk al "HET TEKEN" om u te outen. Een kennis heeft het al mogen ondervinden, ondanks hij 100% hetero is maar zijn iPhone gadgetphone in zijn linkerhand had (de snob, in plaats van dat in uw broekzak te steken of nog beter gewoon in de wagen te laten liggen)
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kan kun je beter stoppen met reageren denk ik zo... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Je stelt vast dat het hele homogedoe gevoelig ligt? Dan heb je er weer niks van begrepen, zoals ik verwachtte. Waar ik me het meest aan stoor is je indrukwekkende gebrek aan eenvoudige basiskennis, de extreem arrogante manier waarop je dat gebrek aan kennis hier tentoon komt spreiden, en je complete onwil (of onkunde, daar ben ik nog niet uit) om iets bij te leren. En je mag die vraag gerust eens stellen: neen, ik ben geen homo. Mag ik nu ook eens een vraag stellen? Heb je mijn vorige post eigenlijk begrepen? Heb je met andere woorden bijna door hoe onsterfelijk belachelijk je je gemaakt hebt in deze discussie? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Europees Commissaris
|
![]() Binnenkort dus terug dit;
![]()
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Oh ja, indien u weer persoonlijk en beledigend wordt in uw reactie, daar antwoord ik dus niet op, probeer het eens op een andere manier? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |