![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Bart is het duidelijk niet gewoon om tegenover een kritisch journalist te zitten. Goed gelachen.
Oog in Oog |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Nu, het waren dan ook voorspelbare vragen en insinuaties (tegen de walen, racisme, nva als separatische partij in een belgische regering, ...), ... een voor een vlot van de tafel geveegd. Laatst gewijzigd door piazzolla : 7 november 2014 om 00:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Tomas moet deze video zeker zien. De wever uit zich openlijk als een fan van de Verlichting. Sterk interview en sterke replieken. Chapeau voor beide protagonisten.
Tomas kan zich weer gaan amuseren met fragmenten uit hun context te halen en op een eigen manier te interpreteren. Laatst gewijzigd door Lange Limburger : 7 november 2014 om 00:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Charlie don't Surf : 7 november 2014 om 00:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Deze journalist was De Wever duidelijk niet goed gezind, maar een reden om goed te lachen heb ik niet gezien. Na het zien van dit filmpje snap ik wel goed waarom er zo weinig Belgische politici aandurven wat De Wever aandurft.
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Kockelman stelde 'scherpe' vragen maar werd telkens stevig gecounterd. Duidelijk was dat hij als Nederlander geen kaas gegeten heeft van de Belgische structuren en van de voorgeschiedenis van Antwerpen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In zijn blootje gezet zou ik het niet noemen, maar het intentieproces lag er wel vingerdik bovenop. Maar dat proces kan niet bepaald geslaagd genoemd worden.
![]() |
#9 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Interviewer Sven Kockelmann: 'Ik denk linkser dan gemiddeld'
http://www.dagelijksestandaard.nl/20...-dan-gemiddeld |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Edoch. De man had zich duidelijk heel goed voorbereid, en was ervan overtuigd dat hij De Wever op één of andere manier te stekken zou kunnen nemen. Niet dus. De Wever was eveneens goed voorbereid.
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het lag er dan ook vingerdik bovenop. De Wever wist dus wat hem te wachten stond maar ging toch het te verwachten, linkse georiënteerde kruisverhoor niet uit de weg. Ik zie Alexander De Croo daar al zitten....
![]() |
![]() |
#12 |
Minister
|
![]() dat bedoel ik, hij is nergens geraakt met zijn intenties. Nu misschien is dit wel de manier waarop hij al zijn interviews doet (om politici met insinuaties op het scherp van de snee uit te lokken), dat weet ik niet, mocht het zo zijn dan heeft dewever heel goed gereageerd en duidelijk gemaakt waarop het slaat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Gouverneur
|
![]() Zo zouden journalisten bij ons in België ook wat meer mogen zijn.
Laatst gewijzigd door Tomas : 7 november 2014 om 01:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar dan alleen journalisten die boze wolven zoals De Wever proberen te strikken, natuurlijk...
![]() |
#19 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik zie De Wever hier niet afgaan, dat is wel al gebeurd maar hier dus niet.
Op het einde zet hij de interviewer nog even op zijn plaats, alsof discriminatie een excuus is voor koppen af te snijden. Laatst gewijzigd door Snerror : 7 november 2014 om 02:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |