![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Europees Commissaris
|
![]() Hij wou zijn vrienden niet boos maken, net zoals Bart Dewever ze niet boos wil maken.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Europees Commissaris
|
![]() Niet alleen de top van die partij...
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 7 november 2014 om 09:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als N-VA nu opnieuw een vermogenswinstbelasting wenst in te voeren komen ze opnieuw Open VLD tegen.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Marck Coucke stapt best zelf naar de fiscus om te onderhandelen. In tegendeel tot de heersende perceptie is er momenteel wel al een belasting op meerwaarde als het een economische activiteit uitmaakt.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Europees Commissaris
|
![]() Ja
Ja Inderdaad
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 7 november 2014 om 12:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik ben geen fiscaal expert. Feit is dat hij er, volkomen legaal, geen cent belasting op betaalt.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik lees in de krant dat de bewering gesteund is op de belastingvrijstelling voor particulieren. Nochtans lees ik dat de verkoop door vennootschappen gebeurd is. Dat zijn geen particulieren. Dergelijke transacties in persoonlijke naam heb ik trouwens nooit gezien omdat ze gepaard gaan met een belangrijke voorfinanciering. Weinig particulieren gaan even een miljard euro in eigen naam lenen, laat staan dat een bank ertoe bereid is. Uiteindelijk kan je jouw uitspraak maar doen op het einde van de aangiftetermijn voor dergelijke winsten, en met kennis van zaken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat klopt, dit beleid is het beste dat mogelijk waar waar iedereen het over eens kom komen.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() Arbeid moet zwaar belast blijven want hoe ga je anders de meer dan 1 miljoen ambtenaren hin loon, hun 86 betaalde verlofdagen en extra feestdagen en dubbele pensioenen betalen? Dat is niet gratis, U moet daarvoor tot 67 gaan werken en blij zijn met 982 Euro/maand pensioen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Meerwaardes die men realiseert op de verkoop van aandelen zijn in ons land in principe onbelast. Daar is een uitzondering op : als de meerwaarde uit pure speculatie komt. Wat hier niet het geval lijkt te zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is hoegenaamd geen sprake van verlies reductie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Aangezien dit een operatie betreft waar in minder dan 3 jaar tijd er een bedrijf van de beurs is gehaald en buiten de beurs om met aanzienlijke meerwaarde is verkocht vallen deze transacties niet onder het beleid van een goede-huisvader. Door het speculatief karakter is de meerwaarde hier wel belastbaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar lees jij je kranten maar, kun je nog wat gewichtig doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |