![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is beter voor de mensen dat ik mijn centen volledig kan inzetten in de economie, dan dat ik een deel er van zou moeten storten in de bodemloze put.
titel: "Liever niet storten in bodemloze Belgische put" http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/ec...utm_term=39904 Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij zal, met zijn centen zelf te beheren, meer opbrengen voor de overheid, dan dat de overheid zelf zou doen mocht ze hem nu belasten. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Lange Limburger : 7 november 2014 om 17:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
België investeert niet in infrastructuur maar in ambtenarenlonen en dikke ambtenarenpensioenen, in migranten, ... Er bestaat geen goddelijke wet die Coecke dwingt om in ambtenaren te beleggen. Dat is weggegooid geld. De man heeft 100% gelijk! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hij zal wel genoeg aftrekposten in het leven roepen, of misschien nog een peperdure wielrenner aantrekken voor zijn ploeg dat er nog nauwelijks iets zal overblijven voor de overheid. Praatjesmaker, die Coucke, en velen laten zich charmeren door die figuur door zijn aandeel in het wielrennen en het voetbal (Oostende). Wielrennen en voetbal, twee van die Vlaamse heilige koeien.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 7 november 2014 om 18:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe rijm jij de uitspraken van Coucke over investeren in Belgische bedrijven met het feit dat hij zijn Omega Pharma heeft verkocht aan een Iers bedrijf ?
![]() Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als ik U was zou ik toch een beetje dimmen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is de grootste Belgische desinvestering sinds de val van Fortis.
![]() Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Schoofzak associeert zich met Coucke...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nog een jaar geleden pleitte hij zelf voor een taks. "En ik zeg dit", zo oreerde hij toen, "omdat ik de overheid dankbaar moet zijn dat ik mijn bedrijf ook dankzij de overheid heb kunnen uitbouwen." (Zojuist op het VRT-nieuws.) Nu piept hij alweer anders. Maar het is altijd hetzelfde met die mensen die stinkend rijk zijn: ofwel gaan ze constructies opzetten in het buitenland om miljardenbijdragen te onttrekken aan de staat, ofwel , wanneer ze de daad bij het woord moeten voegen, geven ze niet thuis. Moesten deze onethische superrijken gedurende de véle, véle voorbije jaren gedaan hebben wat ze moesten doen, dan had de Belgische staat al lang geen schulden meer !!! (*) __________ (*) En was ter geen betoging nodig geweest. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 7 november 2014 om 19:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() /
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 7 november 2014 om 19:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hij blijft aan het hoofd van zijn farmaciebedrijfje, al is hij er geen eigenaar meer van. Dus hij gaat dat geld toch niet investeren in een bedrijf dat niet van hem is, of wel ? En aangezien hij daar nog steeds werkt, heeft hij dan tijd over om dat miljardje te investeren ? Ik denk het niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hij heeft ervoor gewerkt en risico genomen, hij verdient dat. Stop met die domme jaloezie.
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U heeft 100% gelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aan alle moraalridders hier : jullie zijn één voor één hypocriet. Want mocht je tijdens je vakantie 100 miljoen winnen op een buitenlandse lotto, en dat geldt voor elk van jullie, je zou er alles aan doen om dat geld belastingvrij te houden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
100 miljoen is nog steeds 10 keer kleiner dan een miljard. En bovendien heeft hij het vergaard door te werken. Ik betaal op het geld waarvoor ik gewerkt heb belastingen. Dus Coucke is hypocriet. |
|
![]() |
![]() |