Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 3 november 2014, 12:56   #41
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
wel kijk dat is ook efficientie, het outsourcen van arbeid naar landen met lage loonlasten. Dus uw trein doen opknappen in polen is inderdaad goedkoper dan in belgie; Zo kun je dat leger ambtenaren in stand houden hier in Belgie, en lekker laten verder parasiteren.
breng die NMBS nog wat op ideeën ja, idd, een Oriënt Express hebben ze nog niet rijden !
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 november 2014, 15:04   #42
DewareJakob
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
DewareJakob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 december 2010
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 14.746
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stropdrager Bekijk bericht
Het alternatief is gewoon dat de Thalys niet doorrijdt naar Oostende, maar stopt in Brussel-Zuid. Passagiers kunnen daar dan overstappen, er zijn namelijk genoeg gewone en veel goedkopere IC-treinen tussen Brussel en Oostende.
Dat is te moeilijk om door Boduo begrepen te worden. Die max 10 man uit die Thalys die nog richting Oostende moeten verrechtvaardigd geen peperdure rit van een hogesnelheidstrein. Parijs-Brussel, en dan ipv naar Oostende, naar Vorst, bij zijn vriendjes, de andere TGV's.
DewareJakob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 november 2014, 15:07   #43
DewareJakob
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
DewareJakob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 december 2010
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 14.746
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klojo eerste klas Bekijk bericht
Allé, omdat ik vandaag goedgemutst ben : het gaat in de begindraad en in mijn posts NIET over de Thalys, maar wel over een ANDERE trein die tussen Oostende en Brussel geen reizigers meeneemt......
(Dat die Thalys om om het even welk uur vertrekt heeft hier geen enkel belang. Dat die Thalys vanuit Oostende vertrekt, dat is in een andere draad al genoeg becommentarieerd......en, naar ik nu zie, in deze draad ook door Stropdrager )
Citaat:
Inderdaad een absurde toestand. Misschien onder dezelfde politieke impuls in gang gehouden als de overbodige Thalys.
DewareJakob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 november 2014, 16:12   #44
Klojo eerste klas
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Klojo eerste klas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 juni 2012
Berichten: 10.091
Standaard

Lees eens de volledig draad vanaf 't begin ? Kwestie van te zien waar die Thalys ontspoord is/zich er tussen gerangeerd heeft
__________________
Proud to be a koljo, sorry, klojo.
Baai de wei : Het enige alternatief voor het beleid in belgië... Steun de P.O.K.. http://forum.politics.be/showthread....=1#post7447175

Laatst gewijzigd door Klojo eerste klas : 3 november 2014 om 16:12.
Klojo eerste klas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 november 2014, 20:56   #45
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 60.963
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob Bekijk bericht
Dat is te moeilijk om door Boduo begrepen te worden. Die max 10 man uit die Thalys die nog richting Oostende moeten verrechtvaardigd geen peperdure rit van een hogesnelheidstrein. Parijs-Brussel, en dan ipv naar Oostende, naar Vorst, bij zijn vriendjes, de andere TGV's.
Wat moeilijk is voor Boduo: die treinen die van 's morgens zéér vroeg tot 's avonds héél laat heen & weer denderen tussen Brussel (evt Eupen) en Oostende met 3 (drie !) eerste-klas wagons. In die wagons zitten er dan samen +/- 10 man .
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2014, 16:32   #46
DewareJakob
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
DewareJakob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 december 2010
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 14.746
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Wat moeilijk is voor Boduo: die treinen die van 's morgens zéér vroeg tot 's avonds héél laat heen & weer denderen tussen Brussel (evt Eupen) en Oostende met 3 (drie !) eerste-klas wagons. In die wagons zitten er dan samen +/- 10 man .
Dus ik zal ook niet proberen om dat uit te leggen.
DewareJakob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2014, 22:51   #47
vlaams realist
Banneling
 
 
Geregistreerd: 12 augustus 2012
Berichten: 4.871
Standaard

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...-sluiten.dhtml

Oeps ,daar komen de nutteloze treinen opduiken .
vlaams realist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2014, 22:54   #48
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 178.701
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Wat moeilijk is voor Boduo: die treinen die van 's morgens zéér vroeg tot 's avonds héél laat heen & weer denderen tussen Brussel (evt Eupen) en Oostende met 3 (drie !) eerste-klas wagons. In die wagons zitten er dan samen +/- 10 man .
Die tien man betalen dan ook bijna het dubbele van een gewoon treinkaartje.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2014, 08:57   #49
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 60.963
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob Bekijk bericht
Dus ik zal ook niet proberen om dat uit te leggen.
Er is daar geen uitleg voor.
+ Ik vr�*�*g ook geen uitleg aan jou.
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2014, 08:59   #50
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 60.963
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Die tien man betalen dan ook bijna het dubbele van een gewoon treinkaartje.
Misschien.
Zijn er daarom 3 wagons nodig voor +/- 10 man ???
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2014, 09:17   #51
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 178.701
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Misschien.
Zijn er daarom 3 wagons nodig voor +/- 10 man ???
Neen, men kan, zoals in de nieuwe Desirostellen, het aantal eerste klaszitplaatsen beperken.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2014, 12:31   #52
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 60.963
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Neen, men kan, zoals in de nieuwe Desirostellen, het aantal eerste klaszitplaatsen beperken.
Dat is de beste oplossing.
Is dat die nieuwe "doorlopende" trein (tussen Oostende & Brussel) ?
Is het juist dat er 300 zo'n treinen gemonteerd worden in Duitsland voor "onze" NMBS ?

Laatst gewijzigd door Boduo : 8 november 2014 om 12:38.
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:17.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be