![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() http://www.hln.be/hln/nl/32162/Natio...-krijgen.dhtml
Yvan majeur, de PS-burgemeester van Brussel was niet op post toen de betoging van de vakbonden door Brussel. Normaal moet een burgemeester bij zulke manifestaties op post zijn om als hoofd van de politie zijn manschappen te dirigeren en de nodige beslissingen te nemen. Maar mijnheer Mayeur was niet op zijn gemeentehuis, maar in de betoging zelf aanwezig en ontvluchtte dus zijn taak en verantwoordelijkheid. Dringen zich geen sancties op? Citaat:
Laatst gewijzigd door Lange Limburger : 8 november 2014 om 20:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U bewijst dat uw ideeengoed fascistisch is. Links fascisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Gouverneur
|
![]() Yves heeft een goed excuus: hij is niet de burgermeester van Sint Gillis (daar liggen Zuid/Midi en Hallepoort.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lachwekkende stellingen. Kan U een poging ondernemen het door U gestelde aan te tonen? Ondertussen doe ik er nog eentje open. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
wat is Brussel ? eigenlijk is het zuivere Brussel niet zo groot. maar voor de meeste mensen is Brussel gewoon alles wat binnen de "ring rond Brussel ligt " ik maak ook die gemakzuchtige fout
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Ik stelde vragen, mag dat? Als u er 'ja' op zou antwoorden geldt voor mij de stelling. Nu weet ik nog altijd niet of ze opgaat. Trek nog maar een Orval open.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister-President
|
![]() Brussel ligt wel in de Matrix hé
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uit mijn repliek kan U uiteraard deduceren dat ik enige twijfels heb inzake Uw stelling. U kan echter een poging ondernemen om deze beweringen met feiten te staven, dit terwijl ik er nog eentje opentrek.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
die kan dat even niet plaatsen een Waalse volwassenen die altijd in een franstalig gedomineerd België geloofde en plots met de werkelijke meerderheid geconfronteerd wordt...... die kan agressief uit de hoek komen in Brussel
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Ik kan niks besluiten zonder dat u mijn vragen beantwoordt. Vragen zijn dan ook niet te zien als beweringen ( cfr. Theo over een bepaalde migratie ). Schol.
Laatst gewijzigd door Lange Limburger : 8 november 2014 om 23:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het enige wat hun stellingen op dit forum teweeg brengen is dat ze zichzelf uitermate belachelijk maken. dat is toch niet zo erg. kan ik ook meteen zien aan wiens mening ik enige waarde kan geven of totaal niet.
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 9 november 2014 om 00:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() Daarom dat wij ook geen waarde hoeven te hechten aan die van u, wilt u zeggen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar bestaan instellingen voor... laat ons vooral de gezondheidszorg vernoemen in verband met deze. Laatst gewijzigd door zonbron : 9 november 2014 om 00:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
maar ga vooral zo door. kan ik ook nog eens (uit)lachen.
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 9 november 2014 om 00:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iets in de trend van 'zeg ja en krijg er twee' of zoiets. Opmerkelijk is het wel... Laatst gewijzigd door zonbron : 9 november 2014 om 00:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |