![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 |
Europees Commissaris
|
![]() U bespeurt wat u wilt, het boeit me niet.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
![]() |
#282 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Kwaliteit wordt betaald. Het is te merken dat u niet in de privé werkt. U weet niks, u kan niks, en dus zwanst u er maar wat op los. In ieder geval kan uit uw stompzinnige opmerkingen uitgemaakt worden dat Coucke niet het alleenrecht heeft op het succes van zijn bedrijf.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 9 november 2014 om 21:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#283 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#284 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#285 |
Europees Commissaris
|
![]() Wat kan hij?
Draait zijn bedrijf op hem alleen? U hebt écht nog nooit de binnenkant van een bedrijf gezien hé?
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
![]() |
#286 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U hebt er schijnbaar moeite mee dat er mensen zijn die uitsteken boven de middelmaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#287 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat is lekker makkelijk hé? Kritiek op een aantoonbare hypocriet afdoen als jaloerse praat...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#288 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Fantaseer eens wat minder over wat andere mensen denken, en lees eens wat meer wat ze zeggen. Leren ze u dat niet op de bijbelexegese?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#289 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#290 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Die omstandigheden zijn er nu voor Coucke, en zijn reactie is beschamend pijnlijk. Het minste dat ie kon doen was toegeven dat het immoreel was. Daarvoor hoefde ie voor mij geen eurocent te betalen. Gewoon toegeven wat ie voorheen altijd volhield, in plaats van nu de arrogante hypocriet uit te hangen. Indien u niet minderbegaafd bent is het nu het moment om er mee te kappen. Het wordt beschamend. In het andere geval doet u maar verder met uzelf hopeloos belachelijk te maken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#291 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#292 | |
Minister
|
![]() Citaat:
HAAHAHAA HAAAHAHAAAHAHAHA
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#293 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens mij is het niet uitgesloten dat de antimisbruikbepaling uit de wet verdwijnt omdat ze uitgaat van omkering van bewijslast. Ondertussen is de wet er en dient ze nageleefd te worden. Voornamelijk de parasitaire economie van accountants, revisors, advocaten en consultancy vaart er wel bij.
![]() Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#294 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#295 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#296 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Coucke heeft gewoon een dik pak aandelen verkocht met een aanzienlijke meerwaarde. Tot op heden wordt de meerwaarde bij de verkoop van aandelen in België niet belast. Is het soms Coucke die deze fiscale wetgeving heeft opgesteld? Jouw ergernis keert zich tegen de verkeerde persoon.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#297 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#298 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De grootste klagers zijn diegenen die het meest hebben. Nu Coucke de 9de rijkste Belg is geworden ziet hij plots bodemloze putten. Toen hij een paar honderd treden lager stond kon hij de staat die hem zijn succesverhaal had helpen schrijven niet genoeg bewieroken. Die nuance gaat helaas boven het petje van Jan met de pet.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 9 november 2014 om 22:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#299 |
Europees Commissaris
|
![]() Dubbel.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 9 november 2014 om 22:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#300 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Oei, nee, er was iemand nodig die het initiatief nam...
![]() |