![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Stemt U opnieuw N-VA? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
56 | 63,64% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
32 | 36,36% |
Aantal stemmers: 88. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.n-va.be/persbericht/nieuw...-en-onderneemt Dat was een jaar geleden het moto van N-VA. De verkiezingen zijn achter de rug en nu pleit N-VA voor een taxshift naar belasting op vermogenswinst ( = spaarders).
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
|
![]() ik ook niet hoor. Wat dacht je nu echt dat ik dacht
![]()
![]() |
#26 |
|
![]() Als je geen postjes krijgt, spreekt niemand over jouw programma. Goed gezien!
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij had blijkbaar wél een andere keuzemogelijkheid.
![]() |
#29 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik stem zeker nog op hun. Alleen vind ik ook wel dat ze teveel water bij de wijn doen. Zal de prijs zijn van te regeren zonder de PS .... .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Al meer dan 20 jaar, sinds ik mijn VU lidkaart aangetekend heb teruggestuurd, samen met 2 bladzijden erbij behorende commentaar .
![]() Laatst gewijzigd door Pericles : 14 november 2014 om 12:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat de N-VA zich eveneens artikel 195 door de neus liet boren is er écht wel teveel aan, maar daarom kan ik toch niet voor een traditionele partij gaan stemmen?
Ik zie wél een pak kiezers opnieuw op het "ondemocratische" VB stemmen als de N-VA er niet eens in slaagt om artikel 195 op tafel te krijgen. Meewerken aan anti-Vlaamse regeringen heeft de VU de kop gekost, en zal ook de N-VA noodlottig worden. De N-VA maakt deel uit van de Vlaamse én federale regering en zal daarop afgerekend worden.
![]() |
#33 |
|
![]() Dat zou goed zijn he! Kijk eens goed naar je zin!
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een Vlaams-nationalist heeft echter geen andere keuze dan voor een Vlaams-nationalistische partij te kiezen. Levert dat zelfs geen schijn van resultaat op, dan blijft er nog één optie over: niet meer gaan stemmen.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 14 november 2014 om 12:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb me destijds met de VU laten vangen en dat ging me geen tweede keer gebeuren. Ik blijf VB stemmen. Die verloochenen tenminste hun programma niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom een prijs betalen om te regeren zonder de PS ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je bent ook niet echt op de hoogte van de wet op handelspraktijken: http://economie.fgov.be/nl/consument.../#.VGXnR8k579k
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 14 november 2014 om 12:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of hebben de Vlaams-nationalisten voor de N-VA gekozen om Belgique te redden en hun partij daaraan ten gronde te zien gaan?
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verklaar jezelf nader.
![]() |
![]() |