![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat begrijp ik niet goed.
Je moet het je ganse leven met een laag loon doen en vervolgens krijg je ook niets als je oud bent. Anderen worden rijkelijk bedeeld en krijgen vervolgens ook een rijkelijk pensioen waarmee ze niet weten wat aanvangen. Moet dat eigenlijk niet andersom zijn? |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb hem nog niet gezien maar ik vrees dat het pure fictie is die helaas nogmaals de populistische visie van procedurefouten en diens gevolgen sterken.
Het hof van cassatie heeft in reeds op 16/11/2004 in een arrest gesteld dat zelfs een onrechtmatig verworven bewijs niet altijd ontoelaatbaar moet zijn... en dat zijn zowat de meest grove schendingen die ge maar kunt inbeelden. Het hof van cassatie vervolgt dat ook nergens in de Belgische wet staat dat de rechter geen rekening zou mogen houden met onrechtmatig verworven bewijs. In een strafzaak is het de strafrechter die oordeelt op grond van zijn innerlijke overtuiging. Het op een bepaald moment in het proces kennis krijgen van een onregelmatig bewijsmiddel zal hem/haar dus ook beïnvloeden. Het moet dus echt al wel de spuigaten uitlopen alvorens een bewijs of een procedure niet zal worden aanvaard of een ommezwaai zou betekenen. btw Procedureslagen en vonnissen die er uiteindelijk door worden beïnvloed of regelrecht teniet gedaan worden vormen een uitzondering in tegenstelling tot wat de sensatiepers ons wilt laten geloven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een documentaire daarentegen is meestal objectief. De film "Het vonnis" is zó realistisch dat het bijna een documentaire wordt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en als er ene goed kan velo rijden, dan verhuist hij naar Monte Carlo - Monaco. by by solidariteit met beginnende velo-rijders en met werklozen, gehandicapten en weduwen/wezen. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
alsook de wisselende meningen van die sossen. Alsook hoeveel sossen er zaten in raden van bestuur van banken. Om van de tsjeven hun arcopar maar te zwijgen. Te zielig voor woorden. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is meestal zo met voordeeltjes. Logisch ook, het zijn die klasse mensen die de dienst regelen.
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jan en Piet Snot kunnen betalen , maar meneer, die betaalt nooit. Welke procureur was het ook alweer die zei dat het gerecht zich dringend bij het volk moest excuseren omdat het onschuldigen veroordeelt en zware criminelen vrijuit laat gaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jan en Piet Snot kunnen betalen , maar meneer, die betaalt nooit. Welke procureur was het ook alweer die zei dat het gerecht zich dringend bij het volk moest excuseren omdat het onschuldigen veroordeelt en zware criminelen vrijuit laat gaan ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Een collega wil een huis kopen,zijn vriendin werkt part-time als poetsvrouw en is kapster als zelfstandig bijberoep.Ze krijgen geen lening wegens te laag inkomen,haar kapsalon draaide na aftrek van allerlei kosten zelfs verlies!Volgens hem kan de lening geen probleem zijn want hun werkelijk inkomen ligt 2000 euro hoger dan officieel bekend.Het probleem is volgens hem niet het zwart geld,maar het feit dat je de notariskosten niet meer cash mag betalen. Zeer veel ondernemers vertikken het dan ook om een halve euro bij te dragen aan de maatschappij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat doen ze ook zeer veel,maar de gedachte om jaarlijks duizenden euro's belasting te moeten betalen maakt hun misselijk,dus liever cash op zolder.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lijkt me toch een beter idee dan ze aan de belasting te geven.
Elk zijn mening natuurlijk. En ja papier isoleert goed. Het is geweekt papier dat ze in de spouw spuiten als isolatie. Muizen zijn er gek op.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 29 november 2014 om 21:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het valt teveel op. .
|
![]() |
![]() |