![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#5001 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5003 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5004 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geert C
Citaat:
Citaat:
Citaat:
En het is helemaal niet zeker dat Yanukovich achter de doden op Maidan zat (waaronder ook heel wat politieagenten). Er doen verschillende andere versies de ronde, en niet allemaal komen ze uit Russische media. Citaat:
Citaat:
Niet een handvol pro-Russische parlementsleden, de meerderheid van het autonome, democratisch verkozen parlement van de Krim stemde voor. Citaat:
Toen separatisten in het oosten gebouwen bezetten, zoals begin dit jaar gebeurde in tal van West-Oekraïense steden (Yanukovich greep toen niet in), stuurde Kiev er meteen het leger en etreem-rechtse milities op af. De gevolgen zijn bekend: nu reeds bijna 5000 doden... |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#5005 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het waren allemaal Sovjet-burgers tot eind jaren 80. Ineens bevonden die etnische Russen zich in een ander land, werden families uiteen gereten door artificiële grenzen. Ze kunnen echter wel volwaardige burgers worden, zoals bvb. in Kazachstan of Belarus, als er ook met hen rekening gehouden wordt en de natie in kwestie erkent een multietnische staat te zijn. Net dat gebeurde niet in de Baltische landen. (hoewel je in de praktijk nu wel ziet in bvb. Letland dat het een deel van de bevolking is die er is en zal blijven, en dat er dus ook maar beter rekening gehouden wordt met hun verzuchtingen. Pro-Russische partijen winnen er ook regelmatig lokale verkiezingen) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5006 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geert C
Citaat:
Citaat:
Toen ik deze streken bezocht jaren geleden wilde de overgrote meerderheid zich al aansluiten bij Rusland. Ik kan me voorstellen dat dat nu niet anders is, wel in tegendeel. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#5007 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Opnieuw journalist vermoord in Oekraïne:
http://www.kyivpost.com/content/ukra...st-373591.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#5008 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het wezen van het fascisme is hun radicale opportunisme. Al hun ideologie is bric-?*-brac, vlug in elkaar geflanste nonsens waar ze zelf ook niet echt in geloven.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#5009 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#5010 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Acht procent er af vandaag, 47 procent tegenover de euro en 63 procent tegenover de dollar sinds begin 2014.
De dalende gas en olieprijzen en vooral de Westerse sancties doen Rusland de nek om. Grappig dat er hier nog altijd zijn die fantaseren dat de dollar op zijn terugweg is. http://www.lefigaro.fr/flash-eco/201...aux-enfers.php |
![]() |
![]() |
![]() |
#5011 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moscow - Most Russians (55 percent) believe that the collapse of the USSR could have been avoided and 54 percent regret it, the Levada Center told Interfax on Monday, citing a poll conducted in 134 populated areas of Russia on Nov. 21-24.
http://www.kyivpost.com/content/russ...ll-373695.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#5012 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5013 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.unian.info/economics/1005...he-dollar.html Nu is de wisselkoers 16 hryvnia voor een $... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5014 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5015 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik had het wel over de Roebel van Rusland. Ik vrees dat de copains en coquins miljardairs van miljardair Putin gaan beginnen morren. Aangezien Rusland ten gevolge van wanbeleid verplicht is bijna alles te importeren staat de crisis voor de deur. Import duurder en duurder, export van olie en gas breng minder en minder op. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5016 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
L'expression la suit, ou moins nette, ou plus pure. Ce que l'on conçoit bien s'énonce clairement, Et les mots pour le dire arrivent aisément. Als iemand die zich militant verklaart van een bepaalde zaak, die zaak onmogelijk kan omschrijven en beroep moet doen op een politcoloog, begint mijn nonsens-alarm af te gaan. Los daarvan zou ik het, als politicoloog die dit fenomeen van "nieuw rechts radicalisme" heeft bestudeerd, ook in dit ene woord samenvatten: "nonsens". Mijn bronnen melden mij ook dat deze "rechtse kringen" die zogenaamd "tegen moreel verval" zijn, zelf nogal moreel verdorven en promiscuë zijn. Dat discours is er dus ook maar om stoer te doen en te doen alsof men een bepaalde identiteit heeft of ergens bij hoort. Terwijl de identiteit zou moeten liggen in wat je doet, in een concurrentie van goede daden, niet in dergelijke nonsensicale poses.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#5017 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
L'expression la suit, ou moins nette, ou plus pure. Ce que l'on conçoit bien s'énonce clairement, Et les mots pour le dire arrivent aisément. Als iemand die zich militant verklaart van een bepaalde zaak, die zaak onmogelijk kan omschrijven en beroep moet doen op een politcoloog, begint mijn nonsens-alarm af te gaan. Los daarvan zou ik het, als politicoloog die dit fenomeen van "nieuw rechts radicalisme" heeft bestudeerd, ook in dit ene woord samenvatten: "nonsens". Mijn bronnen melden mij ook dat deze "rechtse kringen" die zogenaamd "tegen moreel verval" zijn, zelf nogal moreel verdorven en promiscuë zijn. Dat discours is er dus ook maar om stoer te doen en te doen alsof men een bepaalde identiteit heeft of ergens bij hoort. Terwijl de identiteit zou moeten liggen in wat je doet, in een concurrentie van goede daden, niet in dergelijke nonsensicale poses.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#5018 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onderzoek naar de massamoord in Odessa werd vervalst door de Oekraïense autoriteiten:
http://acloserlookonsyria.shoutwiki....Investigations Svetlana Fabrikant, a member of the Ukrainian parliament and secretary of the parliamentary commission probing into the massacre in Odessa on May 2, 2014 and into other episodes of violence in other Ukrainian cities, on Tuesday withdrew her signature under the commission’s report, saying it had been falsified. “Regrettably, other members of the commission made some adjustments to the document after I had signed it,” she said. “After the document was published on the official website of the parliament, I found my signature under a different document and I cannot agree with it.” ... “Key participants in those developments had never showed up at the commission’s sessions. The reluctance of officials to provide explanations to the commission is an eloquent answer. What kind of openness and joint work can we speak about?” she said, adding that the authorities were apparently seeking to drop the investigation of the Odessa tragedy. --Caustic Logic (talk) 09:56, 10 September 2014 (UTC) Ook werden enkel pro-Russische betogers opgepakt, velen zitten nog steeds in de gevangenis, soms zonder officiële aanklacht. Het extreem-rechts tuig verantwoordelijk voor de massamoord werd nooit vervolgt. Typerend voor de straffeloosheid en terreur die heerst in het "nieuwe" Oekraïne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5019 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In OEkraïne daarentegen zijn er hele streken die niets moeten weten van Maidan, en in opstand kwamen, tot deze opstanden bloedig onderdrukt werden. Zij hebben er niet voor gekozen zoals het Maidan-tuig om van Oekraïne een strijdtoneel te maken. Nu hebben ze nog angst, vroeg of laat breken er echten opnieuw opstanden uit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5020 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Sovjet-Unie die de Patrice Lumumba-Universiteit stichtte... Ze is spijtig genoeg niet meer wat ze was, maar een recente foto toont toch aan dat het verderfelijke gif van rassenvermenging nog steeds aanwezig is: http://en.wikipedia.org/wiki/Peoples..._PFUR.2011.jpg En gelukkig maar, want hybride mensen blijken genetisch superieur, zo blijkt uit C2C's draden.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |