![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#161 |
|
Minister
|
In plaats van mij het antwoord te laten geven, en het te laten ontkennen door mensen zoals Gipsy die de waarheid ontlopen, gelieve uw informatie uit buitenlandse documentaires te halen en je zult het zelf zien. Maar alleen als je het wil weten, natuurlijk
https://www.youtube.com/watch?v=Z3BLcF6oS3c --> corruptie binnen de Nederlandse rechtsstaat die het onderzoek blokkeerde zo lang Demmink aan de macht was. Nu hij met pensioen is gaat de bal eindelijk aan het rollen en komt het tot een rechtszaak En hier het werk van volksheld Marcel Vervloesem die na 20 jaar samenwerking met oa Stefaan De Clerck door onze Belgische staat is uitgeschakeld omdat hij te diep graaft https://www.youtube.com/watch?v=3WVK1B32Qx0 Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 30 november 2014 om 13:10. |
|
|
|
|
|
#162 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat de politie zegt Dutroux videobanden te hebben vernietigd vóór het proces, omdat er zogezegd niets zou opstaan. Dat vindt u een normaal gedrag voor de Belgische politie?
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 30 november 2014 om 13:10. |
|
|
|
|
|
#163 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De Brusselse onderzoeksrechter die de moord op Christien Van Hees 13 jaar lang, zonder resultaat, onderzocht kende na al die tijd zelfs de naam van slachtoffer niet. Citaat:
Niet alleen GP'er Guy Collignon kreeg promotie. Ook substituut Nicole De Rouck, de Gentse magistrate die verklaarde dat Louf wel op 12-jarige leeftijd seksueel misbruikt werd door een 40-jarige kerel, maar die daarmee instemde (en haar getuigenis mede daarom in de prullenmand deed belanden) kreeg niet lang daarna eveneens promotie. Er promoveerden in dit land nergens meer mensen dan magistraten bij justitie die zedenzaken, waarin hoge piefen vernoemd werden, "in goede banden leidden". Lees, naar de haaien hielpen of op een sisser lieten aflopen. Na 30 jaar werd ook de moord op Van Hees, net als de moorden van de Bende van Nijvel, onopgeloste "cold cases". Meer hierover kunnen degenen die zichzelf geruststellen met de idee dat de hele historie te onrustwekkend is om waar te kunnen zijn hier vinden: http://www.adhdfraude.net/blog/?tag=christine-van-hees Louf was getuige 1. Zij werd uiteindelijk als ongeloofwaardig verbrand. Er was echter ook nog getuige 3. Over die getuige is weinig geweten. De reden is duidelijk. Haar getuigenis kon niet zomaar weggewuifd worden, maar desalniettemin moest getuige 3 "onopgemerkt" blijven. Dit wegens de "ongeschreven wet" die gebiedt dat alle onderzoeken d�*�*r ophouden waar er een lid van de koninklijke familie in betrokken geraakt. Connerotte moest en zou plaats maken voor Langlois. Connerotte wilde "tot op het bot" gaan. Langlois verbood onderzoek naar "hooggeplaatsten". Eén en ander verklaart waarom Bourlet zich liet ontvallen: "Si on me laisse faire". Dat was nadat barones Marie-France Botte nogal sceptisch was wat betreft de vervolging van alle prominente figuren wiens schuld bewezen was. Botte kreeg nochtans gelijk. Ook zij verdween voorgoed van het toneel nadat "justitie" haar ietwat harder aanpakte dan het in dit land de gewoonte is in zedenzaken waarin hooggeplaatsten worden genoemd. Terloops. Op de laatste bladzijden van een boek dat ik ooit las, en dat voor zover ik mij herinner "Het deksel van de doofpotten" heette, werd de verwantschap tussen bepaalde personen toegelicht. Ook Nihoul werd vernoemd. Onderzoeksrechter Jean Claude Van Nespen zou aangetrouwde familie van Nihoul zijn.
|
|
|
|
#164 | |
|
Minister
|
Citaat:
Al mijn info komt van die zenders, die overigens strafbaar zijn als deze informatie niet klopt. Waarom klaagt de Belgische staat hen niet aan? Zowel Engeland, Nederland als Duitsland liegen maar onze Belgische staat met al zijn belangen om dit toe te dekken heeft gelijk? Waarom ben ik in uw ogen een fantast? Omdat ik niet meeloop met jou en al die andere kuddedieren die het Vlaams gemanipuleerd nieuws slikken als zoete broodjes |
|
|
|
|
|
|
#165 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#166 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dit is onmogelijk.
|
|
|
|
#167 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
In het land waar ook de top van de intussen "verdwenen" rijkswacht werd vernoemd in gerelateerde seksschandalen is dat idd "normaal".
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 30 november 2014 om 13:20. |
|
|
|
|
|
#168 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Eén persoon heeft niet die macht, maar wél een heel web van machtige personen die gebonden zijn aan ongeschreven wetten.
|
|
|
#169 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Mensen hebben ook nog moraal en eer. Zelfs moordenaars hebben dat.
|
|
|
|
#170 | |
|
Minister
|
Citaat:
Maar natuurlijk, omdat er partijen zijn die belangen hebben bij een chantabele baas binnen justitie, is die promotie er asap gekomen. De telegraaf is een van de grootste en meest betrouwbare informatiebronnen in Nederland. Bij deze http://www.telegraaf.nl/binnenland/2...Demmink__.html Lezen aub, of je hebt geen recht van spreken Er is ook een documentaire gelanceerd in NL, en via internet de wereld in gestuurd omdat de Nederlandse TV alles censureert. Dutch injustice, when child traffickers rule a nation https://www.youtube.com/watch?v=nmeYiR-yyS4 Wie dit niet bekijkt, heeft geen enkel recht van spreken in deze discussie. Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 30 november 2014 om 13:46. |
|
|
|
|
|
|
#171 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
En dat is in dat dossier schering en inslag, en er wordt verder niets aan gedaan, om juist te voorkomen dat er iets aan het licht komt... Ik kan niet meer dan benoemen dan wat ik er nog van heb meegekregen, het feit is dat niemand machtig kan worden over anderen, de discussie op dat vlak is een andere feit ! Dat de bewuste dader die dit heeft veroorzaakt controle wilt over anderen door zichzelf niet als 'echt' te beschouwen en dus excuses maakt ten overstaan van wat de waarheid is over zichzelf, richt zich hoe dan ook volledig ten gronde, strakker de paranoia ten spijt zichzelf vernietigend ! |
|
|
|
|
|
|
#172 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Nog dan vindt ik het storend dat er blijkbaar om het weten om van de beïnvloedde personen de harde werkelijkheid ontkent wordt... Er mag iets niet aan het licht komen wat de waarheid is over de situatie die is geëscaleerd met doden en verduistering van bewijsmateriaal tot gevolg...en dat noemt een ontkennende mens een normale gang van zaken ?? Pfoert, hou je schoen bij de leest hé ! |
|
|
|
|
|
|
#173 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#174 |
|
Banneling
|
En nu tijd voor het klapstuk op die zaken: Chateau des Amerois.
Daar ligt volgens mij de sleutel tot het pedofilie netwerk in België en omstreken. |
|
|
|
|
|
#175 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Op die punten zijn de meeste gebouwen al dan niet bewust/onbewust gebouwd, meer uitsluitsel kan ik daar niet over geven ! |
|
|
|
|
|
|
#176 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De hele wereld liegt, en de Belgische politici en het volledige establishment zijn terdege betrouwbaar.
|
|
|
|
|
#177 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Die Regina Loef is een mythomane. Dat zijn mensen die ziek zijn. Die geloven oprecht hun eigen leugens en doen dat om aandacht. Als ge zo iemand gelooft zijt ge OERDOM! De rest is allemaal speculatie tot in het oneindige. |
|
|
|
|
|
|
#178 | |
|
|
Citaat:
Het is een schande dat u zo een getikt mens gelooft. |
|
|
|
|
|
|
#179 | |
|
|
Citaat:
Ik weet exact evenveel als u over de zaak, alles wat ik in de pers heb gelezen. Ik zat trouwens in het buitenland tijdens het proces Dutroux, en ik kan u verzekeren, wat een verademing! Niks complottheorieën, maar kwaliteits verslaggeving van top journalisten. |
|
|
|
|
|
|
#180 |
|
Europees Commissaris
|
De identiteit van Eurosceptic ontmaskerd:
![]()
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
|
|
|