![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#202 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#203 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ON/OFF-topic tegelijkertijd wegens al reeds kinderenddenkend: Een maat van me , ook vrijgezel , hij is het beu om alleen te zijn !! Hij wil perse Huisje , Tuin , vrouw , & Kinderen , anders vindt die zich maar "loser" t.o.v. de maatschappij , ook AL zijn neven & nichten zijn getrouwd of samenwonend & H.T.K !! Hoe mijn maat over H.T.K. klapt , heel lichtjes zelfs !! Zou die een vrouw vinden , liefst met kinderen , want dat vindt die geweldig , maar 1 feit vergeet die , wanneer het niet uw kinderen zijn , heb je er geen zak over te zeggen , inclusief moet je de ex erbij nemen !! Maar die denkt dat dan allemaal dan wel goed komt !?!? Stel , wat als er iets onverwacht ernstig gebeurt ?? Hij moet nu al knokken om rond te komen + licht gehandicapt , dus .... Volgens mij beseft hij de impact van kinderen hebben niet helemaal !! Ik vroeg hem waarom dan zulke onnodige risico's eventueel willen nemen ?? Een maat van hem , was getrouwd , heeft kinderen , dan ratelt die daarover hoe die maat van hem met zijn kinderen goed om kan !! Mijne maat ziet het volgens mij TE rooskleurig in !! Hij vindt dat ik alles te zwart/wit zie ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik zelf ben ook van dat kaliber maar geleerd dat ze daar niet op kijken voor zover dat je bewust ben van jouw eigen begrip en de mate waarin je communiceert, verder dan dat gaat het niet tenzij je graag iets wilt wat niet kan ingevuld worden door een leugentje als 'concurrentie' ! Ik heb ook te knokken voor wat ik in mijn leven heb opgebouwd. Maar wat niemand van mij kan afpakken is mijn persoonlijkheid..ik ben nu zo wat meer aan het uitbalanceren om vooruitgang te boeken om enkele zaken op te kunnen lossen die stammen uit het verleden, ik heb geen schrik om de waarheid over mezelf te kennen, en het is dat waar de meeste mannen falikant in falen en hun eigen begrip ten opzichte van de vrouwen compleet verdraaien in het eigen nadeel..want dat werkt averechts dan je zelf denkt, dat noem ik constant "doelpalen verzetten" ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is zogezegd "de schuld van de mannen dat sommige vrouwen hoer spelen". "Want het zijn zij die betalen." Alles maar dan ook ALLES wat niet zuiver is, is de schuld van de mannen. Beschamend gewoon. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is dat dan brainwashing therapie? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is algemeen geweten dat vrouwen na een relatiebreuk zich zo snel mogelijk laten dekken door een ander om de ex te pesten en onzeker te maken. Want die kerels krijgen dan een vermoeden dat haar nieuw vriendje "niet-zo-nieuw-is" en dat hij waarschijnlijk al in haar boorde tijdens de relatie. Vrouwen houden niet van fysiek geweld, maar wel van psychologisch geweld. Op dat vlak lopen er echte psychopates rond. Ik geef een voorbeeld: de zaak Morel-VB. Mevrouw heeft 3 toppers uit elkaar gespeeld (Dewinter-Vanhecke-Annemans). Ze kwam de partij verruimen... vanuit het bed van de voorzitter. Vrouwen hebben de unieke gave om van vrienden vijanden te maken. Ik heb een identieke situatie meegemaakt. Je moet het toch maar doen om op enkele maanden tijd een vriendschap van 10 jaar zodanig te verpesten dat die mensen elkaars bloed kunnen drinken. Dat is werkelijk een van de vele talenten van vrouwen waar wij domme, geile mannen niet aan kunnen tippen. Maar het feit dat u inziet dat er ooit iemand serieus misbruik heeft gemaakt van mij, doet mij enorm veel plezier. En geloof me, ik ben niet de enige. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De nieuwe kansarme is ... de alleenstaande vrouw. En liefst met kind. En er wordt daar nu op ingespeeld door NGO's. Of vrouwen onderhouden werden door de man zoals het in de jaren 50 werd bejubeld of door medelijden en belastingsgeld, maakt niet uit. Ik vind dat niet beter of slechter. Ik zeg alleen dat de maatschappij niet zo veel veranderd is, behalve dan in schaal. Wat vroeger op gezinsnivo gebeurde, gebeurt nu op maastchappijnivo, het liefst onder zo uiterst individueel mogelijke geesten.
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steben : 30 november 2014 om 16:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#214 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ontken ik dat?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#216 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben geen homo, dat boeit me niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#218 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En wat mannen die uit zijn op het geld van de vrouwen? Of gaat u nu beweren dat die niet bestaan?
![]() |
#219 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#220 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat: