Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 2 december 2014, 09:35   #241
doremi
Gouverneur
 
Geregistreerd: 14 september 2005
Locatie: Mechelen
Berichten: 1.278
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
De BBL heeft een petitie gestart tegen de staatsfinanciering van de vele duizenden bedrijfswagens op onze wegen. Ik ben niet echt een aanhanger van de BBL maar ik vind dit wel een goed initiatief. Onderteken de petitie hier:

http://www.petities24.com/stop_verlo...gens_en_diesel
Belachelijk aangezien men een symptoom bestrijd en het niet heeft over de oorzaken.

Ten eerste zijn er zo veel bedrijfswagens omdat de belastingen op lonen belachelijk hoog zijn. Bedrijfswagens afschaffen zonder hier eerst iets aan te doen is dus ontegensprekelijk zeer veel werkende mensen treffen in hun portefeuille want bedrijven kunnen onmogelijk een equivalent van zo'n wagen (vaak in combinatie met tankkaart e.d.) aanbieden in loon.

Ten tweede is ons openbaar vervoer niet afgestemd op de hedendaagse arbeidsmarkt. Als je om half negen naar je werk kan vertrekken en elke dag om 16u30 terug in het station staan zit je nog enigszins goed, maar dat gaat in de privé natuurlijk voor niemand op. Neem daarbij dan nog eens de armtierige dienstverlening (stiptheid, plaats, enz.), de talrijke stakingen, zo goed als onbestaande verbindingen naar vele plaatsen en amper tot geen bediening buiten de schooluren/werkuren van ambtenarij en men begrijpt waarom mensen massaal voor een bedrijfswagen gaan. Vele werkgevers doen het zelfs niet (alleen) vanuit financieel oogpunt maar ook voor de flexibiliteit van hun medewerkers.

gezien de toestand van ons OV ben ik er trouwens ook van overtuigd moest men bedrijfswagens gaan vervangen door loon, dat zeer veel mensen met dat loon zelf een wagen zouden aanschaffen. Wie gelooft dat mensen massaal ons halfbakken OV gaan nemen is aan het dagdromen.

Los eerst die zaken maar op, alvorens je de oplossingen voor dit mismanagement afneemt en daarmee opnieuw de werkende mensen treft.
__________________
Voor worst met spruiten en patatten!

Laatst gewijzigd door doremi : 2 december 2014 om 09:38.
doremi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 december 2014, 09:45   #242
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 36.261
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door doremi Bekijk bericht
Belachelijk aangezien men een symptoom bestrijd en het niet heeft over de oorzaken.

Ten eerste zijn er zo veel bedrijfswagens omdat de belastingen op lonen belachelijk hoog zijn. Bedrijfswagens afschaffen zonder hier eerst iets aan te doen is dus ontegensprekelijk zeer veel werkende mensen treffen in hun portefeuille want bedrijven kunnen onmogelijk een equivalent van zo'n wagen (vaak in combinatie met tankkaart e.d.) aanbieden in loon.

Ten tweede is ons openbaar vervoer niet afgestemd op de hedendaagse arbeidsmarkt. Als je om half negen naar je werk kan vertrekken en elke dag om 16u30 terug in het station staan zit je nog enigszins goed, maar dat gaat in de privé natuurlijk voor niemand op. Neem daarbij dan nog eens de armtierige dienstverlening (stiptheid, plaats, enz.), de talrijke stakingen, zo goed als onbestaande verbindingen naar vele plaatsen en amper tot geen bediening buiten de schooluren/werkuren van ambtenarij en men begrijpt waarom mensen massaal voor een bedrijfswagen gaan. Vele werkgevers doen het zelfs niet (alleen) vanuit financieel oogpunt maar ook voor de flexibiliteit van hun medewerkers.

gezien de toestand van ons OV ben ik er trouwens ook van overtuigd moest men bedrijfswagens gaan vervangen door loon, dat zeer veel mensen met dat loon zelf een wagen zouden aanschaffen. Wie gelooft dat mensen massaal ons halfbakken OV gaan nemen is aan het dagdromen.

Los eerst die zaken maar op, alvorens je de oplossingen voor dit mismanagement afneemt en daarmee opnieuw de werkende mensen treft.
Niet overdrijven he.
In het (belangrijke) bedrijf hier rechtover gaan de rolluiken om 8U30 naar boven en om 16u30 naar beneden...Tussen 12 en 13 uur kom je ze overal tegen.
In het postkantoor hier wat verder zie ik hetzelfde.

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 2 december 2014 om 09:47.
fred vanhove is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 2 december 2014, 09:47   #243
demonen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 16 oktober 2002
Berichten: 11.763
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Ik krijg als ik dat allemaal lees stillaan de indruk dat het niet de loonlasten zijn die hier veel te hoog liggen maar dat werknemers hier veel te veel betaald worden....
http://www.tvl.be/nl/2014-12-01/geen...genk-tijdperk/

Er is niet 1 bedrijf dat vestigingsplannen heeft in Limburg. In Nederlands Limburg opent het ene na het andere bedrijf. De loonkost is daar 21% goedkoper.
Ik vrees dat deze tendens niet enkel voor Limburg geldt.
In deze context is het onmogelijk om ambtenaren een dubbel pensioen te betalen. Er zijn onvoldoende mensen om dat te financieren. Trouwens, waarom zouden ze tot 67 jaar werken om zelf maar een half pensioen te krijgen.
Werklozen massaal schorsen, het leger afschaffen, bedrijfswagens afschaffen, ... het zal niet helpen.
Uiteindelijk zal er politieke moed zijn en anders de Troika.
Het ambtenarenfeest is voorbij!
demonen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 december 2014, 09:48   #244
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 36.261
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door doremi Bekijk bericht
Belachelijk aangezien men een symptoom bestrijd en het niet heeft over de oorzaken.

Ten eerste zijn er zo veel bedrijfswagens omdat de belastingen op lonen belachelijk hoog zijn. Bedrijfswagens afschaffen zonder hier eerst iets aan te doen is dus ontegensprekelijk zeer veel werkende mensen treffen in hun portefeuille want bedrijven kunnen onmogelijk een equivalent van zo'n wagen (vaak in combinatie met tankkaart e.d.) aanbieden in loon.

Ten tweede is ons openbaar vervoer niet afgestemd op de hedendaagse arbeidsmarkt. Als je om half negen naar je werk kan vertrekken en elke dag om 16u30 terug in het station staan zit je nog enigszins goed, maar dat gaat in de privé natuurlijk voor niemand op. Neem daarbij dan nog eens de armtierige dienstverlening (stiptheid, plaats, enz.), de talrijke stakingen, zo goed als onbestaande verbindingen naar vele plaatsen en amper tot geen bediening buiten de schooluren/werkuren van ambtenarij en men begrijpt waarom mensen massaal voor een bedrijfswagen gaan. Vele werkgevers doen het zelfs niet (alleen) vanuit financieel oogpunt maar ook voor de flexibiliteit van hun medewerkers.

gezien de toestand van ons OV ben ik er trouwens ook van overtuigd moest men bedrijfswagens gaan vervangen door loon, dat zeer veel mensen met dat loon zelf een wagen zouden aanschaffen. Wie gelooft dat mensen massaal ons halfbakken OV gaan nemen is aan het dagdromen.

Los eerst die zaken maar op, alvorens je de oplossingen voor dit mismanagement afneemt en daarmee opnieuw de werkende mensen treft.
Zijn zo'n hoge lonen dan vol te houden ?
fred vanhove is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 2 december 2014, 09:49   #245
doremi
Gouverneur
 
Geregistreerd: 14 september 2005
Locatie: Mechelen
Berichten: 1.278
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Niet overdrijven he.
In het (belangrijke) bedrijf hier rechtover gaan de rolluiken om 8U30 naar boven en om 16u30 naar beneden...Tussen 12 en 13 uur kom je ze overal tegen.
Dat is dan een straf bedrijf, ik kan u zeggen dat in de meeste privébedrijven een werkdag van minder dan 8u er niet in zit. Dat wil niet zeggen dat dat iet bestaat natuurlijk, maar het is eerder uitzonderlijk en dan spreek ik nog niet over mensen met een functie waar men enige flexibiliteit verwacht zoals even een half uurtje langer blijven omdat er nog werk is of omdat een vergadering uitloopt.

U mag geloven wat u wil, maar voor een meerderheid van de werknemers in de privé is het OV niet afgestemd op de hedendaagse werktijden. Zeker niet voor die werknemers met een bedrijfswagen die meestal in hun resp. bedrijf toch enige verantwoordelijkheid hebben.
__________________
Voor worst met spruiten en patatten!

Laatst gewijzigd door doremi : 2 december 2014 om 09:50.
doremi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 december 2014, 09:52   #246
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 36.261
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door demonen Bekijk bericht
http://www.tvl.be/nl/2014-12-01/geen...genk-tijdperk/

Er is niet 1 bedrijf dat vestigingsplannen heeft in Limburg. In Nederlands Limburg opent het ene na het andere bedrijf. De loonkost is daar 21% goedkoper.
Ik vrees dat deze tendens niet enkel voor Limburg geldt.
In deze context is het onmogelijk om ambtenaren een dubbel pensioen te betalen. Er zijn onvoldoende mensen om dat te financieren. Trouwens, waarom zouden ze tot 67 jaar werken om zelf maar een half pensioen te krijgen.
Werklozen massaal schorsen, het leger afschaffen, bedrijfswagens afschaffen, ... het zal niet helpen.
Uiteindelijk zal er politieke moed zijn en anders de Troika.
Het ambtenarenfeest is voorbij!
Dat is dan toch jouw geval niet.Tegen dan zit jij al 15 jaar thuis met een lekker inkomen.....koude sneeuw....files en stakingen niet aan jou besteed
fred vanhove is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 2 december 2014, 09:54   #247
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 36.261
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door doremi Bekijk bericht
Dat is dan een straf bedrijf, ik kan u zeggen dat in de meeste privébedrijven een werkdag van minder dan 8u er niet in zit. Dat wil niet zeggen dat dat iet bestaat natuurlijk, maar het is eerder uitzonderlijk en dan spreek ik nog niet over mensen met een functie waar men enige flexibiliteit verwacht zoals even een half uurtje langer blijven omdat er nog werk is of omdat een vergadering uitloopt.

U mag geloven wat u wil, maar voor een meerderheid van de werknemers in de privé is het OV niet afgestemd op de hedendaagse werktijden. Zeker niet voor die werknemers met een bedrijfswagen die meestal in hun resp. bedrijf toch enige verantwoordelijkheid hebben.
Voor een verpleegster bejaardenhelpster of brandweerman wel dan ? Dat je het nu nog zou hebben over arbeiders in nachtdienst zou ik nog zeggen akkoord....maar die mensen hebben dan net geen bedrijfswagen...na die vergadering is er dan om 18 uur geen OV meer ?

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 2 december 2014 om 09:57.
fred vanhove is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 2 december 2014, 09:54   #248
doremi
Gouverneur
 
Geregistreerd: 14 september 2005
Locatie: Mechelen
Berichten: 1.278
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Zijn zo'n hoge lonen dan vol te houden ?
Bruto niet uiteraard, netto echter verdient de belg vaak veel minder dan mensen die gelijkaardige functies doen in andere landen. Ikzelf heb in het begin van mijn carriere tijdlang in Nederland gewerkt, daar verdiende ik netto 15% meer en mijn werkgever moest in totaal minder bruto investeren.
__________________
Voor worst met spruiten en patatten!
doremi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 december 2014, 09:55   #249
demonen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 16 oktober 2002
Berichten: 11.763
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Dat is dan toch jouw geval niet.Tegen dan zit jij al 15 jaar thuis met een lekker inkomen.....koude sneeuw....files en stakingen niet aan jou besteed
Ziet gij niet dat de hele sociale zekerheid in aan het storten is?
Alle "verworven" rechten zijn onbetaalbaar, ook uw dubbel pensioen!
demonen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 december 2014, 09:56   #250
doremi
Gouverneur
 
Geregistreerd: 14 september 2005
Locatie: Mechelen
Berichten: 1.278
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Voor een verpleegster bejaardenhelpster of brandweerman wel dan ?
Neen, die mensen zijn nu ook verplicht een wagen aan te kopen. Op zich ook een schande die situatie. het is dan ook geen toeval dat inderdaad veel mensen uit de medische sector overgaan naar de privé.
__________________
Voor worst met spruiten en patatten!
doremi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 december 2014, 09:56   #251
Athelas
Minister
 
Geregistreerd: 12 oktober 2011
Berichten: 3.236
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
De bedoeling is dus wel dat consumptie en vervuiling (= bedrijfswagen) zwaarder wordt belast en arbeid minder (= uw loon).
Ah, maar dat is een prima initiatief. En de regering is goed van wal gestoken. Geen gratis elektriciteit meer, geen gratis water, lagere woonbonus (je moet maar bescheidener wonen). Bevolkingsaangroei wordt binnenkort niet meer gesubsidieerd. Allemaal prima maatregels dus. Ik wacht vol ongeduld op een extra taks op tomaten uit het buitenland, of op garnalen die even heen en terug gereden worden om te pellen edm.

Maar ik neem aan dat jouw vervuiling enkel slaat op de bedrijfswagens, niet op lege bussen die immens vervuilend zijn. Idem wat betreft boten. Hef taksen op havens en alle vrachtverkeer uit het buitenland. Gaat hier lekker duur landje worden.
Athelas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 december 2014, 09:58   #252
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 36.261
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door doremi Bekijk bericht
Bruto niet uiteraard, netto echter verdient de belg vaak veel minder dan mensen die gelijkaardige functies doen in andere landen. Ikzelf heb in het begin van mijn carriere tijdlang in Nederland gewerkt, daar verdiende ik netto 15% meer en mijn werkgever moest in totaal minder bruto investeren.
En krijgen die in andere landen er ook zo makkelijk een auto bij ?
fred vanhove is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 2 december 2014, 10:01   #253
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 36.261
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door demonen Bekijk bericht
Ziet gij niet dat de hele sociale zekerheid in aan het storten is?
Alle "verworven" rechten zijn onbetaalbaar, ook uw dubbel pensioen!
Inderdaad


Hoog tijd dat al de bruggepensioneerden teruggehaald worden....het feestje is over....Bye bye Benidorm....Bye bye Pattaya
fred vanhove is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 2 december 2014, 10:07   #254
doremi
Gouverneur
 
Geregistreerd: 14 september 2005
Locatie: Mechelen
Berichten: 1.278
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
En krijgen die in andere landen er ook zo makkelijk een auto bij ?
Ah neen, want zij hebben meer netto loon. Dat is nu net mijn betoog. bedrijfswagen afschaffen kan, maar dan wel met meer netto loon zonder hoger brutoloon!

Probleem met dit soort petities is dat men alleen maar spreekt over afschaffen van de bedrijfswagen maar niets over de oorzaak zijnde de verhouding bruto en netto bij uitbetaling van loon (zowel voor werkgever als werknemer).
Voor mij kan zo'n voorstel alleen in een tandem. nl. x-procent meer nettoloon + minder voordeel bij bedrijfswagens.

Ageren tegen bedrijfswagens zonder echter iets aan de huidige fiscale toestand te willen doen (of daar iets van te zeggen) is wederom in de zakken zitten van de werkende mensen en alle werkgevers (ook de klainere KMO e.d.) en dat zijn verre van allemaal mensen met toplonen! Daarom sta ik niet achter deze petitie. Lijkt me een duidelijk standpunt.
__________________
Voor worst met spruiten en patatten!
doremi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 december 2014, 10:09   #255
Athelas
Minister
 
Geregistreerd: 12 oktober 2011
Berichten: 3.236
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door doremi Bekijk bericht
Ah neen, want zij hebben meer netto loon. Dat is nu net mijn betoog. bedrijfswagen afschaffen kan, maar dan wel met meer netto loon zonder hoger brutoloon!

Probleem met dit soort petities is dat men alleen maar spreekt over afschaffen van de bedrijfswagen maar niets over de oorzaak zijnde de verhouding bruto en netto bij uitbetaling van loon (zowel voor werkgever als werknemer).
Voor mij kan zo'n voorstel alleen in een tandem. nl. x-procent meer nettoloon + minder voordeel bij bedrijfswagens.

Ageren tegen bedrijfswagens zonder echter iets aan de huidige fiscale toestand te willen doen (of daar iets van te zeggen) is wederom in de zakken zitten van de werkende mensen en alle werkgevers (ook de klainere KMO e.d.) en dat zijn verre van allemaal mensen met toplonen! Daarom sta ik niet achter deze petitie. Lijkt me een duidelijk standpunt.
2nd that.
Athelas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 december 2014, 10:09   #256
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 36.261
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door doremi Bekijk bericht
Ah neen, want zij hebben meer netto loon. Dat is nu net mijn betoog. bedrijfswagen afschaffen kan, maar dan wel met meer netto loon zonder hoger brutoloon!

Probleem met dit soort petities is dat men alleen maar spreekt over afschaffen van de bedrijfswagen maar niets over de oorzaak zijnde de verhouding bruto en netto bij uitbetaling van loon (zowel voor werkgever als werknemer).
Voor mij kan zo'n voorstel alleen in een tandem. nl. x-procent meer nettoloon + minder voordeel bij bedrijfswagens.

Ageren tegen bedrijfswagens zonder echter iets aan de huidige fiscale toestand te willen doen (of daar iets van te zeggen) is wederom in de zakken zitten van de werkende mensen en alle werkgevers (ook de klainere KMO e.d.) en dat zijn verre van allemaal mensen met toplonen! Daarom sta ik niet achter deze petitie. Lijkt me een duidelijk standpunt.
Dat spreek ik niet tegen.Het ene hoort bij het andere dat is juist.
fred vanhove is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 2 december 2014, 10:10   #257
doremi
Gouverneur
 
Geregistreerd: 14 september 2005
Locatie: Mechelen
Berichten: 1.278
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Dat spreek ik niet tegen.Het ene hoort bij het andere dat is juist.
Voila en daarom vind ik elk voorstel dat alleen spreekt over afschaffen van -of beperken van bedrijfswagens zeer gevaarlijk aangezien dat nefast zou zijn op zeer veel vlakken.
__________________
Voor worst met spruiten en patatten!
doremi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 december 2014, 10:12   #258
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN
 
Hypochonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Berichten: 21.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
Manneke toch, jij hebt echt een bedrijfswagen frustratie.
Ik kan u garanderen als je 100.000km per jaar moet rijden voor de firma dat je die wagen spuugzat bent, en dat je privé geen goesting meer hebt om er nog eens 20.000 bij te doen. Maar enfin de ambtenaren weten dat allemaal beter

Ach jongentje toch, jij ben zelf een vleesgeworden frustratie. Jij doet er misschien 100.000 per jaar voor je werk maar er zijn werknemers die 100m van hun werk wonen en geen extra km doen en toch een bedrijfswagen krijgen omdat het fiscaal zo voordelig is voor de werkgever.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
Weet je in frankrijk hebben ze dat goed opgelost: een bedrijfswagen kun je krijgen in alle modellen en bij alle auto's, dat is, de achterbank eruit, en de bedrijfswagen is dus gelijk welke auto zonder achterzetels.
Echt weinig discussie mogelijk dat je die wagen gebruikt voor uw werk en niet voor uw gezin...

Voor mij mogen ze dit Frans systeem direct invoeren, inclusief dezelfde belasting die ze hierop heffen in Frankrijk.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 december 2014, 10:14   #259
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN
 
Hypochonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Berichten: 21.895
Standaard

Ik stel trouwens vast dat de teller nu bijna op 12.000 staat en dit na één dag. Er is dus wel degelijk een draagvlak om dit te herzien en ons land leefbaarder te maken. Dat er beter openbaar vervoer moet komen met het vrijgekomen geld staat buiten twijfel. Liefst wel door niet politiek benoemde managers.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 december 2014, 10:19   #260
doremi
Gouverneur
 
Geregistreerd: 14 september 2005
Locatie: Mechelen
Berichten: 1.278
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Ik stel trouwens vast dat de teller nu bijna op 12.000 staat en dit na één dag. Er is dus wel degelijk een draagvlak om dit te herzien en ons land leefbaarder te maken. Dat er beter openbaar vervoer moet komen met het vrijgekomen geld staat buiten twijfel. Liefst wel door niet politiek benoemde managers.
Dat openbaar vervoer + aanpassing van de fiscaliteit qua lonen moet er eerst zijn. Men kan niet massaal tegen mensen gaan zeggen, de bedrijfswagen wordt nu afgeschaft het OV is er (maar is dus voor een grote meerderheid geen echt alternatief) en u zal veel minder geld overhouden. Dat is een enorme klap voor de economie, zowel werknemers als werkgevers en achteraf ook de staat. persoonlijk ken ik veel mensen (vooral met kinderen) die met het openbaar vervoer er niet geraken (op tijd op de creche zijn, op tijd op het werk, op tijd terug zijn, met het kindje naar de dokter, kind en gezin enz. enz.). Zo'n mensen gaan altijd zelf een auto aanschaffen (op dat vlak dus 0,0 winst) en zullen dus verarmen. De baas zal bruto even veel, zo niet meer moeten betalen en veel bedrijven zullen hieruit conclusies (moeten) trekken.

Dat men op internet trouwens voor eender welke populistische stelling makkelijk 50.000 'handtekeningen' vindt is geen nieuws en allerminst bewijs voor eender welk draagvlak.
__________________
Voor worst met spruiten en patatten!
doremi is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:22.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be