![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hoog tijd dus om die jongens terug naar hier te halen en ten dienste te stellen van de Belgische bevolking ipv ze andermans oorlogen te laten uitvechten in het buitenland.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
|
![]() Citaat:
Niet wanneer een lid op eigen houtje een oorlog begint in een of ander ver land. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ![]() .. hoeft er meer uitleg ? .. fokker van een nazi ..
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 1 december 2014 om 19:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Gouverneur
|
![]() Wacht tot die militairen gaan zien welke vergoedingen de politiemannen opstrijken voor het zelfde werk s'nachts , weekend en feestdagen. Het zal niet lang duren of die militairen gaan voor een zelfde verloning gaan, en gelijk zullen ze hebben. Kunnen de gewone graden bij het leger ook zoals bij de politie met Porsche cayenne , Audi A5, Audi Q7 rijden dankzij de vergoedingen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() Gewapende troepen op onze eigen straten.
Waarom ben ik de enigste die dat problematisch vindt ? Moeten wij opeens schrik hebben voor onze eigen regering ? Is het omgekeerde niet beter ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nooit eten kopen in een nachtwinkel, het risico op voedselvergiftiging is extreem. Sigaretten en drank, verder gaan is met je leven spelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bovendien kan het werk dan gevaarlijk worden . Beter met gelakte nageltjes boetes uitschrijven dan ook nog eens criminelen te moeten aanpakken . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je bent de enige niet. Men heeft om heel goede redenen de demilitarisatie van de rijkswacht gedaan. Ik heb geen nostalgie naar die tijden, we hebben geen nood aan een militaire interne bezettingsmacht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Massa's dingen voor de meisjes. Afdeling jongetjes: auto's en pistolen geweren, ok laat het namaak zijn maar er zijn er die echt enorm goed lijken op hun echte 'tegenhanger'. Dus denk ik dat een agent of laat het iemand anders zijn die een bewakingsfunctie uitoefent dat enorm goed moet kunnen onderscheiden en dan nog vanop afstand ... (stel dat het toch een echt wapen was dan is hij het of 'ik' die neerligt dus ... ) Was er geen regel in een bewakingsfunctie die 'zei': Laten zien dat je aanwezig bent. Ik kan mij naar 'goede' gewoonte best vergissen. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 2 december 2014 om 12:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wees gerust, de zatte korporaal-chef met zijn krom geweer gaat de veiligheid handhaven.
![]() |
![]() |