![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#381 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door JBM : 2 december 2014 om 16:19. |
|
|
|
|
|
|
#382 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#383 | |
|
Parlementslid
|
BDW zegt: het staat niet in het regeerakkoord, dus het gebeurt niet.
Waar ergens staat er vastgelegd dat dingen die niet in het regeerakkoord staan niet besproken kunnen worden?
|
|
|
|
|
#384 |
|
Minister
|
Veel eenvoudiger als je het zo aangeeft.
|
|
|
|
|
|
#385 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#386 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
![]() Er staat inderdaad niets in de weg voor de liberalen en N-VA om het einde van de connectie tussen landbouwvoertuigen en rode mazout op tafel te leggen.
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill Laatst gewijzigd door hamac : 2 december 2014 om 16:34. |
|
|
|
|
|
|
#387 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
#388 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#389 | |
|
|
Citaat:
Dát weet CD&V en haar gelieerde zuil maar al te goed.
|
|
|
|
#390 |
|
Staatssecretaris
|
En dat scheelt voor mij ook een mooi jaarloon van een gemiddelde werknemer. Dus ik snij hier met wat ik zeg ook heel diep in mijn vel. Maar ik vind het fiscaal systeem en de VAA regel nu eenmaal achterhaald. En ik pleit onrechtstreeks ook voor veel hogere belastingen dat wat nu aan de bevolking wordt gevraagd. maar het is simpel : ofwel gaan we de broeksriem heel hard aanspannen ofwel gaan we naar een Grieks scenario. En als dit dan ten koste gaat van de welvaart? Als de middenklasse zo in armoede wordt geduwd dan is dat maar zo.
Nu armoede is wel maar een woord. Zolang er overal twee wagens voor mooie huizen staan. Zolang de winkels maar blijven dure dingen blijven verkopen. Zolang mensen maar steeds de nieuwste TV met homecinema, de nieuwste iPhone en andere gadgets blijven kopen. Zolang de brasseries en restaurants bomvol blijven zitten. Zolang de reisbureaus op volle toeren blijven draaien enzovoort. Kom dan niet zagen en ga dan niet staken omdat ze eens een indexsprong van amper 2% gaan doen. Kom dan niet zagen dat het leven onhoudbaar wordt. Kom dan niet zagen dat je te weinig verdient. Kom dan niet zagen omdat je enkele jaren meer moet gaan werken (weer een groot woord : werken). Wees blij dat er sommige politiekers de moed hebben om te proberen met onpopulaire maatregelen België terug op de rails te krijgen (en ik spreek nu over België en niet Vlaanderen). Wat de regering nu doet is nog maar een flauw afkooksel van wat ik zou doen moest ik beslissingen kunnen nemen. En de regering van nu moet dat doen omdat ze het jaren geleden vertikt hebben om het toen al te doen. |
|
|
|
|
|
#391 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De gewone arbeiders die in het totaal voor meer dan 50 % uitgeknepen worden zijn het BEU en tonen dat volgende weken nog een paar keren. De groep v.d. middenklasse zal weer een beetje meer verzuren. |
|
|
|
|
|
|
#392 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#393 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#394 | |
|
Minister
|
Ja, de middenklasse. Er zijn massa's middenklassers voor wie zo'n wagen vandaag een fundamenteel deel uitmaakt van hun verloning; en dat zijn lang niet allemaal topmanagers of investment bankers. Nuja, dat illustreert nog maar eens het gifgroen afgunstige aardje van de doorsnee Belg.
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#395 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Landbouwvoertuigen die op de openbare weg rijden mogen dus wel niet met rode mazout rijden, en dat wordt weldegelijk gecontroleerd, weet ik uit goeie bron. |
|
|
|
|
|
|
#396 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dan moet je de dienstwagens ook aanpakken, moet je zelfs mensen verbieden dat ze wagens meenemen naar huis, moet je best zorgen dat auto's maar 1 zetel hebben, want je zou u afvragen wie ze moeten vervoeren, zelfs een collega pik je niet mee not done |
|
|
|
|
|
|
#397 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Er bestaat dus geen vaste prijs voor hoeveel een kilometer moet kosten met de fiets, dus je hebt wel speelruimte als het ware
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ https://ground.news/ https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 2 december 2014 om 17:54. |
|
|
|
|
|
|
#398 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#399 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#400 | |
|
|
Citaat:
Wanneer gaan de ex Vlaams belangers die overgestapt zijn naar NVA dat eindelijk een gaan inzien? |
|
|
|
|