![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#101 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Zelfs in normale toestand. Om dus te vermijden dat mensen die een malaiseke hebben er tegen knallen, moeten die ondingen dus dringend weg voor ze nog meer mensen de dood injagen. Citaat:
En aangezien die borden onnodig zijn als die moordbakken er niet staan, is uw uitvlucht niet eens die naam waardig.
|
|
|
|
|
#102 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door SMI94 : 8 december 2014 om 22:59. |
|
|
|
|
|
|
#103 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#104 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#105 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Kortom, u pleit schijnbaar voor een algemeen parkeerverbod langs de wegen... |
|
|
|
|
|
|
#106 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Zijn er eigenlijk veel mensen die tegen dergelijke bloembakken rijden ? Ik kan me vergissen, maar het zullen er toch zéér weinig zijn.
Het is wel ironisch dat degene die er dan toch wel tegen knalt, vermoedelijk last had van één of andere medische aandoening, wat betekent dat hij zonder deze aandoening deze "killer bloembakken" probleemloos voorbij gereden zou hebben. Indien hij evenwel geen aandoening gehad heeft en er toch in slaagt tegen dergelijke bloembakken te knallen - ze zijn van ver zichtbaar en extra aangeduid - hoort hij niet op de openbare weg. |
|
|
|
|
|
#107 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Had je echt gehoopt dat ik je zou tegenspreken?
Citaat:
Is hij tegen een bloembak gebotst of niet? Ik doe geen uitspraak over zijn voorafgaande conditie. Jij daarentegen probeert die handig uit te buiten om die bloembakken en de debielen die ze lieten plaatsen goed te praten.
|
|
|
|
|
#108 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als jij daar niet de juiste conclusies kan uittrekken, dan raad ik je aan om met de wagen een stuk voorzichtiger te worden, want dan krijg ik twijfels omtrent jouw inschattingsvermogen, en ondanks alles wens ik het zelfs jou niet toe dat jij je doodrijdt op die dodelijk bloembak-ondingen...
|
|
|
|
|
#109 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Voorts heb ik nog heel wat andere ideeën om het verkeer veiliger te maken, maar dat valt buiten deze discussie.
|
|
|
|
|
#110 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Bij dichte mist lijkt mij die kans toch wel te bestaan. Of een fietser die er bij guur weer voorovergebogen tegen rijdt. |
|
|
|
|
|
|
#111 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#112 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Alleen, hoe komt het toch, dat ik er toch zo weinig over lees...? |
|
|
|
|
|
|
#113 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En misschien merk je bij dichte mist niet onmiddellijk de bocht, waardoor je tegen die boom aanknalt die een beetje verder staat en die je natuurlijk, door de mist, ook niet zag... |
|
|
|
|
|
|
#114 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#115 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Landbouwers verdedigen zich tegen kritiek na dodelijke ongevallen ‘Ongevallen met tractoren door te veel verkeersremmers' LAAKDAL - Jong CD&V/N-VA heeft een sloopaanvraag geplaatst aan de wegversmallingen in Eindhout. Door de versmallingen zijn er geregeld verkeersongevallen. Vier jaar geleden verongelukte er zelfs een vrouw uit de buurt. Verkeersremmers veroorzaken eerste ongeval in Stationsstraat 'Geen week zonder ongevallen' 06 januari 2010 Er gebeuren steeds meer ongevallen aan de verkeersremmers op de Houtemse Molenkouter. Niet alleen de weggebruikers stellen zich vragen over het nut van de verkeerseilandjes, ook de buurtbewoners. Herman Laneau ZIJDEWIND - Onnodige verkeersremmers kunnen ambtenaar en materiaal besparen. Verkeersremmers blijken gevaarlijke obstakels te zijn. Plenty...
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 8 december 2014 om 23:13. |
|
|
|
|
|
|
#116 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#117 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Een bloembak daarenntegen... Citaat:
|
|
|
|
|
#118 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
U kunt ook lantaarnpalen verwijderen. Ook hier eenzelfde pleidooi voor een lantaarnpaalverbod langs onze wegen. Enzovoort. |
|
|
|
|
|
|
#119 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|