![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: pindasaus & satesaus & satekroket | |||
ik eis de doodstraf |
![]() ![]() ![]() |
1 | 8,33% |
Ik ben verzot op pindasaus & satesaus & satekroket |
![]() ![]() ![]() |
3 | 25,00% |
niet te freeeeeeeeten |
![]() ![]() ![]() |
4 | 33,33% |
val dood |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
ik ben bereid het eens te proberen |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
asjemenou ![]() |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Ik krijg een heel apart gevoel van binnen |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Wat zullen we eten 7 dagen lang .... |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
ik verhonger nog liever |
![]() ![]() ![]() |
2 | 16,67% |
in hoge nood , om te overleven , geef ik me over aan dit gerecht |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
de vuilbak ruikt lekkerder |
![]() ![]() ![]() |
1 | 8,33% |
kukelekuuuu |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
kotkotkotkodaaaak |
![]() ![]() ![]() |
1 | 8,33% |
hatchikideeee ![]() |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Yuck Fou |
![]() ![]() ![]() |
1 | 8,33% |
Ik vind het gewoon lekker |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
joow |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
dada |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
alibaba |
![]() ![]() ![]() |
1 | 8,33% |
verrek , krijg nou wat ![]() |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 12. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar ja!
Een propere vent zijn pik eens pijpen, dat doen we niet hoor, maar borrelnootjes eten waar iedere loeder met zijn zeikhanden vol troep, bacillen en microben uit een gore WC, zit in te graaien, dat slaan we per kilo in onze doos.... ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik geef toe dat ik graag kroketten e.d. lust , maar afwisselingen in ALLERLEI voedsel is wel belangrijk ![]() Spek , beuling (soms) , steak , verse hamburgers (beenhouwer) ![]() Mergpijp is ook wel lekker ![]() Pindasaus & -kaas , graag , maar niet elke dag , want , da's ==> ![]() Pindanootjes , enkel uit het zakje & thuis ![]() Smoske & slaatje , beide zonder mayo , HEEL GRAAG zelfs ![]() Spaghetti , mmmm ![]() Koude schotels zonder mayo ![]() Pannenkoeken (stroop of suiker) ![]() Bwa , mijn familiehulp helpt me wel goei eten geven , ze heeft mijn etenslust verbeterd ![]() Chocolade , mayonaise (frituur/winkel) & koffie lust ik niet ![]() McDonalds , Quick , en nog van zulke kotselijkheden , dan .... wacht ik wel tot ik een frituur , bakker , winkel tegenkom , of wachten tot thuis , is ook ok !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook geen avance.
Gasten die dat gebruiken, halen daarmee ook hun pik eruit om te piessen. Daarna graaien ze er weer dapper mee in de borrelnootjes.
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() Pinda- en satésauzen: nog nooit geproefd.
Joppiesaus lusten mijn kinderen bij hun frietjes, niet slecht vind ik... |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Een man zit te eten in een heel chic restaurant. De ober draagt een opzichtige fijne gouden lepel in zijn revers. Vraagt de man: ober, voor wat dient die prachtige lepel? ober: een hygienische maatregel meneer, om bvb. een stofje of een vlieg die in de soep geland is, netjes te kunnen verwijderen. Bij het opdienen van het volgende gerecht merkt de klant dat de ober ook een fijn gouden kettinkje draagt, dat loopt van zijn broeksband tot in de spriet van zijn broek. klant: ober, waartoe dient dat kettinkje, als ik vragen mag? ober: een hygienische maatregel meneer: als ik ga pissen, dan trek ik gewoon aan het kettinkje om mijn geval in aanslag te brengen zonder het te moeten aanraken. klant: Mmmm, prachtig bekeken, maarreuh... hoe krijg je alles er daarna terug in?? ober: Simpel meneer, met de lepel! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb hier al toegegeven dat ik satésaus lekker vind, maar van joppiesaus moet ik dus echt niks hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het onheil is geschied! Nooit wordt je hier nog culinair au sérieux genomen... ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Europees Commissaris
|
![]() Hoe schokkend Belgen, die Nederlanders culinair niet serieus nemen
![]() Ik geef enkel aan dat ik satésaus wél lekker vind en joppiesaus niet; en laat de draad nu net over satésaus gaan en niet over de er later bijgesleepte joppiesaus. Dan kunnen jullie nog zo culinair zijn, maar jullie tonen aan enkel een wat chiquere variant te zijn op: wat de boer niet kent, dat eet hij niet. ![]() Overigens kan ik me nog iets voorstellen, dat niet iedereen zit te wachten op satésaus bij de frites; maar ik raad u aan echt eens (voormalig Nederlands-)Indisch en Indonesisch te proberen (met of zonder satésaus). |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pindasaus is lekker.
Maar misschien alleen in de oost Indische buurt van Amsterdam. En dat is een geluk want hun brood en gehakt trekt op niks.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 13 december 2014 om 01:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() sjonge sjonge er wordt hier nogal eens gespot met NL
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Europees Commissaris
|
![]() Pindasaus is een misdaad tegen de menselijkheid.
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() jullie zijn het gewoon niet gewend .. echte lekkere pindasaus is yummie hoor
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hmm ik krijg zin in Indonesische rijsttafel ... <3!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Europees Commissaris
|
![]() Serieus? Dat is een reden om iets lekker te vinden? Hoe diep kan je zinken. Ik ben een (Nederlandse) Brabander en ik vind Indisch/Indonesisch eten, maar ook Sushi naast de standaard Franse haute cuisine, Italiaans, maar ook bepaalde andere Europese gerechten (Duits, Oostenrijks, Nederlands etc.) heerlijk. So what, maar ja wanneer je zogenaamd geen traditie hebt kan je flexibel zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar het is dan des te vreemder dat je zoiets walgelijk als pindasaus komt verdedigen. Pindasaus is varkensslobber voor in de trog te doen. Ik twijfel zelfs of die beesten dat zouden willen eten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Damn , dan hebben ze mij verkeerd leren eten
![]() ![]() ik ga op uw terechte aanwijzing voortaan via m'n reet eten ![]() Misschien zal zo steak e.d. voortaan beter smaken ![]() Dat wordt een 6 sterren hotel ![]() Gatraketten voortaan via uw mond slikken ![]() ![]() Verder , Wat ik mij afvraag: 1) Waarom verschillen smaken ?? 2) En zij die beweren dat spul waarvan ze beweren dat het afval is , hebben ze het zelf effektief gegeten , of is't enkel van horen zeggen , of is't om mee te doen met de opgehitste menigte ?? Ik lust graag pindasaus , satekroket , pindakaas , pindanootjes , of pinda-gerelateerde gerechten , maar niet elke dag hoor ![]() Verder laat ik jullie vrij te reageren naar eigen smaak ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |