![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Beroepsfierheid bestaat ook bij de jongeren. Spijtig genoeg, veel minder. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze moesten, zoals de anderen ook, water in hun wijn doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
de nva claimt dat ze met 32% van de stemmen hun programma niet kunnen uitvoeren door de andere regeringspartijen (remind me, waarom is statuut nr1 nog niet uitgevoerd?), en stelt dan dat de sossen met een 12% dat wel gedaan moeten hebben. ze hebben nog niet door hoe dat klinkt. ooit (misschien toch niet) valt hunne frank
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 31 december 2014 om 17:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is een mooie deugd. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() De volgende 10 jaar gaat de helft vd nmbs met pensioen. Deze mensen zijn statutair benoemd en krijgen een dubbel pensioen. Alleen voor deze kleine groep betekent dit een half miljard Euro extra kosten. Deze 5 jarige legislatuur stijgen de pensioenkosten met bijna 12 miljard Euro, bijna volledig toe te schrijven aan de statutaire instromers in de pensioenleeftijd.
Om die kost te betalen moet je het vakantiegeld en de eindejaarspremie van alle privéwerknemers confisceren. Vanaf 2020 moet je ook nog eens jaarlijks 3 maandlonen inhouden ,... Ziet niemand het probleem? |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() snapt er nu niemand die slides ?
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 1 januari 2015 om 10:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar had u ook voor kunnen kiezen hé. Waarom doe je dat dan niet als je dat zoveel beter vindt dan 12 maand loon trekken en een dertiende-, sommige zelfs een veertiende maand. Laatst gewijzigd door Garry : 1 januari 2015 om 11:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb gezorgd voor mijn eigen dubbel pensioen. Toen ik daar voor aan't travakken was werd ik door veel van mijn kennissen uitgelachen, "Zotteke, en met zo schoon weer, wij gaan wandelen naar Sint Anneke hoor". Nu lachen die niet meer maar ik wel, wanneer ik voor twee , drie maand op verlof ga. Laatst gewijzigd door Garry : 1 januari 2015 om 11:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een collega van mij, de man was 15 jaar ouder, lachte mij vierkant uit. Hij huurde een appartementje, als hij thuiskwam kon hij lekker languit in de zetel gaan liggen en .... Nu, zoveel jaren later, is deze brave man op pensioen. Ik kwam hem onlangs tegen, hij klaagde steen en been. Met zijn armzalig pensioentje moest hij zijn huur betalen, van hetgeen overbleef moest hij leven en de talrijke betalingen doen. Ik wees hem toen op de feiten van 30 jaar eerder, plots werd het muisstil. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe dan ook zal de vermogens of vermogenswinst belastingen het verkeerde effect hebben en op termijn voor minder inkomsten zal zorgen. Roerende vermogens zullen switchen naar het buitenland en de allerrijksten gaan emigreren naar fiscaal interessantere landen.
Van de honderd rijkste families van Frankrijk wonen er niet minder dan 20 in Belgie, één op vijf! Omdat ze daar op hun vermogen belast worden. Die gaan het ook kort opvolgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Banneling
|
![]() Ik vind ze duidelijker dan de meeste van uw berichten.
Laatst gewijzigd door Another Jack : 1 januari 2015 om 21:54. |
![]() |
![]() |